BPWR - tips voor antiverkreukel-opsta nieuw bed?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR - tips voor antiverkreukel-opsta nieuw bed?

Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Pluto schreef: Daar heb je geen nieuw matras voor nodig, beetje plasticus lost dat zo op!
8)  :biggrin2:

:sofa:
Hééé hallo...... dat heeft Sas echt niet nodig!  >:( :o :P :biggrin2:

En ik al helemaal niet..... Of je hebt nooit goed naar me gekeken.  ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sas, ik mocht vandaag de auto van de buurman lenen en alleen voor de service al kan ik je Royal Health Foam in Den Haag van harte aan bevelen! Ik heb een traagschuim matras uitgekozen, de Evolution ballenmatras........... Alsof ik zweefde!! Goddelijk!
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Martine-Tom schreef: Hier dezelfde ellende, artrose rug en nek en nog wat meer ongemak, idd eerste pre is een hoger bed en daarna is bij mij de keus op een boxspring gevallen, pocketvering 500 p/m2 (oid), met hoofdbord om mezelf aan op te hijsen smorgens??
Ik vind een boxspring esthetisch best te knagen moet ik zeggen....
Klossen onder je huidige bed :-) Vast verkrijgbaar bij een verloskundige of iets dergelijks.
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Ik ben ook een enorme fan van traagfoam. Slapen we al jaaaren op.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Wij zijn voor een boxspring van auping gegaan, extra lang 220 cm en manlief (die is zo'n 50 kilo zwaarder) en beide verschillende matrassen. Met topper zodat we geen gat hebben. Inmiddels wordt het denk ik tijd voor nieuwe matrassen en topper zo na een jaar of 9. Het opstaan gaat ook hier dus weer wat minder soepel.
Ik heb zelf veel nekklachten en daardoor hoofdpijn klachten en ik zweer bij mijn dekos kussen! Ik merk echt als ik een nieuw kussen moet hebben, dus onderschat een goed kussen ook niet!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Erna schreef: Klossen onder je huidige bed :-) Vast verkrijgbaar bij een verloskundige of iets dergelijks.
dat is idd een handig idee! Mijn nieuwe bed is gelukkig hoog genoeg, voor mn vorige was het een goed idee geweest, stom dat je daar niet zo snel aan denkt.
Ik zou eigenlijk ook wel een papegaai aan mn bed willen...maar daar wil ik mentaal nog niet aan :P
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Toen Eddie is geopereerd aan zijn nek waren er geen papegaaien meer aan het bed, reden: heel slecht voor je rug.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Pauline schreef: Toen Eddie is geopereerd aan zijn nek waren er geen papegaaien meer aan het bed, reden: heel slecht voor je rug.
oh dat geloof ik gelijk, weet soms van ellende alleen niet mn bed uit te komen...dan rol ik maar naar de rand en stort me op de grond :P
Gelukkig mag ik binnen een mand een revalidatietraject in, dus daar hebben ze vast tips hoe ik iets normaler mn bed uit kan komen ;D
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Pauline schreef: Sas..... heb je ook al kreukels en vouwen in je decolleté?? :-X :P ;D
;D ;D Ik heb geen decolleté, dat scheelt al een heleboel vouwen en kreukels.  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Sas, ik mocht vandaag de auto van de buurman lenen en alleen voor de service al kan ik je Royal Health Foam in Den Haag van harte aan bevelen! Ik heb een traagschuim matras uitgekozen, de Evolution ballenmatras........... Alsof ik zweefde!! Goddelijk!
Heb je al gekocht? Daar gaat onze kwantumkorting!  ::)
Goed te horen dat het beviel, ik ga in de vakantie ook "liggen".
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Pauline schreef: Sas..... heb je ook al kreukels en vouwen in je decolleté?? :-X :P ;D
Al? Die heb ik zelfs opgemerkt tegenwoordig 's ochtends  :o
Lizzy schreef: Sas, ik mocht vandaag de auto van de buurman lenen en alleen voor de service al kan ik je Royal Health Foam in Den Haag van harte aan bevelen! Ik heb een traagschuim matras uitgekozen, de Evolution ballenmatras........... Alsof ik zweefde!! Goddelijk!
'ballenmatras' klinkt anders niet heel positief... ::)

Overigens, mijn 2 cent, ik heb een elektrisch dekentje. Voor nog geen 20 euro gekocht. Die zet ik dan op standje 1 en daar lig ik dan de hele nacht op te sudderen. Blijf je mals van!
Zonder gekheid, daarmee kom ik echt soepeler uit bed...
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Als je daar toch bent, probeer gelijk de hoofdkussens. Ik heb gisteren een hoofdkussen gevonden waar ik gelijk verliefd op was, dat al mee naar huis genomen en dat slaapt al zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

eelke schreef: Al? Die heb ik zelfs opgemerkt tegenwoordig 's ochtends  :o

'ballenmatras' klinkt anders niet heel positief... ::)

Overigens, mijn 2 cent, ik heb een elektrisch dekentje. Voor nog geen 20 euro gekocht. Die zet ik dan op standje 1 en daar lig ik dan de hele nacht op te sudderen. Blijf je mals van!
Zonder gekheid, daarmee kom ik echt soepeler uit bed...
Totdat je op een dag geroosterd word.

Zonder gekheid, met die goedkopere elektrische dekens in bed heb je 220 in bed liggen. Niet grappig als dat fout gaat.

Ik zou een met een transformator halen. Dan heb je zwakstroom. Als dat kapot gaat ben je niet getoast.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Probeer een beddenverkoper te vinden die de lijn van je ruggengraat kan 'meten' wanneer je op je zij ligt. Als je ruggengraat een mooie rechte lijn vertoont, is de matras namelijk goed voor jouw lichaam. Ik heb begin dit jaar een nieuwe matras gekocht nav zo'n meting (had ook rugklachten in horizontalen ruste) en slaap nu weer heerlijk én kan weer opstaan zonder op mijn zij het bed uit te moeten rollen. Kost wel wat (bijna duizend euri :-X), maar een uitgerust lichaam 's ochtends is toch een fijn ding.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Anne in Duitsland schreef: Probeer een beddenverkoper te vinden die de lijn van je ruggengraat kan 'meten' wanneer je op je zij ligt. Als je ruggengraat een mooie rechte lijn vertoont, is de matras namelijk goed voor jouw lichaam. Ik heb begin dit jaar een nieuwe matras gekocht nav zo'n meting (had ook rugklachten in horizontalen ruste) en slaap nu weer heerlijk én kan weer opstaan zonder op mijn zij het bed uit te moeten rollen. Kost wel wat (bijna duizend euri :-X), maar een uitgerust lichaam 's ochtends is toch een fijn ding.
Met een goed traagschuimmatras hoef je daar volgens mij niet op te letten, die vormt zich naar je lichaam en zakt in daar waar het moet inzakken en ondersteunt waar het moet ondersteunen.

Plaats reactie