Grizzly zalmolie update!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Grizzly zalmolie update!

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Hmmmm nou er zat geen zegel om de fles, pompje was gewoon omhoog. Was een doordrenkte zooi dus meteen alles weggekiept uiteraard. Maar nee, van Medpets willen ze er een foto van. Ja sorry mevrouw maar ik heb die ranzige zooi weg gedaan en aan de fles zelf is niks te zien. Krijg een 125 ml flesje 'om me het voordeel van de twijfel te geven'. Nu was de fles niet helemaal leeg maar 125 ml lijkt me wat weinig. Nou ja, eigen schuld, hij had het gewoon niet moeten aannemen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="Jantina"]
Hmmmm nou er zat geen zegel om de fles, pompje was gewoon omhoog. Was een doordrenkte zooi dus meteen alles weggekiept uiteraard. Maar nee, van Medpets willen ze er een foto van. Ja sorry mevrouw maar ik heb die ranzige zooi weg gedaan en aan de fles zelf is niks te zien. Krijg een 125 ml flesje 'om me het voordeel van de twijfel te geven'. Nu was de fles niet helemaal leeg maar 125 ml lijkt me wat weinig. Nou ja, eigen schuld, hij had het gewoon niet moeten aannemen.
[/quote]

Oh, dat is ruk zeg! Ben je vaste klant van die lui?
Lil

Bericht door Lil »

hmf dat is minder. Dat ben ik anders gewend, nu zet ik daar veel geld weg omdat ik ook een tijd de da medicatie op recept via hun heb gehad.

Zegel is het niet wat eraan zat. Je moet die pomp draaien (zoals je ook bij zeeppompjes en zo hebt) en dat was niet gemakkelijk. Daarom heb ik de dop eraf gedraaid. Dat was met zo'n sluitring als je bij flessen hebt, zo'n afbreekrandje zit eraan zeg maar.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Nee hier niet, pompje zat gewoon omhoog in de doos.

En nee, ik bestel daar nooit wat (gelukkig niet zou ik bijna zeggen, betekend dat we hier geen medicijnen oid nodig hebben). Ze wilde wel een gedeelte van het bedrag vergoeden en dat op 'mijn account' zetten maar daar heb ik ook niks aan, want dan moet ik verplicht nogmaals daar bestellen. In mindering brengen op de factuur deden ze dan weer niet.
Beetje jammer maar goed, iig nog een klein flesje terug. Ach die is dan weer handig mee te nemen op vakantie zullen we maar zeggen.  ::)
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Dat valt me tegen van Medpets.
Dat je die vieze zooi niet bewaard lijkt me logisch maar ze worden misschien te vaak geconfronteerd met mensen die er een slaatje uit proberen te slaan.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

[quote="Jantina"]
Nee hier niet, pompje zat gewoon omhoog in de doos.

En nee, ik bestel daar nooit wat (gelukkig niet zou ik bijna zeggen, betekend dat we hier geen medicijnen oid nodig hebben). Ze wilde wel een gedeelte van het bedrag vergoeden en dat op 'mijn account' zetten maar daar heb ik ook niks aan, want dan moet ik verplicht nogmaals daar bestellen. In mindering brengen op de factuur deden ze dan weer niet.
Beetje jammer maar goed, iig nog een klein flesje terug. Ach die is dan weer handig mee te nemen op vakantie zullen we maar zeggen.  ::)
[/quote]

Kan dat nog? Ik bestel er regelmatig. Wellicht kunnen we het dan verrekenen. Heb jij toch je geld terug!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Nee ik kreeg al een verzendbevestiging. Snel zijn ze dan weer wel daar!
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

hoe vaak in de week geven jullie de olie?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik zit nu op 3 keer per week, maar wel de halve dosering. En mijn honden eten wel verse vette vis. Ze krijgen 1 en soms 2 keer per week ieder een klein vet visje (sardien of horsmakreeltje). Ze eten hier ook groenten. En ze hebben geen gezondheidsissues dus ik geef het puur omdat ik niet 100% zeker weet of ze voldoende omega 3 vetzuren binnen krijgen. Op zich heb ik zelf niet echt het idee dat ze te weinig binnen krijgen want ze glimmen alle 4 prachtig, ze zijn zeer energiek, etc. Dus ik kijk even aan of het wat doet.
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Hier krijgen de bullen de zalmolie dagelijks volgens dosering op de fles.

Inmiddels geef ik het nu 2 weken en....

Jules is aan zijn 2e jeugd begonnen, wordt 28 oktober 9 jaar.
Hij heeft echt veel meer energie, ogen zijn minder ontstoken en vies en superzachte vacht.
Hij zit gewoon beter in zijn vel, pakt speeltjes om met Oliver te spelen en kluift weer op botjes.
Hugo heeft ook meer energie heel duidelijk te merken en zit ook gewoon beter in zijn vel, vacht glimt en is zachter.
Oliver is nog steeds gewoon Oliver , stapelgek  :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Vanwege artrose dagelijks cfm gebruiksaanwijzing.

De hyperhond dagelijks halve dosering.

Hondje waar niets mee is om de andere dag klein beetje.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Geef het nu een paar weken en naar tevredenheid. Zelfs mijn moeilijkste eter lust het! Drie keer per week een pompje aan de grotere (ong. 15 kg) en een half pompje aan de kleintjes (ong. 6 kg). Icm met de weersomslag (want dat doet hier ook veel hoor) zijn ze minder jeukerig. Ik geef het niet ivm een kwaaltje maar als gezonde aanvulling.
tschabo
3-sterren
3-sterren

Bericht door tschabo »

Ik zie dat dezelfde fabrikant ook krill olie aanbiedt...

http://www.grizzlypetproducts.com/grizzly-krill-oil/

Is het aan te raden om zoiets te gebruiken?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="tschabo"]
Ik zie dat dezelfde fabrikant ook krill olie aanbiedt...

http://www.grizzlypetproducts.com/grizzly-krill-oil/

Is het aan te raden om zoiets te gebruiken?
[/quote]

Bij mijn weten niet in Europa (maar in de USA). Ik heb laatst een artikel gelezen over krill olie en waarom het minder goed is als visolie. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden. Maar dan nog vind ik krill voor walvissen en andere vissen en gebruik ik liever de zalmolie (waar geen zalm extra voor gedood wordt).
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

En is die "ruwe" wilde zalmolie dan beter dan de onafhankelijk gecontroleerde en gezuiverde visolie voor menselijke consumptie?

Plaats reactie