Het liefst zou ik in winterslaap gaan
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Nou, geloof dat ik die inmiddels al heb....
Ik merk vooral dat de honden het echt koud hebben. We laten 's nachts de verwarming voor hun aan. heb ik echt nog nooit gemerkt. Herfst hebben we gewoon over geslagen.
Nou zo koud is het toch helemaal niet? 8 graden...
Nooit geweten dat er zoveel water in de lucht zit zeg, dag 3.. Mag ik eindelijk weer iets doen, zojuist de koorts gezakt, zeikt het van de regen
Nou vond de afgelopen dagen toch een ijzig koud windje staan, maar goed vandaagbis het met 8 graden best warm tov de vorige dageneelke schreef: Nou zo koud is het toch helemaal niet? 8 graden...
Alleen was het 2 weken geleden nog tegen de 20 , dus tis een beetje wennen he.
Dus nu maar hopen dat we morgen weer warm water en verwarming hebben
Van de week maar 4/5 graden hier. Geen idee verder, denk dat het de plotselinge overgang is? Ze lagen te rillen en kruipen bovenop elkaar.eelke schreef: Nou zo koud is het toch helemaal niet? 8 graden...
Dan dat zal het dan wel zijn. Ach, vind het wel prima, niks geen kwakkel gedoe, gewoon van het een door naar het ander!
- Angelique
- 5-sterren

Het is ook ineens koud. Jan loopt met haar pyama aan, die lag te rillen van de kou.eelke schreef: Nou zo koud is het toch helemaal niet? 8 graden...
Even jubelen nog want haalloooo wat is het lekker!!
Zoooo zonde wel dat de zon al niet meer in mijn tuin kan komen...moeten weer tot maart op wachten.
Zoooo zonde wel dat de zon al niet meer in mijn tuin kan komen...moeten weer tot maart op wachten.
Hier is het grijs en fris. Niets van het beloofde mooie weer op mijn vrije dag.eelke schreef: Even jubelen nog want haalloooo wat is het lekker!!
Ik wil ook zon, heb de verwarming hoog, en koud 
- Angelique
- 5-sterren

Jubel maar lekker hoor, hier is het frocking hele 11 graden.eelke schreef: Even jubelen nog want haalloooo wat is het lekker!!
Ik heb wel tuin rondom...dus als die komt, komt die ook zeker in mijn tuin
We hebben de 20 wel gehaald! Ben al wezen speuren, buiten staan kletsen, voortuin gedaan, met Ilan gewandeld. Alles zonder jas. Nu eindelijk even binnen. Doe mij dit maar de hele winter 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een schijtweer zeg. 
Had me verheugd op een zonnige vrije middag maar het is hier de hele dag mistig, grijs en koud geweest. Heb het niet boven de 9 graden gezien.
We zijn van ellende maar gaan shoppen in Dld.
Had me verheugd op een zonnige vrije middag maar het is hier de hele dag mistig, grijs en koud geweest. Heb het niet boven de 9 graden gezien.
We zijn van ellende maar gaan shoppen in Dld.
Toch altijd bizar dat grote verschil in zo'n klein land.