Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Radja
5-sterren
5-sterren

Re: Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Bericht door Radja »

Lizzy schreef: Inmiddels lig ik met Diclofenac en grote hoeveelheden paracetamol zoveel mogelijk op bed omdat ik niet kan staan en niet kan lopen (en zitten doet zeer.. Liggen eigenlijk ook). Dus ik reageer niet zo snel vrees is, maar voor die meiden loops zijn moet ik wat verzonnen hebben, dat staat vast! Toetie trekt zo hard aan de lijn, ik kan haar echt niet lopend uitlaten....

Pallas, mag ik vragen, wat vind jij een goeie scootmobiel?

Heel veel sterkte en beterschap met je rug! Het is vreselijk dat je niets meer kan doen! :-*
kaszi
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door kaszi »

Lizzy schreef: Ahhh, wat LIEF van je :-*! Ook aan jou de vraag of het een elektrische is :biggrin2:
Het is een electrische, degene die in de link staat eerder.
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Lizzy schreef: Hoi Debbie, wat LIEF :-*! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of het een elektrische is?
Hij is idd elektrisch  ;)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Heel erg veel sterkte met je rug Lizzy, waardeloos zeg. :-*
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Toen ik 2 benen in het gips had, heb ik ook een scootmobiel gebruikt...
Ik was daar erg blij mee ! Ik zou het zo weer doen... je krijgt wel een hoop commentaar, maar dat boeide me niet.
Sterkte met je rug !
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Sterkte met je rug! Niemand in de buurt die een dame lekker voor je mee op wandeling kan nemen?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Geen advies over loopbanden helaas.
Maar sterkte met je rug! Wat ontzettend shit.

Misschien moet je even met Toetie op pad, wellicht trekt ze alles los  ::) ::)

Grapje!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jantina schreef: Sterkte met je rug! Niemand in de buurt die een dame lekker voor je mee op wandeling kan nemen?
Die zijn er wel. Maar ik durf mijn honden eerlijk gezegd met niemand mee te geven.... :-[
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Oh bah, wat een gedoe weer met je rug. Hopelijk is het vandaag ietsje beter, iig beterschap  :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

beterschap Lizzy!!  :-*
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Lizzy schreef: Inmiddels lig ik met Diclofenac en grote hoeveelheden paracetamol zoveel mogelijk op bed omdat ik niet kan staan en niet kan lopen (en zitten doet zeer.. Liggen eigenlijk ook). Dus ik reageer niet zo snel vrees is, maar voor die meiden loops zijn moet ik wat verzonnen hebben, dat staat vast! Toetie trekt zo hard aan de lijn, ik kan haar echt niet lopend uitlaten....

Pallas, mag ik vragen, wat vind jij een goeie scootmobiel?
Ik heb een Luna Victory. Dat is het enige merk wat onze gemeente levert.
Ik heb de een na grootste geloof ik. De vering is voor mij te weinig. Elk hobbeltje voel je.
Zelf zou ik liever een zeer goed geveerde 4 wieler hebben.
Mijn vriendin heeft ee eentje. Ik zal eens kijken welk merk zij heeft. Ben nu veeel bij mijn moeder in het ziekenhuis, dus kan even duren.
Veel sterkte met de pijn. Ga je ook naar je osteopaat toe?
Laatst gewijzigd door pallas op wo 07 okt 2015, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Sterkte met de rugpijn. Er is veel verschil in vering bij scootmobiels zie ik bij clienten.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Lizzy schreef: Die zijn er wel. Maar ik durf mijn honden eerlijk gezegd met niemand mee te geven.... :-[
Snap ik ook wel weer, zeker als ze loops zijn... Maar of een scootmobiel nou zo lekker is voor je rug.... En als ze trekken, dan trekken ze nog steeds. Of je moet ze aan je voertuig vastbinden maar of dat nou zo veilig is...
BusKay

Bericht door BusKay »

Een massagecursus voor Leo is dat dan geen oplossing?? Sterkte!!

Plaats reactie