Naast mijn ongenoegen over hoe het met Ziggy na de operatie is gegaan had ik ook over de rekening mijn vraagtekens. Er was namelijk voor 1 operatie, 2 operaties gerekend. Het verwijderen v/d milt en een "kijkoperatie" omdat de organen nog waren nagekeken op afwijkingen.
Omdat ik dat raar vond dat daar dan een volledige kijkoperatie voor werd berekend omdat er ook een miltoperatie is uitgevoerd, er zijn dan toch handelingen zijn die overlappen en ik daar dus dubbel voor moet betalen... daar moest de dierenarts mij gelijk in geven en mede doordat het met Ziggy na de operatie dus wat vreemd verlopen is krijgen we het bedrag van de kijkoperatie terug.
Nou dat vind ik toch zeer netjes!! Afgezien van dat we een leuk bedrag terug krijgen vind ik het bovenal gewoon fijn dat er serieus met onze klachten is omgegaan!
Gelijk navraag gedaan hoe het zit met inspanning (los rennen) zonder milt. Nou ze mag gewoon los, dat kan geen kwaad. Het is wel zo dat de milt bij inspanning extra bloedcellen aanmaakt en het lichaam in stuurt. Dat gaat Ziggy dus missen met als gevolg dat ze wat minder uithoudingsvermogen kan hebben. That's all