Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mies en de mini-Miesjes. Mies overleden

Sarah5
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sarah5 »

Wat vreselijk verdrietig  :'( :'(
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hope schreef: Wist ik het maar...

Net de da gebeld. Die denkt wormen, aangezien ze laatst zoveel wormen heeft uitgekotst en diarree had met wormen erin. Uiteraard meteen ontwormd, maar dat kan soms gewoon echt te laat komen. Maar ja, dan was ze toch mager geworden? Dat was ze niet.
Dood ter aarde storten in de kattenbak door wormen? Mij lijkt dat ook een beetje vaag.... :-\
cj

Bericht door cj »

Wat vreselijk verdrietig.
Saskia
Mijati
4-sterren
4-sterren

Bericht door Mijati »

wat is dat schrikken. Hopelijk zijn de kleintjes goed gezond en kunnen ze snel de grote wijde wereld in.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef: Dood ter aarde storten in de kattenbak door wormen? Mij lijkt dat ook een beetje vaag.... :-\
Tja, het kan ook stress zijn. Of HCM. Of iets totaaaaal anders. Ik weet het niet.
Morgen met de ukkies maar naar de da voor een check. En ik heb Het Wout een mail gestuurd wat ik nu met die kleintjes moet doen wat betreft (ont)wormen.
Laatst gewijzigd door Hope op ma 26 okt 2015, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Och wat sneu. En het ging juist zo goed. Gelukkig dat de kleintjes al zelfstandig eten,maar ja ze kunnen nog niet echt zonder mama  :'(
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

He? Wat raar! En naar! Ach en ook zo sneu! Arme Mies.... Nu heeft ze gelukkig de laatste weken nog wel een hemelse stal gevonden waar ze heerlijk verwend was, maar toch. Ik had zulke hoop dat ze van t winter lekker warm binnen bij je zou zitten....
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat enorm triest  :'(
Maar wat enorm fijn dat Mies liefde heeft mogen ontvangen en geliefd mocht zijn. Rust zacht Mies en voor jullie sterkte met het verlies Marloes  :-*

Wel heel fijn dat de kleintjes al zelfstandig eten! Voor moederwarmte zou je hieraan kunnen denken: http://www.eko4petz.nl/a-40942724/katte ... gle-kitty/
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef: He? Wat raar! En naar! Ach en ook zo sneu! Arme Mies.... Nu heeft ze gelukkig de laatste weken nog wel een hemelse stal gevonden waar ze heerlijk verwend was, maar toch. Ik had zulke hoop dat ze van t winter lekker warm binnen bij je zou zitten....
Ik ook. Ze was echt de goede kant op aan het gaan. Ze begon tegen ons te miauwen en zo...
Getver. En die hummeltjes zonder hun mama... Ik ga er morgen mee naar de da. Dan meteen kijken of ze 100% zeker vrij van vlooien zijn en dan mogen ze in huis komen wonen.
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Wat een verdrietige thuiskomst.
Ze heeft de laatste tijd geborgenheid gekend en haar kinderen in veiligheid kunnen verzorgen.
Maar het was haar gegund geweest nog langer te genieten van haar nieuwe leventje.
Veel sterkte met het verwerken hiervan en met het verzorgen van de kittens.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Och lieverd, wat afschuwelijk! :'( :'( Ik ben sprakeloos...
Voor wat het waard is: Mies heeft dankzij & mét jou een fantastische nestperiode gehad. Ik verwachtte een fantastische vriendschap voor de toekomst, gezien het tempo waarin ze je leerde vertrouwen. Ze heeft het op schoot liggen niet meer mogen mee maken, maar er al wel over mogen dromen :-*

Overlijden tgv worminfectie is niet onmogelijk, maar wel uitzonderlijk. Ik heb een kitten van 6 weken gehad die (enorme hoeveelheid) wormen braakte, je zou haast denken dat als zo'n jong en slecht gevoed katje dat overleeft.. Anderzijds had dat katje het 1e levensjaar een heftige voedselallergie en ik heb me altijd afgevraagd of dat op de een of andere manier een gevolg geweest kan zijn van haar slechte start. Mocht Mies overleden zijn aan een worminfectie, dan moet er al sprake geweest zijn van een verstopping of ze schade aan de lever en longen opgelopen hebben. Een tumor of inderdaad bijv. hartafwijking kan ook tot heel plotseling overlijden leiden.

Dik geluk voor de pukkies dat ze al zelfstandig eten!!! Misschien zweverig, maar ik ben geneigd te denken dat Mies gewacht heeft tot ze sterk genoeg waren en met het veilige gevoel van ze bij een goede pleegmoeder achter te laten, is overleden.
Onder de huidige omstandigheden zou ik ze in huis halen en zo veel mogelijk gaan 'moederen': gezelschap, aanmoedigen tot waar ze interesse in krijgen qua spel/onderzoek en (hoewel niet hetzelfde.. :( ) wennen aan alle normale huiselijke dingen.

Poeh, wat een verlies, 'onze' Mies... :'( Sterkte!!!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ooooh wat sneu! Wat ontzettend sneu! Je was al zo ver met haar en met het einde van de kraamtijd kwam ook rust en een fijn nieuw leven voor Mies in zicht.

Ze heeft het zo met jullie getroffen, dat je zo goed voor haar hebt gezorgd. Heel erg veel sterkte!
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Nu zeg. Jeetje, die komt binnen.  :'(  Wat verdrietig.
Het was een soort van sprookje.
Hoe kan dat nou..... zomaar omgevallen.
Nog niet aan het hebben van een poesje gewend en jullie zullen haar al missen.
En de kleintjes.....beter dan bij jou kan niet. Sterkte ermee
Dag Mies, ik ben blij dat je leven toch een goede fijne wending heeft gekregen..
wijkje
5-sterren
5-sterren

Bericht door wijkje »

Ik wilde even weten hoe het met Mies en kinders is..Pff..nee.. :'( :'( :'( :'( Ik ben even sprakeloos...
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ach wat een rot bericht..... Sterkte. Hoop dat het met de kleintjes goed blijft gaan!  :-*

Plaats reactie