Zoute drop 8)
Dropveter
Tis een meisjuhkoekje schreef: Manneke Pisdrop
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tis een meisjuhkoekje schreef: Manneke Pisdrop
KatjadropKim_S schreef: Trekdrop
Honingdrop
Katjesdrop![]()
Toe maar dan...*milyck* schreef: Ben nog steeds benieuwd naar die foto!
Hier hetzelfde..Hondennamen zijn hier nog redelijk gangbaar/normaal..Een van de katers heet Mustafa.....Ja..hij was de uitverkorene uit nest van kittens..En het is een keer wat anders naast de namen Willem, Sammy, Karel, Frits. .Maar dat gezicht van de dierenarts bij een consult..Blijkbaar niet gangbare naam voor een kat.Kaela schreef: Bij de dierenarts worden we op naam van de hond binnen geroepen. Daarom wil immijn volgende honden Niemand en Iedereen noemen 8). Dat lijkt me toch wel zo lollig![]()
Zo'n lekker drop.BusKay schreef: Toe maar dan...
![]()

Topdrop!Kim_S schreef: Boerderijdrop![]()
![]()
Zoute drop 8)
Dropveter![]()

mijn nijn heette KlikoYaro schreef: Op Yvar komt niet veel reactie, enkel dat ze het een leuke naam vinden. Als ik hem "puppy" noem kijken mensen toch wat raar.. Mn katten heten Oban dn Paddy, vernoemd naar whiskey.. Opzich nog niet heel raar.. (toch??) En dan kom ik bij mn konijnen
Ik ben begonnen met Peen en Ui. Daar kwam toen Willy Witlof bij (afgekort Witlof). Ui overleden en 2 jaar later ook Peen. Arme witlof helemaal alleen, dus een vriendinnetje gezocht. Dat werden er alleen 2: Prüm en Prie.. Ze moeten nog voorgesteld worden aan de dierenarts, maar ik zie dr nu al kijken.. ???
![]()