Kids zijn logeren bij opa en oma, dus wij hadden geen zin om te koken..... Dus gister maar pizza in de oven gedaan en vandaag bij de bekende toko in Voorburg gehaald...... Was errug lekker, maar zit echt vol ... Wat we morgen eten is een vraagteken.... Kids mogen kiezen als zij daar logeren, dus als we ze morgen gaan ophalen, is het een verrassing.....
Bij mijn zus gegeten en mijn zwager had gekookt: zelfgenseden (beetje te knapperige) patat uit de airfryer, een hamburger, (te gare, want te lang in de snelkookpan) broccoli en vanille yoghurt met stoofperen toe.
Mowgli schreef:
Bij mijn zus gegeten en mijn zwager had gekookt: zelfgenseden (beetje te knapperige) patat uit de airfryer, een hamburger, (te gare, want te lang in de snelkookpan) broccoli en vanille yoghurt met stoofperen toe.
Ik las even niet goed: hamburger uit de snelkookpan
Mowgli schreef:
Ik wil niet weten hoe de hamburgers daar uit zouden komen Mijn moeder maakte vroeger wel sudderlappen / draadjesvlees in de snelkookpan.
Ik vond het ook erg raar, maar ja, weet ik hoe jouw zwager gewend is te koken
Precies, dat zou nog prima gaan
Een gehaktbal, kruimige aardappels, bloemkool met een (lammetjes)papje, stoofperen en toe hadden we vanillevla, karamelvla, chocoladevla en yoghurt. Als toegift hebben we nu koffie met door mijn moeder gebakken kersentaart.