Je moet je voorstellen dat er bij een katertje nog balletjes tussen moeten passenBorke schreef: Wat ik altijd een goede aanwijzing vond, was het verschil tussen de afstand tussen anus en geslachtsorgaan. Bij een katertje is dat echt groter.
Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Mies en de mini-Miesjes! Nieuwe foto's pag. 10
Precies, flinke grote!Parelridder schreef: Je moet je voorstellen dat er bij een katertje nog balletjes tussen moeten passen![]()
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Borke schreef: Precies, flinke grote!
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik vind dat als je goed kijkt, je zeker bij jonge kittens gewoon heel goed ziet of er een gaatje (jongetje) of een spleetje (meisje) is. Bij het nestje bij ons thuis, wist ik het toch meteen goed.
Ik had wel al na een weekje gekeken. Later werd het moeilijker te zien, tot de balletjes echt door kwamen, dan zag je het natuurlijk wel weer goed...
Ik duim mee dat er twee katertjes naar Kim kunnen. Twee kittens samen zijn zo leuk!!
Ik had wel al na een weekje gekeken. Later werd het moeilijker te zien, tot de balletjes echt door kwamen, dan zag je het natuurlijk wel weer goed...
Ik duim mee dat er twee katertjes naar Kim kunnen. Twee kittens samen zijn zo leuk!!
+1pearlsofpassion schreef:
Ik duim mee dat er twee katertjes naar Kim kunnen. Twee kittens samen zijn zo leuk!!![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Parelridder schreef: Nou da's duidelijk: ik moet 't speuren aan m'n honden overlaten...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooowww, Kimmekind, wat zou dat eeeeeeeeeeeeeenig zijn! Twee kittens tegelijk is inderdaad better than television!Kim_S schreef: Manlief zegt dat 2 ook best kunnen
Of je even wil rammelen met ze, hij wil graag katertjes![]()
Ik moet even kijken... Ondertussen heb ik namelijk meer liefhebbers dan kittensAnne in Duitsland schreef: Ooowww, Kimmekind, wat zou dat eeeeeeeeeeeeeenig zijn! Twee kittens tegelijk is inderdaad better than television!![]()
@Kim, ik ga morgen even kijken wat voor geslachten het zijn en dan hoor je van mij!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou, hartstikke fijn toch? Wat een heerlijk forum is barfplaats toch, iedere keer weer!Hope schreef: Ik moet even kijken... Ondertussen heb ik namelijk meer liefhebbers dan kittens
@Kim, ik ga morgen even kijken wat voor geslachten het zijn en dan hoor je van mij!
Wat fijn..... en dan hoef ik ook totaal niet in de verleiding te komenHope schreef: Ik moet even kijken... Ondertussen heb ik namelijk meer liefhebbers dan kittens
Zwarte dropjes zouden goed bij ons andere zwarte Dropje passen!Aprilsnow schreef: Wat fijn..... en dan hoef ik ook totaal niet in de verleiding te komen. Beetje verliefd op die zwarte dropjes
![]()
Fijn dat je veel aanmeldingen hebt Marloes. Kun je kiezen!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

+1Aprilsnow schreef: Wat fijn..... en dan hoef ik ook totaal niet in de verleiding te komen. Beetje verliefd op die zwarte dropjes
![]()
Nouja, ik gooi hem er gewoon in.Kim_S schreef: Zwarte dropjes zouden goed bij ons andere zwarte Dropje passen!
Fijn dat je veel aanmeldingen hebt Marloes. Kun je kiezen!![]()
Manlief is he-le-maal weg van de kittens. Zijn ouders hebben ook altijd katten gehad en hij is heel gek op Tommie, hun oude kater. Dus manlief wil heel, heel, héél graag 2 kittens zelf houden. Maar... zegt hij. Ze zijn van mij dus ik moet beslissen. Ik vind dat ze van ons samen zijn hoor, haha!
Ik ben ook weg van de kittens, ook van katten in het algemeen. Maar ik heb nog nooit katten gehad en als we dat doen dan doen we dat ook goed.
1 kitten gaat naar een bp-lid, die was al toegezegd. Dus Kim, er is nog 1 zwarte over
Houdt even een slag om de arm, maar de zwarte zijn beide katertjes geloof ik. De donkere hebben allebei wat wit op de kin en buik.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Joh, dat is toch geweldig, dat manlief ze zo leuk en lief vindt?! En bij jullie kunnen ze veilig en in alle vrijheid rondhuppelen, een prachtig leven leiden.Hope schreef: Nouja, ik gooi hem er gewoon in.
Manlief is he-le-maal weg van de kittens. Zijn ouders hebben ook altijd katten gehad en hij is heel gek op Tommie, hun oude kater. Dus manlief wil heel, heel, héél graag 2 kittens zelf houden. Maar... zegt hij. Ze zijn van mij dus ik moet beslissen. Ik vind dat ze van ons samen zijn hoor, haha!
Ik ben ook weg van de kittens, ook van katten in het algemeen. Maar ik heb nog nooit katten gehad en als we dat doen dan doen we dat ook goed.
1 kitten gaat naar een bp-lid, die was al toegezegd. Dus Kim, er is nog 1 zwarte over
Houdt even een slag om de arm, maar de zwarte zijn beide katertjes geloof ik. De donkere hebben allebei wat wit op de kin en buik.
Er zijn nog zoveel andere kittens op de wereld die een goed huisje zoeken; de bp-leden die jou wilden helpen met het plaatsen van jullie kleintjes, vinden echt wel elders een kittentje hoor! Ik denk dat ze het alleen maar hartstikke fijn vinden voor de mini-Miesjes dat ze in zo'n liefdevolle omgeving zijn geboren!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

mijn ideeAnne in Duitsland schreef: Joh, dat is toch geweldig, dat manlief ze zo leuk en lief vindt?! En bij jullie kunnen ze veilig en in alle vrijheid rondhuppelen, een prachtig leven leiden.
Er zijn nog zoveel andere kittens op de wereld die een goed huisje zoeken; de bp-leden die jou wilden helpen met het plaatsen van jullie kleintjes, vinden echt wel elders een kittentje hoor! Ik denk dat ze het alleen maar hartstikke fijn vinden voor de mini-Miesjes dat ze in zo'n liefdevolle omgeving zijn geboren!