Hydra schreef:
Hoe was het?
Ze denkt zelf niet dat het mijten zijn, of iig niet specifiek mijten. Want op zulks een jonge leeftijd al een atopie is niet mogelijk volgens haar.
Zij denkt ook dat het voedselgerelateerd is en wellicht iets wat meneer buiten eet. Plan van aanpak : Ik heb iig shit gekregen om de entingen te "verstoren" zoals zij dat noemt. Omdat het wellicht ook een gevolg van het enten zou kunnen zijn en entingen verstoren sowieso geen slecht idee is.
Daarnaast heb ik ontgiftingsspul gekregen om hem te laten ontgiften van alle zooi. Ik moet hem wel gewoon de supplementen zoals de visolie, quercitin en de kurkuma bij blijven geven (kurkuma moest met peper en een drupje olijf olie want dat neemt veel beter op).
Daarnaast gaan we toch nog 1 maal elimineren. Dus, ik moet een korf gaan kopen. Daarmee moet ik hem leren lopen. Dan ga ik hem op 1 merk en 1 enkelvoudige KVV zetten voor 6 weken. Helemaal fucking niks tussendoor. En kijken hoe de jeuk dan is. Als de jeuk niet weg is in die 6 weken of behoorlijk minder, is het dus geen voedselallergie. Is de jeuk wel weg of minder, moet ik 1 diersoort toevoegen.
Zijn vacht heeft wat slag, vandaar dat het wat ruw was. Zijn oren zijn best smerig van binnen (niet ontstoken) dus daar heb ik puur oor voor gehad.
Ik vond het oprecht een hele verademing dat ze ook gewoon pro vers was. Geen gelul over brokken shit enzulks. Link was kei braaf en is 5x knapperd genoemd tongue-emoticon
We hebben over 6 weken weer contact, of eerder als dat nodig is. En gaan eventueel daarna kruiden proberen.
Ik vond dr wel vet tof.
Nam alle tijd, was heel vriendelijk, Link vondt haar ook wel tof geloof ik