Lees/reageer maar af en toe in dit topic. Maar jeetje, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Mocht je hem wel aanraken overal waar hij dat toestaat? Ik hoop dat het hierbij blijft en hij weer gewoon zijn oude ik is!Kaela schreef: Tuut staat weer voor de deur. Blij toe, hoop stress van gehad, maar uiteindelijk is het netjes opgelost.
Oscar was gisteren niet in orde. Ging wel liggen, maar legde zijn kop niet neer. De hele dag niet. Vannacht piepperig en elke keer als we keken lag hij ook "rechtop". Vanmorgen ook nog, maar in de loop van de ochtend ging hij steeds eventjes plat liggen en nu ligt ie eindelijk lekker te ronken. Geen idee waar hij last van had en daardoor erg bezorgd, maar het lijkt weer vanzelf goed te komen.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ik heb zijn buik gevoeld enzo en dat was geen punt. Hij had ook verder geen opvallende symptomen, behalve dat gekke liggen. Normaal weet je wel of ie buikpijn heeft, of last van zijn rug of zoiets. Maar ja, wanneer besluit je naar de dierenarts te gaan? Met leenauto waar eigenlijk geen hond in mag. Als ik vanmorgen geen verbetering had gezien, had ik wel gebeld. Onze dierenarts weet voor ons de afweging te maken wanneer te komen. Maar het is wel een grote opluchting als het vanzelf over gaat!DJ en Doerak schreef: Lees/reageer maar af en toe in dit topic. Maar jeetje, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Mocht je hem wel aanraken overal waar hij dat toestaat? Ik hoop dat het hierbij blijft en hij weer gewoon zijn oude ik is!
Martine-Tom schreef: Gister moest Tom 2 uur lopen in het Kralingse bos en vanmorgen moest ie mee met Nynke en de wolven, weer anderhalf uur lopen![]()
OT: Een heerlijke wandeling gemaakt tussen de middag met Martine en Tom op het Eiland van Brienenoord. De 4 Schotse Hooglanders stonden letterlijk naast het pad, dus hondjes aangelijnd en er langs gelopen, geen probleem. Ik vind het wel koud
Verder hebben we geweldig leuke honden aan Mayla en Yesco
oepsAngelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Oepsie!!Angelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.![]()
![]()
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
dan kan je toch appeltaart vullig maken en die in potten wekken, wil je eens appeltaart maken hoef je alleen het deeg te maken en hop zo'n pot er inAngelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.![]()
![]()
dan heb je in een geen tijd een vers gebakken overheerlijke warme appeltaart 8)
-
Martine-Tom
ja...schatje die Mayla...Nynke schreef:![]()
![]()
![]()
het arme kind
![]()
![]()
![]()
OT: Een heerlijke wandeling gemaakt tussen de middag met Martine en Tom op het Eiland van Brienenoord. De 4 Schotse Hooglanders stonden letterlijk naast het pad, dus hondjes aangelijnd en er langs gelopen, geen probleem. Ik vind het wel koud![]()
![]()
Verder hebben we geweldig leuke honden aan Mayla en Yesco![]()
![]()
Binnenkort komt er een verhaaltje met foto's op de website van de stichting, zodra die er is zal ik een linkje plaatsen.

Tom en Yesco...ook van die lieverdjes

Laatst gewijzigd door Martine-Tom op di 13 okt 2015, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben gecertificeerd appelcomplex-psychiater. Zal ik je van je complex verlossen?Angelique schreef: Ik krijg hier een appelcomplex.
Kleine beer heeft de afgelopen drie weken heel veel gezwommen en heeft nu ernstige honger. Ze begon net aan het bakje kantoorbenodigdheden als nietjes plakband etc, maar afgenomen en er extra eten in gestopt. Lastig altijd bij haar ze is zo dik en zo dun. Verder zijn we hier druk en zien we uit naar vijf vrije dagen, even heerlijk geen haast maken. Verder waardeer ik dit weer zeer, lekker om te wandelen met enkel een trui aan.
- Angelique
- 5-sterren

Je komt maar een appel halen. Er liggen ook nog wat balkjes te wachten op zaag en kachelKim_S schreef: Ik ben gecertificeerd appelcomplex-psychiater. Zal ik je van je complex verlossen?![]()
Mooie witte tanden he ?? Je kunt wel zien wat ze etenMartine-Tom schreef: ja...schatje die Mayla...
![]()
Tom en Yesco...ook van die lieverdjes
![]()
Even een "facebookvraagje" 
Als ik bij een bericht, of in mijn geval een foto, die gedeeld is door 1 van mijn vrienden de privacy zet op "iedereen mag dit zien" dan is dat toch alleen voor dat bericht en niet gelijk voor alles op mijn tijdlijn?
Als ik bij een bericht, of in mijn geval een foto, die gedeeld is door 1 van mijn vrienden de privacy zet op "iedereen mag dit zien" dan is dat toch alleen voor dat bericht en niet gelijk voor alles op mijn tijdlijn?
Een hele?Angelique schreef: Je komt maar een appel halen. Er liggen ook nog wat balkjes te wachten op zaag en kachel![]()
Balkjes, leuk. Alleen is onze enige toet met trekhaak dood tot hij gerepareerd wordt
-
Martine-Tom
klopt, dat geld alleen voor dat berichtzurca schreef: Even een "facebookvraagje"
-
Martine-Tom
Nynke schreef: Mooie witte tanden he ?? Je kunt wel zien wat ze eten![]()
![]()
![]()