schoenentic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: schoenentic

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

oo ff aan ML laten zien, kijk dan val ik toch wel mee?!  :angel2:
Overigens er mag een nieuwe plank komen in de schoenenkast  :biggrin2:

Leuke schoenen allemaal  :D
cj

Bericht door cj »

Nergens last van..... :whistling:
Saskia
yorokobi
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door yorokobi »

Och weet er alles van helaas haha
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Een vriendin verweet mij ooit dat ik 'shop als een vent': als ik een T-shirt probeer dat past, neem ik het meteen in zes kleuren mee. Klaar! ;D Een schoenentic heb ik al helemaal niet, en kleren kopen vermijd ik ook tot het echt niet meer maatschappelijk verantwoord is om zo rond te lopen. ::)

Kookwinkels daarentegen... daar mag je me alleen geblinddoekt en met handboeien naar binnen laten. :-X 
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Anne in Duitsland schreef: Een vriendin verweet mij ooit dat ik 'shop als een vent': als ik een T-shirt probeer dat past, neem ik het meteen in zes kleuren mee. Klaar! ;D Een schoenentic heb ik al helemaal niet, en kleren kopen vermijd ik ook tot het echt niet meer maatschappelijk verantwoord is om zo rond te lopen. ::)

Kookwinkels daarentegen... daar mag je me alleen geblinddoekt en met handboeien naar binnen laten. :-X
Oh, maar dat heb ik ook met schoenen.  :-[ :whistle:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik heb dat wat Anne heeft.... Als ik iets (lees, shirt, vest, broek, schoenen) koop wat bevalt, dan koop ik het het liefst in elke kleur die aanwezig is.... :-[
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Dat heb ik diep van binnen ook maar ik weet dat ik dan alsnog naar dat vaste paar laarzen of die sneakers grijp. En uiteindelijk maar 2/3 paar draag. Dus voor de zomer koop ik meerdere paren goedkope leuke slippertjes voor in huis en op de camping en voor normaal dagelijks gebruik 2/3 schoenen van betere kwaliteit. Maar ik betrap me er alweer op dat ik de laatste weken bijna alleen op dat ene paar laarzen heb gelopen. Ik doe er dan alleen geen 3 jaar mee (All stars wel trouwens, die zijn echt niet te verslijten, mijn oudste paar viert zijn 7e verjaardag binnenkort denk ik..). ;D
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Sinds ik 'zooltjes' heb en eigenlijk nog maar in 2 merken schoenen kan lopen is de schoenverslaving drastisch afgenomen. Kan niet zeggen dat het er veel voordeliger op is geworden, want breedtemaat in die merken is reteduur. :-[
En verder ben ik niet meer van de winkelige. Als ik iets zie wat leuk is, pas ik systeem Pauline toe.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Ik heb het met sneakers ..... Wil ze eigenlijk allemaal  :-X
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

Anne in Duitsland schreef:
+1  :D
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ik heb niets met winkelen, vind het eigenlijk een straf [emoji55] niet heel vrouwelijk ik weet. Ik loop het liefst in een spijkerbroek met mijn maxjes. Op het werk kan dat net niet, dus heb ik 1 paar nette zomerschoenen en ben ik deze week met pijn en moeite geslaagd voor een paar lange laarzen. Uiteraard heb ik wel een paar goede wandelschoenen.
Broeken is ook al zo'n drama omdat ik een lengte maat heb, ik moet dus eigenlijk nog een nette broek voor het werk hebben, zo geen zin in!
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Nou euh, ik zou de luxe wel willen hebben als je schoenen drijf en drijf nat zijn om droge aan te kunnen trekken! Ik vind het een straf om dan in dezelfde natte schoenen moeten stappen. Als je er dan nog in kan komen, want dat is meestal onmogelijk :(
Doranto schreef: +1  :)
Als ze lekker zitten draag ik altijd dezelfde tot ze versleten zijn  ;D
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Heb er een hekel aan, vooral omdat het moeilijk is te vinden.
Heb een gemiddeld maatje, maar ik leef wel op brede voet en hoge wreef.
Ofwel het meeste zit niet lekker, dus schoenen shoppen is geen lol aan. >:(
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

petralita schreef: Heb er een hekel aan, vooral omdat het moeilijk is te vinden.
Heb een gemiddeld maatje, maar ik leef wel op brede voet en hoge wreef.
Ofwel het meeste zit niet lekker, dus schoenen shoppen is geen lol aan. >:(
+1
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik vind kleding en schoenen shoppen echt verschrikkelijk  :-X

Vriendlief niet, hij heeft een eigen kleding zaak gehad en vind het heerlijk om te shoppen  ::)

Dus als ik weer kleding nodig heb ( of te wel mijn laaste broek is door gescheurd  ;)) dan ga ik altijd in het kleedhokje staan en trek aan wat hij aan lever.  8)

de verkoopsters hebben meestal niet eens door dat ik in de winkel ben tot ik ga af rekenen  :biggrin2:

Met schoenen is het heel vaak handig want dan gaan vriendlief en ik naar de zelfde winkel en de zelfde afdeling, ik alleen 5 mate groter dan hij, en dan gaan we daar weg met alleenbij een paar leuk mannen schoenen  ::)

Plaats reactie