Ben ook net thuis, op ziekenbezoek bij vriendinnetje met gebroken been. Zielug, ze zou op vakantie gaan gisteren! Wel gezellig. Morgen er wel weer op tijd uit want vroege-paarden-dienst.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ben ook net thuis, op ziekenbezoek bij vriendinnetje met gebroken been. Zielug, ze zou op vakantie gaan gisteren! Wel gezellig. Morgen er wel weer op tijd uit want vroege-paarden-dienst.
Niet gelukt, ze is nog steeds wakker.
Maar mn ijs is wel fokking lekker!
Ahh, zielig!
succes met paardje morgen.
Maar mn ijs is wel fokking lekker!
Ahh, zielig!
succes met paardje morgen.
Mijn zus belde gisteravond. Uiterllijk maandag ben ik weer tante 
Als het kindje voor maandag niet uit zichzelf komt, wordt het maandag met de keizersnee gehaald. De prognose van mijn zus is dat het maandag komt, omdat het nog lekker zit waar het zit. Dat was met haar eerste kindje ook zo...
Als het kindje voor maandag niet uit zichzelf komt, wordt het maandag met de keizersnee gehaald. De prognose van mijn zus is dat het maandag komt, omdat het nog lekker zit waar het zit. Dat was met haar eerste kindje ook zo...
- Angelique
- 5-sterren

Nou, gooi mijn baletjesligzak maar op de stort. Heather kwakte er vanmorgen een liter pis overheen en dat wordt dan dankbaar opgenomen door dat kussen.
Spannend Mowgli!
Oeps Angelique. Kattenbakkorrels zijn misschien niet zo geschikt als kussenvulling nee.
Hoppa. Vanmorgen al stalletje gemest, paardje gevoerd (hele mix aan medicijnen, maar gelukkig heeft ze weer een goede eetlust, en hinnikte ze even toen ik aan kwam lopen, nou ja, naar de emmer met voer denk ik
) en daarna meteen met de guppen naar het bos.
Net een champignon, ui, knoflook soepje gemaakt, en nu moed aan het verzamelen om thuis te gaan werken. Vanmiddag pas weer op pad.
Oeps Angelique. Kattenbakkorrels zijn misschien niet zo geschikt als kussenvulling nee.
Hoppa. Vanmorgen al stalletje gemest, paardje gevoerd (hele mix aan medicijnen, maar gelukkig heeft ze weer een goede eetlust, en hinnikte ze even toen ik aan kwam lopen, nou ja, naar de emmer met voer denk ik
Net een champignon, ui, knoflook soepje gemaakt, en nu moed aan het verzamelen om thuis te gaan werken. Vanmiddag pas weer op pad.
- Charlie Angel
- Moderator
Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.Angelique schreef: Nou, gooi mijn baletjesligzak maar op de stort. Heather kwakte er vanmorgen een liter pis overheen en dat wordt dan dankbaar opgenomen door dat kussen.
Gelukkig kunnen ze ook op de bank liggen. Hihi
Ik heb mijn nieuwe lenzen in
ik zie lettertjes
alles is zoooo mooooiii
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen
- Angelique
- 5-sterren

Een andere weg vanuit tjechie zou om zijneelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen inik zie lettertjes
![]()
alles is zoooo mooooiii
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen![]()
Maar fijn dat er een wereld opengaat
- Angelique
- 5-sterren

Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.Charlie's Angel schreef: Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.
Gelukkig kunnen ze ook op de bank liggen. Hihi
Jaaa maar ze hebben er ook een nachtje gelogeerd!Angelique schreef: Een andere weg vanuit tjechie zou om zijn
Maar fijn dat er een wereld opengaat![]()
- Angelique
- 5-sterren

Oww, dat is heel bijzonder ja! Toch wel in het Hilton hoop ikeelke schreef: Jaaa maar ze hebben er ook een nachtje gelogeerd!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanmiddag opening van de Kinderboekenweek in de Bieb, de kinderen mochten bouwen met eten. Eten met veel suiker erin.

Ik ben gesloopt!
Het was wel heel gezellig.
Gesprek van de dag in Midden Drenthe was natuurlijk de opvang in Oranje.
*oeps, verkeerd topic*

Ik ben gesloopt!
Gesprek van de dag in Midden Drenthe was natuurlijk de opvang in Oranje.
- Charlie Angel
- Moderator
Oh nee, kledder niet nee. Fijn dat een nieuw matrasje nog op voorraad was haha.Angelique schreef: Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.
Jou wereld is vandaag dus ineens weer veel groter geworden! Succes met je nieuwe lenzen.eelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen inik zie lettertjes
![]()
alles is zoooo mooooiii
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Onze tour de france afgerond vandaag. Pummeke had nog een fijn hapje lapin zojuist. Morgen weer oerhollandse haring en eend
Toch ook weer fijn om thuis te zijn na 2,5e week
Arme Pummie!
Maar gezellig dat jullie er weer zijn
Maar gezellig dat jullie er weer zijn