BPWR: werktas
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
cj
Re: BPWR: werktas
Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Mag 'm niet meer gebruiken ivm nekklachten. Mocht je interesse hebben, wil 'm wel verkopen voor een veel kleinere prijs.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
Mag 'm niet meer gebruiken ivm nekklachten. Mocht je interesse hebben, wil 'm wel verkopen voor een veel kleinere prijs.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Is dat de Small Bag, Saskia?cj schreef: Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
Bedankt voor je reactie maar dat is niet echt mijn stijl, voor zover ik stijl hebTomsBorders schreef: gebruik zelf altijd defensie rugzakken, 35 liter ofzo, past het makkelijk in. je hebt daar betaaldbare en minder betaalbare modellen.
je hebt pbcj schreef: Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.eelke schreef: Ik heb deze, bij mij zit er ook nog mijn laptop bij in, en mappen voor a4 enzo. En notitieblokken, en agenda's (en deo, portenmonnee, appel, water, telefoons etcetc)
![]()
Dan zou je gewoon eens moeten passen, hij lijkt kleiner dan ie is denk ik. Heb er nu twee van onderstaande in (maar er moet nog een derde bij) 1 a4 kladblok, meerdere kleine kladblokken en twee agenda. En dan in het andere vak mijn laptop + kabel + muisFioon schreef: Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.

Oh ik had nog een foto van de zijkant van toen ie een beetje gevuld was

Ik vind de tassen van www.lupelo.nl erg mooi. Ze heeft ook erg mooie shoppers en vakantietassen. En ze blijven mooi door de jaren heen is mijn ervaring.
-
cj
Nee 1 maatje groter, maar ik geloof dat die al verhuist naar Fiona. Ze mag 'm eerst proberen. Ik vind 'm nl. nogal zwaar voor een tas (wel erg leuk).Anne in Duitsland schreef: Is dat de Small Bag, Saskia?
Saskia
Bedankt mensen voor de reacties! Ik ben er erg mee geholpen!
Aldi heeft nu zoiets in de aanbieding voor 9,99. Weet alleen niet of die groot genoeg zijn. Action heeft ook handtassen die wel leuk zijn en groot zat. Weet alleen de prijs zo niet maar kan nooit veel zijnFioon schreef: Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.
Tassen heb je nooit teveelHylos schreef: Aldi heeft nu zoiets in de aanbieding voor 9,99. Weet alleen niet of die groot genoeg zijn. Action heeft ook handtassen die wel leuk zijn en groot zat. Weet alleen de prijs zo niet maar kan nooit veel zijn![]()
Was ook even aan t kijken naar zo'n cowboysbag.......die prijzen!!! 
Maar het zal t vast wel waard zijn toch?
Maar het zal t vast wel waard zijn toch?
-
Martine-Tom
Ja!Ike schreef: Was ook even aan t kijken naar zo'n cowboysbag.......die prijzen!!!
Maar het zal t vast wel waard zijn toch?![]()
Ik heb jaren geklungeld met tassen, toen ooit eens een budget cowboybag gekocht, en verslingerd, uiteindelijk geinvesteerd in een echt leren van iets meer centjes...zou niets anders meer willen!
Dan ga ik maar eens zoeken naar een budget uitvoering 
-
Martine-Tom
De mijne komt nu van de V&D, kostte iets van 50 euro ofzo, de vorige was nep leer en koste 20 euro, geen idee van budget hoor, maar als je het kan missen...ga dan gelijk voor de 50 euro variant...dat zijn ze echt waard haha.Ike schreef: Dan ga ik maar eens zoeken naar een budget uitvoering![]()