Hij kijkt wel een beetje zielig maar hij heeft het lekker warm!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb er nog één besteld bij de wolly shop! Een lekkere dikke! Hij is in de maak. Bedankt voor de tip!hamada schreef: :Hier was het even wennen, maar als het nu koud is en ik pak de truien dan gaan ze er al helemaal voor zitten
En het staat Django wel heel stoer![]()
Hier ook 2 windekinders met pj zonder kraag, pj met kraag en buikflap, regenjassen, in between jasjes voor nu en dikke jassen met kol en buikflap voor de strenge winterzurca schreef: Naast hun pyama's hebben hier beide honden letterlijk een kapstok vol aan jassen.
Ze hebben beide 2 ongevoerde regenjassen, een wind en waterafstotende fleecejas, fleece bodywarmer, dikke winter jas en dan heeft Ziggy nog een dun shirt, bodywarmer en gebreide trui![]()
En ze hebben dus een PJ...eigenlijk 2...een dunne en dikke uitvoering![]()

Een hond met zo'n vacht heeft het toch warm genoeg lijkt me?inge58 schreef: Jaaaaaa ik heb nu ook een wolly shop trui! Een lekkere dikke voor de winter!
En ik heb van de week een regenjas voor hem gekocht......ojeeee dit is verslavend hoor!![]()

Dat klopt,dat is ook altijd zo geweest. Maar..... Hij slaapt onverwarmd ( in de serre),hij is sterk vermagerd na het overlijden van Music,en hij is bijna 11 waardoor z'n vachtje echt behoorlijk dunner wordt.Lazy Garfield schreef: Een hond met zo'n vacht heeft het toch warm genoeg lijkt me?