Wat LEUK!!! En ook voor Mies: moeder en kittens blijft toch altijd wat speciaals, ze hebben een hoop gezelligheid aan elkaar. Ik heb altijd enorm genoeten van 'kattenbijenkomsten', waarbij ze samen (met buurkatten) in de wei zaten na te bomen over hun dag..Hope schreef: Manlief is he-le-maal weg van de kittens. Zijn ouders hebben ook altijd katten gehad en hij is heel gek op Tommie, hun oude kater. Dus manlief wil heel, heel, héél graag 2 kittens zelf houden.
Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Mies en de mini-Miesjes! Nieuwe foto's pag. 10
Wat fijn Marloes!!!
Enneh, 1 kitten is ook ontzettend welkom hoor. We hebben nog 3 (soms 4) andere katten dus alleen zal hij niet zijn
Maar als je al iemand anders weet is dat ook prima, vind het heel fijn dat je niet hoeft te zoeken naar een baasje
Enneh, 1 kitten is ook ontzettend welkom hoor. We hebben nog 3 (soms 4) andere katten dus alleen zal hij niet zijn
Maar als je al iemand anders weet is dat ook prima, vind het heel fijn dat je niet hoeft te zoeken naar een baasje
Dat zou top zijn! Als jullie er 1 willen hebben ze allemaal een gouden mandje gevonden!!!Kim_S schreef: Wat fijn Marloes!!!
Maar als je al iemand anders weet is dat ook prima, vind het heel fijn dat je niet hoeft te zoeken naar een baasje![]()
Wat leuk Marlous dat er 2 kunnen blijven en hun moeder ook neem ik aan?
Ja, maar mama komt waarschijnlijk niet bij ons in huis. Of Anne moet nog gelijk krijgenBorke schreef: Wat leuk Marlous dat er 2 kunnen blijven en hun moeder ook neem ik aan?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik denk dat een open haard bij jullie sowieso een goed idee is, ivm de luchtvochtigheid laag houden.Hope schreef: Ja, maar mama komt waarschijnlijk niet bij ons in huis. Of Anne moet nog gelijk krijgen![]()
Een heel klein weddenschapje durf ik wel aan te gaan, dat Mies nog voor het eind van het jaar bij je op schoot ligt in de woonkamer!
+1 8)Anne in Duitsland schreef: Ik denk dat een open haard bij jullie sowieso een goed idee is, ivm de luchtvochtigheid laag houden.![]()
Een heel klein weddenschapje durf ik wel aan te gaan, dat Mies nog voor het eind van het jaar bij je op schoot ligt in de woonkamer!![]()
+2Anne in Duitsland schreef: Ik denk dat een open haard bij jullie sowieso een goed idee is, ivm de luchtvochtigheid laag houden.![]()
Een heel klein weddenschapje durf ik wel aan te gaan, dat Mies nog voor het eind van het jaar bij je op schoot ligt in de woonkamer!![]()
Het lastige is dat de "training" eigenlijk heel goed vordert, maar op 1 punt loop ik vast.Anne in Duitsland schreef: Ik denk dat een open haard bij jullie sowieso een goed idee is, ivm de luchtvochtigheid laag houden.![]()
Ik mag echt al heel veel doen. Ik mag met mijn handen bij de poesjes, mag ze aaien, vastpakken, meenemen, terugleggen. Ik mag Mies eten geven. Als het lekker genoeg is pakt ze het van me aan, anders moet ik het neerleggen.
Maar kom ik te dicht in de buurt van Mies zelf, dan wordt het echt een kleine tijger. En nu doe ik dat dus niet, omdat ik stress en voor jonkies zorgen niet zo'n strak plan vind.
Maar straks komt het punt dat ik Mies weer los ga laten. Als ze gecastreerd en hersteld is. En ik denk dat ze dan weer hoog en veilig op de pakken stro gaat zitten en ik er niet meer bij kan.
Maar goed. Eerst eens zorgen dat we 4 lieve, tamme kittens krijgen. In de wetenschap dat ik ze nu elke dag een aantal keer aai en 1 keer per dag echt in de hand houd durf ik toch makkelijker te zeggen dat ze goed tam gaan worden.
Je hebt nu een poes met jongen en vol hormonen. Straks een gecastreerde koude poes, die veel geleerd heeft over mensen. Een hele andere situatie.
Een ding is zeker áls het iemand lukt om Mies tam te maken ben jij het!Hope schreef: Het lastige is dat de "training" eigenlijk heel goed vordert, maar op 1 punt loop ik vast.
Ik mag echt al heel veel doen. Ik mag met mijn handen bij de poesjes, mag ze aaien, vastpakken, meenemen, terugleggen. Ik mag Mies eten geven. Als het lekker genoeg is pakt ze het van me aan, anders moet ik het neerleggen.
Maar kom ik te dicht in de buurt van Mies zelf, dan wordt het echt een kleine tijger. En nu doe ik dat dus niet, omdat ik stress en voor jonkies zorgen niet zo'n strak plan vind.
Maar straks komt het punt dat ik Mies weer los ga laten. Als ze gecastreerd en hersteld is. En ik denk dat ze dan weer hoog en veilig op de pakken stro gaat zitten en ik er niet meer bij kan.
Maar goed. Eerst eens zorgen dat we 4 lieve, tamme kittens krijgen. In de wetenschap dat ik ze nu elke dag een aantal keer aai en 1 keer per dag echt in de hand houd durf ik toch makkelijker te zeggen dat ze goed tam gaan worden.
- Pauline
- 5-sterren

Petje af voor je Marloes! 
Wij zijn er uit! De twee gevlekte kittens blijven bij ons wonen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hope schreef: Wij zijn er uit! De twee gevlekte kittens blijven bij ons wonen![]()
Heb je volgende week tijd voor kraambezoek?
Nou.... Eerlijk... Ik vrees van niet. Nog acht dagen voor we gaan trouwen! Drukdrukdruk!Anne in Duitsland schreef:![]()
![]()
![]()
Heb je volgende week tijd voor kraambezoek?![]()