VOL= VOLTanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel?![]()
![]()
![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Hiervoor hoef je niet eens in het Noorden te wonen. Wij wonen in de Randstad en wat je hier beschrijft, geldt voor ons ook. Dat hoort bij een boerendorp-Annemarie- schreef:![]()
![]()
Wij hebben hier de scheuren in de muur, niet van de aardbevingen maar van de vrachtwagens met aardappels die door de straat rijden. De kopjes staan dan in de kast te kletteren.
Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten. De auto die aan de straat staat is altijd vies, evenals de ramen. Als er geoogst moet worden hoor je dat, van 's morgens vroeg tot in de kleine uurtjes.
P![]()
Wij hebben gelukkig alleen maar maïs 
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken
- Angelique
- 5-sterren

Wij hadden dit jaar mais, piepers en graan. Piepers zijn ze nu aan het binnenhalen. Mais zal daarna wel komen. Koeien staan hier ver genoeg weg om er geen geuroverlast van te hebben. Ik hoor ze en zie ze soms, maar meer ook niet.Cathelijn schreef: Wij hebben gelukkig alleen maar maïs
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken![]()
Wij hadden dit jaar heel veel koolzaad. Zo ontzettend mooi. Het ongemak van de bietenoogst neem ik er graag bij.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nou vooruit, omdat jullie het zijn.Tanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel?![]()
![]()
![]()
En daarbij zijn jullie zo ongeveer al halve Drenten!
Zó ben ik ook opgegroeid-Annemarie- schreef:
Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten.
Onze dank is groot 8)! En inderdaad, we voelen ons erg thuis in Drenthe, er wonen veel leuke mensen-Annemarie- schreef: Nou vooruit, omdat jullie het zijn.
En daarbij zijn jullie zo ongeveer al halve Drenten!![]()
Zou wel gezellig zijn hoor.
![]()
-
lianneke
- 5-sterren

Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet
.
Weer wat meer zekerheid. Het blijft altijd spannend tot het eindlianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet.
Nou dan is het hier wel heel divers!! 
Mais, mais,mais, graan, hooi, aardappel, koolraap oid, boontjes en asperges, aardbeien en bosbessen en koeien en paarden

Mais, mais,mais, graan, hooi, aardappel, koolraap oid, boontjes en asperges, aardbeien en bosbessen en koeien en paarden
Altijd fijn!lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet.
- Angelique
- 5-sterren

Mooi zo!lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Joehoeoeoeoe!lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet.
Dat is mooi!lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet.
-
lianneke
- 5-sterren

Ben super blij en tegelijkertijd wordt ik overvallen door een heel dubbel gevoel....