joel schreef:
Je wilt de visolie toch geven ivm zijn oor toch?
Om het even te vergelijken: wij geven Qadir Doils skin, (en dat lijkt aan te slaan, samen met de rest van de meds die hij krijgt) maar hou het erop dat de verhouding van Doils dus goed aanslaat bij hem.
Van andere honden waarbij het ook enorm belangrijk is dat de EPA en DHA in de goede verhouding is proberende baasjes wel eens een andere visolie dan ze gewend zijn, (kan Grizzley, solgar, Doils of noem het maar.....)omdat de hond de een niet lekker meer vind, of een keer een aanbieding proberen bv. maar dan valt de hond weer terug en klachten worden weer heftiger....dus mijn idee, dat de EPA/DHA voor elke hond misschien weer anders moet zijn, het is maar net voor welke kwaal je het wilt inzetten.....
Waarom probeer je niet een van de twee die je op je lijstje hebt staan voor een maand (van Doils heb je flessen van 236 ml en daar doe je ruim een maand mee, kan je kijken of het aanslaat en of zn oor rustiger wordt?
Klopt, we krijgen deze niet onder controle.
We hebben 2 weken geleden toch maar wat gehaald voor zijn oor, maar hier is hij op gaan reageren door enorm te krabben.
Ook zijn zijn poten nu kapot en bijt hij daar de hele dag op.
Het is echt heel moeilijk om iets te ondernemen omdat hij overal op lijkt te reageren.
Ik hoop dat de samenwerking van de verschillende supplementen voldoende gaat zijn om hem stabiel te houden.
Ik heb net een nieuw potje quercetin van Solgar opgehaald waardoor ik weet dat hij dat nu 52 dagen krijgt.
De biologische kokosolie van Royal green krijgt hij ongeveer 2 weken langer, dus deze krijgt hij nu ongeveer 2 maanden.
Ik heb ongeveer een dag of 10 geleden het kurkumaprutje (biologisch van pitt) gemaakt en dat krijgt hij dan nu ook.
Ik wil dan daarnaast nog een visolie toevoegen.
Als de jeuk erg heftig wordt heb ik Espree Tea Tree shampoo.