ondanks alle ellende

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ondanks alle ellende

Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

En dan even een 'upje'.  Ik denk nog regelmatig aan deze actie.
Hoe gaat het met jou inmiddels  :-* en heb je nog iets gehoord van deze of gene instantie?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Dat is ook "grappig", ik liep er gisteren aan te denken... Hoe is het nou met je Lida?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Nou, daar sluit ik me meteen bij aan! Ik vraag me ook regelmatig af hoe het met je gaat, Lida. :-*
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Wat lief van jullie. Het gaat goed. Ik heb van niemand (belasting, NVWA enz) wat gehoord. Geen slechte berichten, maar helaas ook geen goede berichten.
Ik had de belasting en de NVWA uitgebreid geschreven omdat ik wil weten wat nu wel en wat nu niet mag. Maar ze hebben niet gereageerd.
Ik zou ze nog eens moeten schrijven, maar de energie daarvoor ontbreekt me. Het roept alleen maar negatieve herinneringen op.

Maar nu het weer winter wordt, moet ik toch weer het een en ander gaan ophalen bij de slachthuizen enz. Ik neem me al weken voor om mijn leveranciers te bellen/mailen om te kijken wat ze voor me hebben, maar ik blijf het uitstellen, de schrik zit er nog steeds in. Maar nu moet het toch maar gebeuren. Deze week ga ik echt achter de karkassen/koppen en organen aan, en zal me weer melden bij 'vraag en aanbod'. 
Mijati
4-sterren
4-sterren

Bericht door Mijati »

wat goed dat je dat alweer gaat proberen!
Yvonne K
5-sterren
5-sterren

Bericht door Yvonne K »

Fijn om te horen dat het goed gaat met je Lida  :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ook ik denk er regelmatig aan. Fijn dat het goed met je gaat  :-*
Onzettend raar dat je geen reactie krijgt op jouw schrijven. Ik snap dat je de energie niet hebt hen nogmaals aan te schrijven :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Fijn dat het goed gaat! En nog fijner dat je misschien binnenkort weer wat spulletjes kunt leveren, want je hebt altijd zoveel lekkers van goede kwaliteit!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Lida. S schreef: Wat lief van jullie. Het gaat goed. Ik heb van niemand (belasting, NVWA enz) wat gehoord. Geen slechte berichten, maar helaas ook geen goede berichten.
Ik had de belasting en de NVWA uitgebreid geschreven omdat ik wil weten wat nu wel en wat nu niet mag. Maar ze hebben niet gereageerd.
Ik zou ze nog eens moeten schrijven, maar de energie daarvoor ontbreekt me. Het roept alleen maar negatieve herinneringen op.

Maar nu het weer winter wordt, moet ik toch weer het een en ander gaan ophalen bij de slachthuizen enz. Ik neem me al weken voor om mijn leveranciers te bellen/mailen om te kijken wat ze voor me hebben, maar ik blijf het uitstellen, de schrik zit er nog steeds in. Maar nu moet het toch maar gebeuren. Deze week ga ik echt achter de karkassen/koppen en organen aan, en zal me weer melden bij 'vraag en aanbod'.
Waarschijnlijk is het ze te veel moeite om het uit te zoeken en hier en daar zal er wel een maas in de wet zitten die ze dan moeten uitsluiten en dat kost ook tijd, misschien kom je daarom steeds onderop de stapel terecht.
Irta
4-sterren
4-sterren

Bericht door Irta »

Ik denk er ook regelmatig aan. Raar dat je geen uitsluitsel krijgt. Doet vermoeden dat ze dat zelf ook niet kunnen... Dus op welke grond ze je dan precies staande hebben gehouden... ??? Wel sterk van je dat je toch opnieuw wilt gaan rijden. Kan me heel goed voorstellen dat de schrik er nog steeds goed in zit nml :bigarmhug:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Het punt zal zijn dat er geen regels zijn voor particulieren. Enkel voor bedrijven en tenzij er dus meteen duidelijk wordt dat je bedrijfsmatig handelt kunnen ze weinig zeggen over wat wel of niet mag. Het vwa waakt niet over particulieren, maar over bedrijven en toendertijd gaf al lichtjes aan dat de hoeveelheid die je bij je had voor de contactpersoon geen reden was om aan te nemen dat het om bedrijfsmatige activiteiten ging. Daarbij kampen ze met een sterk tekort aan mankracht en zal "even uiteenzetten" wat de regels zijn teveel werk zijn.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Gatverdamme Lida, wat naar dat je nog nergens van niemand uitsluitsel hebt :-\ >:(. Lekker he, dat ze eerst een bom laten ontploffen en dan zeggen "we hebben even geen tijd" (of eigenlijk niks zeggen) >:(. Doe rustig aan lieve Lida, op jouw tempo. Laat je door niemand maar gek maken :-*
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Lizzy schreef: Gatverdamme Lida, wat naar dat je nog nergens van niemand uitsluitsel hebt :-\ >:(. Lekker he, dat ze eerst een bom laten ontploffen en dan zeggen "we hebben even geen tijd" (of eigenlijk niks zeggen) >:(. Doe rustig aan lieve Lida, op jouw tempo. Laat je door niemand maar gek maken :-*
Gek ben ik al, dus dat lukt ze niet meer.  ;) Verder wil ik rustig mijn gang gaan en niet meer bang zijn. Als ik duidelijkheid had gekregen, over  wat wel en wat niet mag, dan was dat wel zo prettig. Maar ik wil me niet laten beinvloeden door (onnodige) angsten. En misschien dat de angst verdwijnt (vermindert) als ik weer een paar ritjes heb gedaan. Bij eerdere ritjes heb ik ook wel eens politie gezien en gesproken, maar dat bleef altijd vriendelijk en zonder problemen. Als ik weer een paar positieve ervaringen opdoe, zal ik toch minder onzeker worden. Als ik niets doe verandert er niets
Laatst gewijzigd door Lida. S op wo 07 okt 2015, 07:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hetty_
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hetty_ »

Lida. S schreef: Gek ben ik al, dus dat lukt ze niet meer.  ;)Verder wil ik rustig mijn gang gaan en niet meer bang zijn. Als ik duidelijkheid had gekregen, over  wat wel en wat niet mag, dan was dat wel zo prettig. Maar ik wil me niet laten beinvloeden door (onnodige) angsten. En misschien dat de angst verdwijnt (vermindert) als ik weer een paar ritjes heb gedaan. Bij eerdere ritjes heb ik ook wel eens politie gezien en gesproken, maar dat bleef altijd vriendelijk en zonder problemen. Als ik weer een paar positieve ervaringen opdoe, zal ik toch minder onzeker worden. Als ik niets doe verandert er niets
:bigarmhug:  :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Lida. S schreef: Gek ben ik al, dus dat lukt ze niet meer.  ;)Verder wil ik rustig mijn gang gaan en niet meer bang zijn. Als ik duidelijkheid had gekregen, over  wat wel en wat niet mag, dan was dat wel zo prettig. Maar ik wil me niet laten beinvloeden door (onnodige) angsten. En misschien dat de angst verdwijnt (vermindert) als ik weer een paar ritjes heb gedaan. Bij eerdere ritjes heb ik ook wel eens politie gezien en gesproken, maar dat bleef altijd vriendelijk en zonder problemen. Als ik weer een paar positieve ervaringen opdoe, zal ik toch minder onzeker worden. Als ik niets doe verandert er niets
O0 :-*

Plaats reactie