cj schreef:
1,5 liter citroenolijfolie uit een keukenlade gedweild. Gatver!
Saskia
Oh bah, hoe kon dat nou gebeuren?
Hier een lekker lanterfantdagje. Kippehokjes schoongemaakt,allerlei andere klusjes geschrapt Lekker met Angels, Jane en het Kattemonster op pad geweest. Daarna nog wat vlees de vries in gewerkt en de tafel van ver van een paar nieuwe laklaagjes voorzien. Nu ff lekker voor de buis met een neut
Vanmorgen de dag begonnen met een wandelingetje met de ouwe taart, daarna een strandwandeling met de jonge(re) setterdames, koffie bij de buren, naar huis gewandeld, paps en mams met een bezoekje vereerd, Wodje eten gegeven, wandelingetje om de setterdames op te halen en weer naar huis gewandeld, nu de setterdames voeren en dan een pizza in de oven schuiven.
Onze tuin is zo goed als klaar! Jeej! Na 5 maanden zeulen, afbreken, opbouwen, spitten zijn vandaag de stratenmakers geweest en het is klaar! Beetje jammer dat ik beloofd had om op de neefjes (of ook wel 'jongens' genoemd) te passen... Dus ipv vanavond bij schoonzuster op de bank bedacht dat ze maar bij ons moesten slapen. Kan ik vanavond tenminste normaal naar bed, want 6 dagen voor 7 uur opstaan vind dit niet-ochtendmens toch echt heel pittig!
Angelique schreef:
Oh bah, hoe kon dat nou gebeuren?
Hier een lekker lanterfantdagje. Kippehokjes schoongemaakt,allerlei andere klusjes geschrapt Lekker met Angels, Jane en het Kattemonster op pad geweest. Daarna nog wat vlees de vries in gewerkt en de tafel van ver van een paar nieuwe laklaagjes voorzien. Nu ff lekker voor de buis met een neut
Euh.....ik weet het niet. Ik verdenk meneer CJ van het feit dat hij de dop er niet goed op heeft gedaan en de la heeft dichtgeknald.
Wat een smerigheid!
Vroeg me vandaag af of er hier echt aan halloween werd gedaan. Hmm maar bedacht me we hebben vorig jaar van iemand snoep gekregen dat hebben we nog steeds. Ik ga geen nieuw snoep halen als we het niet weten he, want zelf eten we geen snoep ( behalve chips, nootjes, zoutjes en choco, af en toe he )
Maar goed de eerste klantjes gehad. Als het nu druk wordt haal ik volgend jaar een arm in huis en geef ik die aan een van de honden
Vandaag onze alle liefste Sietse in de armen gesloten. Met pensioen als geleidehond en nu hopelijk heel lang bij ons verder genieten. Hij ligt bil aan bil met kleine beer. Grote paard heeft zijn oren lekker gesopt en Foppe heeft al gebracht. Alleen dame zegt woef woef tegen hem. Blijkbaar bang dat zij nu weer weg moet, maar ze mag blijven. Oké we roepen al vanaf 2011 dat we naar een grote hond en twee kleine willen, nu zijn het er weer vijf en ja Siets is groter als Foppe.
-Saskia- schreef:
Vanmorgen de dag begonnen met een wandelingetje met de ouwe taart, daarna een strandwandeling met de jonge(re) setterdames, koffie bij de buren, naar huis gewandeld, paps en mams met een bezoekje vereerd, Wodje eten gegeven, wandelingetje om de setterdames op te halen en weer naar huis gewandeld, nu de setterdames voeren en dan een pizza in de oven schuiven.
Best druk programma, voor je eerste vakantiedag.
Lekker, vakantie
OT: weer taart gekocht
Morgen is manlief jarig. Gezellig familie-dagje dus morgen 8)
Vandaag was druk met boodschappen doen en wasjes draaien en dat soort dingen. Tussendoor de kindjes omgekocht met chips
OT: weer taart gekocht
Morgen is manlief jarig. Gezellig familie-dagje dus morgen 8)
Vandaag was druk met boodschappen doen en wasjes draaien en dat soort dingen. Tussendoor de kindjes omgekocht met chips
Ik had ook een goed omkoop"middel", of moet ik model zeggen, gehad.
Je maintiendrai, de wapenspreuk van Zeeland
(ik zal handhaven)
Ooit komt er een tattoo als herinnering aan mijn roots maar tot dat geld er is is dit een leuke oplossing
Martine-Tom schreef:
Je maintiendrai, de wapenspreuk van Zeeland
(ik zal handhaven)
Ooit komt er een tattoo als herinnering aan mijn roots maar tot dat geld er is is dit een leuke oplossing