ontdooide zeeforel

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: ontdooide zeeforel

margavanwegen@msn.com
1-ster
1-ster

Bericht door margavanwegen@msn.com »

Poe zeg, ik wist niet dat het mogelijk was om met elkaar te "bekvechten" over zoiets, maar blijkbaar zijn er zelfs op barfplaats mensen die overal een welles-nietes strijd van kunnen maken. Lieve mensen, het is toch niet zo moeilijk om te reageren met "Wat vervelend dat jij dat ook had" en "wat fijn voor je dat jij dat niet hebt meegemaakt".

MENSEN, KOOP EEN BOKSBAL EN GA DAAR TEGEN MEPPEN.
Bedenk dat een beetje aardig zijn veel relaxter is en veel leukere reacties oplevert.

Dank Angelique en Madrike voor de INHOUDELIJKE reactie.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Je weet nu in ieder geval dat er wisselende ervaringen zijn met lotgering , goede en slechte .
Nogmaals als antwoord op je vraag , nee ik vind het dus niet kunnen dat diepvriesproducten ontdooit geleverd worden
Martine-Tom

Re: ontdooide zeefore

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Sigbrid"]
Je weet nu in ieder geval dat er wisselende ervaringen zijn met lotgering , goede en slechte .
Nogmaals als antwoord op je vraag , nee ik vind het dus niet kunnen dat diepvriesproducten ontdooit geleverd worden
[/quote]antword op je vraag is tweeledig, als ik zelf iets vers koop (of in de supermarkt een bevroren vis haal) en dat ontdooi en weer invries heb ik daar niet zon moeite mee, ik weet hoe het behandeld is, wat ermee gebeurd is en in welke omstandigheden.
Echter, als ik via een leverancies bestel verwacht ik dat het diepbevroren aan komt, als iet half ontdooit is of erger gaat het bij mij gelijk retour. Je weet totaal niet wat ermee gebeurd is, en zoals je al las is Lotgering ook niet de meest betrouwbare leverancier, dus ik zou het niet accepteren als een levering niet in een vries/koelwagen en stijf evroren geleverd word, de kwaliteit van deze kvv is al twijfelachtig en als het dan ook nog slecht geleverd word word dat niet veel beter.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Mee eens !
Dees-pekinees
1-ster
1-ster

Bericht door Dees-pekinees »

Ik haalde het altijd zelf op bij Lotgering in Abcoude maar het was altijd grijs van buiten en rood van binnen, rook altijd een beetje gek en mijn hond af het met lange tanden :s
Nu geef ik Tammenga en is altijd dezelfde kleur zowel binnen als buiten en nog nooit gekke dingen mee gehad

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie