Kim_S schreef:
Er is al wel een andere toet ( ) maar die heeft geen trekhaak.
Duurt effe dus.
Maar ik verlos je graag van wat appeltjes hoor! Of moeten die ook met de aanhanger?
Ligt eraan...voor jezelf moet je ze nog uit de boom trekken, maar als je ook valappels wilt dan liggen er al wel wat boel op de grond.
eelke schreef:
Ik moet plassen maar Joep ligt op schoot
Hoppa thats the spirit!
Ik doe tegenwoordig Jillian Michaels. Over 3,5 week ben ik kei slank én gespierd zegt ze 8)
Gewoon geloven! Heb er nooit van gehoord, maar een rondje google leert mij dat zij zoiets is als mijn Jelle in damesvorm op een dvd
Ik heb best een eindje te gaan en langzaam is beter. Dus het gaat niet zo heel hard. Maar ondanks dat de cijfers nog niet direct een Wow reactie oproepen voel ik me wel echt véél beter! Wat een verschil het al maakt zeg.
Het is alleen jammer dat ik elke 2 weken verkouden word, dat draagt dan weer niet bij aan de algehele gesteldheid. En ik wil al heel lang plasma gaan doneren, waar ik huizenhoog tegenop zie en nu dus steeds moet uitstellen. Waardoor ik er nog meer tegenop zie. Ik hoop dus heel erg dat ik begin november eindelijk gaan kan!
Wel dat is dus de komende weken.. de paden op en de lanen in!! Veel fietsplezier! Vergeet niet om onderweg wat lekkere groentes bij GG in te slaan. Ik heb gehoord dat hij erg lekkere zuurkool heeft.
Vanmiddag krijgt mijn mama visite. Gistermiddag een appeltaart gebakken met appels uit eigen tuin en net nog banaan/chocolade muffins gebakken. De visite gaat niet met honger naar huis. [emoji2]