Laatste loodjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Laatste loodjes
Het neefje heeft wellicht een hersenvliesontsteking, maar hij is in goede handen.
Net de locatie versierd, ik krijg er nu toch wel zin in!
Net de locatie versierd, ik krijg er nu toch wel zin in!
Heel veel beterschap voor jouw neefje en sterkte voor zijn ouders en jullie.
En voor morgen,een hele fijne dag,hopelijk met zonnig weer! En dat jullie lekker gaan genieten van alles wat er morgen gaat gebeuren!
En voor morgen,een hele fijne dag,hopelijk met zonnig weer! En dat jullie lekker gaan genieten van alles wat er morgen gaat gebeuren!
Oh bah wat een naar bericht, beterschap voor t kleine ventje 
Goed dat je er zin in krijgt......t is al bijna morgen namelijk
Ik wens jullie een fantastische dag toe, geniet ervan

Goed dat je er zin in krijgt......t is al bijna morgen namelijk
Ik wens jullie een fantastische dag toe, geniet ervan
Bijna zover...
Afvoer verstopt, en ik had de vaatwasser aanstaan. Dus ik kom de keuken in en alles staat blank.
Ach, als alles dan toch al mis gaat... Dan kan dit er ook nog wel bij. Eigenlijk wel grappig, nu in mijn kaplaarzen en over een paar uur in mijn trouwjurk
Afvoer verstopt, en ik had de vaatwasser aanstaan. Dus ik kom de keuken in en alles staat blank.
Ach, als alles dan toch al mis gaat... Dan kan dit er ook nog wel bij. Eigenlijk wel grappig, nu in mijn kaplaarzen en over een paar uur in mijn trouwjurk
-
hannabelgje
- 5-sterren

Veel plezier morgen!
Heel veel beterschap met je neefje. Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed komt.
Een hele mooie bijzondere dag gewenst morgen! En beterschap voor je neefje
Een hele mooie dag gewenst morgen , hopelijk met wat mooi weer erbij
En beterschap voor je neefje
En beterschap voor je neefje
Jeetje joh! Sterkte voor de kleine man en met dweilen. En voor morgen een heeeeele mooie, zorgeloze dag gewenst! Gaan jullie nog gescheiden slapen? Jij bij je ouders ofzo?
Marloes en meneer Marloes: een heel mooie en ontspannen dag gewenst morgen!
Hopelijk gaat het met jullie neefje ook verder bergopwaarts!
Ja, heul ouderwets hihi. Manlief zit nu in de auto. Rijdt 200 km naar zijn ouders, kruipt in zijn bed, staat morgenvroeg om 6 uur op en komt dan weer 200 km terug gereden.Jantina schreef: Jeetje joh! Sterkte voor de kleine man en met dweilen. En voor morgen een heeeeele mooie, zorgeloze dag gewenst! Gaan jullie nog gescheiden slapen? Jij bij je ouders ofzo?
Een hele mooie dag gewenst en geniet ervan!
Een fantastische dag toegewenst.