Zag ik een uitgebreide workshop week met o.a. BAT in dogglyworld. Kijken naar lesprogramma: spreekt me super aan: lezing op avond van aankomst, dag 1 privé BAT les, andere dagdeel hersenwerk of praktijkspeuren, dag 2 privé BAT les, ander dagdeel hersenwerk of praktijkspeuren (je doet dus beide) eigen privé stuk bos, huisjes helemaal omheind, alles gericht op de reactieve hond bij andere honden Wouw! Manlief gepolst; als jij dat graag wilt. Hmmmm. Kijken naar datum, voorjaarsvakantie. Euhm...chips, Koningsdag 27 april, krijgt hij geen vrij, een van de drukste dagen van het jaar.
Nu ben ik serieus teleurgesteld.....
eelke schreef:
Oh nou ik vind dat ook wel leuk hoor. Lees al dingen over lastig koud starten bij die benzine zagen enzo. Dus misschien maar gaan pleiten voor een elektrische.
Nu moet alles met de hand of met de decoupeer, dus ik denk dat iedere kettingzaag al 'vrouwelijker' is
Echt benzine zou ik voor gaan en daarnaast een goeie kloofbijl nemen en een klein hakbijltje om het klein te maken zo doen wij het hier, een vriend heeft heel veel hout in mooie plakken gezaagd met de bezine kettingzaag daarna wij zelf met de kloofbijl in hap klare brokken geslagen en met kleine hand bijltje maken we soms het wat kleiner voor aanmaak hout of gewoon als een stuk te grof is aangezien wij maar een kleine houtkachel/haard hebben.
Ik baal een beetje, ben heel moe maar door de pijn in mijn lijf kan ik niet slapen
Had morgen een drukke dag geplant met verven en bed in elkaar zetten en zo, weet niet of dat wel gaat lukken
constance.blokzijl schreef:
Zag ik een uitgebreide workshop week met o.a. BAT in dogglyworld. Kijken naar lesprogramma: spreekt me super aan: lezing op avond van aankomst, dag 1 privé BAT les, andere dagdeel hersenwerk of praktijkspeuren, dag 2 privé BAT les, ander dagdeel hersenwerk of praktijkspeuren (je doet dus beide) eigen privé stuk bos, huisjes helemaal omheind, alles gericht op de reactieve hond bij andere honden Wouw! Manlief gepolst; als jij dat graag wilt. Hmmmm. Kijken naar datum, voorjaarsvakantie. Euhm...chips, Koningsdag 27 april, krijgt hij geen vrij, een van de drukste dagen van het jaar.
Nu ben ik serieus teleurgesteld.....
Dat is balen zeggen
En hoe haalde ik het weer in kijn hoofd om dat nu te gaan doen? @ kl**e behang met extra veel lijm
Naja uit zichzelf laat het niet los zeker niet met die hoeveelheid lijm ....
Wou voor vrijdag klaar zijn incl de rauhfaser van het plafond
Laatst gewijzigd door Kaio op di 27 okt 2015, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanochtend heerlijk gewandeld inclusief DJ, meestal wandel ik apart omdat hij niet meer zo hard gaat. Vanochtend rustig aan gedaan, de jonkies lekker gesnuffeld en het viel me niet tegen hoe DJ zich hield op een voor zijn doen beste afstand (half uur lopen). Daarna boodschappen gedaan, geluncht en nu weer aan het werk. Nog twee casussen uitwerken en verder werken aan mijn scriptie, lekker bezig!
Met mijn papa een begin gemaakt met het bouwen van een kuikenren waar de kuikens groot kunnen worden zonder opgegeten te worden door de buurkat. Er is al wel een kraamhok maar dat is niet groot genoeg om ze in te laten tot ze geen makkelijke prooi meer zijn.
Zometeen richting ouders om spaghettisaus te maken voor vanavond. Terwijl dat staat te pruttelen maak ik mijn huiswerk voor Frans.
hier was het lekker rustig in het bos Pummeke maakte een foutje; ze sprong elegant in een lager gelegen laagje bladeren. Helaas lagen die bladeren op het water
Inge en Bono schreef:
hier was het lekker rustig in het bos Pummeke maakte een foutje; ze sprong elegant in een lager gelegen laagje bladeren. Helaas lagen die bladeren op het water
En wat is dan het probleem? Vragen ze zich hier af
Frustraties hier zaten m vnl in de vele mountainbikers die langs raasden, en daarnaast in de heen en terug rit met de auto naar het bos. Man man wat een drukte bij de stayoke. Alle auto's staan dan op de weg geparkeerd, en het is daar dan blijkbaar normaal dat je je kinderen op de weg laat lopen, je als fietsen plotseling gaat stoppen of oversteken etc etc. Verkeersregels gelden dan niet meer, als het ergens druk en kind-gerelateerd is
Hier vanmorgen een stadswandeling gemaakt, omdat we nu niet naar ons heerlijk rustige weggetje kunnen. Ik word helemaal kriegel van de drukte en Oscar ook. Dan loop je achter een man met klein hondje, dat hondje vindt Oscar duidelijk eng en wat doe je dan? Stil gaan staan en toekijken hoe wij dichter bij komen. Echt, waar wacht je dan op? Tot het mis gaat. Dus ik ben heel demonstratief overgestoken om ze te ontwijken.
Sinds de ochtendwandeling klusjes aan het doen. Heb in mijn eentje 3,5 kilo kattenvoer gemalen. De vogelkooi heeft ook een hele grote beurt gehad. Heb de inrichting ook weer eens wat veranderd. Vindt Kaela leuk en Charlie stom .
Nu nog stofzuigen en dweilen en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag.
Naar de action geweest en oa een te kort vest gehaald.
Daarna naar de AH en die gedeeltelijk leeggekocht. Ik zal ook blij zijn als de herfstvakantie weer voorbij is. Geen kermisherrie meer en dan kan ik ook weer gewoon zonder mensenmassa winkelen.
Morgen nog naar de Netto en misschien ook de lidl en dan ben ik weer klaar met boodschappen doen deze week.