Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

eelke schreef: Even jubelen nog want haalloooo wat is het lekker!!

Zoooo zonde wel dat de zon al niet meer in mijn tuin kan komen...moeten weer tot maart op wachten.
Las dat in Limburg idd de 20 graden gehaald is.
Was in het noorden niets van te merken. Hier was het koud, kil en hele dag mistig. Kon de klok van de kerk waar ik altijd langs fiets niet eens zien, laat staan de bovenkant van de martini toren  :-X
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Cathelijn schreef: Toch altijd bizar dat grote verschil in zo'n klein land.
Ja hè! Maar wel fijn dat jullie zulk lekker weer gehad hebben.  :)
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

-Annemarie- schreef: Ja hè! Maar wel fijn dat jullie zulk lekker weer gehad hebben.  :)
Dat vond ik ook!  Hopelijk krijgen jullie ook nog wat beter weer deze week.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Cathelijn schreef: Toch altijd bizar dat grote verschil in zo'n klein land.
Ja nou he! Hier was het echt terras weer!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef: Ja nou he! Hier was het echt terras weer!
Hier ook! Nu regent het een beetje, maar koud is het zeker niet.
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen hier in Drenthe. Maar tot nu toe lijkt het erg op gisteren. Ik had me er zo op verheugd gezien ik 2 dagen vrij ben!  >:(
Lil

Bericht door Lil »

dinky89 schreef: Las dat in Limburg idd de 20 graden gehaald is.
Was in het noorden niets van te merken. Hier was het koud, kil en hele dag mistig. Kon de klok van de kerk waar ik altijd langs fiets niet eens zien, laat staan de bovenkant van de martini toren  :-X
Troost je hier veel regen vandaag.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier in het noorden is het weerbeeld hetzelfde als gisteren: enorm mistig en daardoor waterkoud.
Las dat gisteren een vliegtuig zelfs is uitgeweken vanwege de mist: http://www.nu.nl/groningen/4152882/vlie ... mist-.html

Maar gelukkig inderdaad (nog) geen regen  ;)
BusKay

Bericht door BusKay »

dinky89 schreef: Las dat gisteren een vliegtuig zelfs is uitgeweken vanwege de mist: http://www.nu.nl/groningen/4152882/vlie ... mist-.html
Hallo.. een Turkse vlucht....
Die zetten em ook rustig in een weiland bij Schiphol neer...
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

dinky89 schreef: Hier in het noorden is het weerbeeld hetzelfde als gisteren: enorm mistig en daardoor waterkoud.
Las dat gisteren een vliegtuig zelfs is uitgeweken vanwege de mist: http://www.nu.nl/groningen/4152882/vlie ... mist-.html

Maar gelukkig inderdaad (nog) geen regen  ;)
En voor morgenochtend zelfs code geel!  :-X  :D
Gelukkig hoef ik pas later op de ochtend in de auto, hoop dat het weer allemaal goed gaat op de weg.

Rond het middaguur stond ik op weg naar het werk in de file vanwege een ongeluk met een motorrijder. Dat zag er ook niet fijn uit.  :'(
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vanmorgen stapte ik vol goede moed naar buiten in de zon om de auto op te halen.
Helaas was rond een uur of 11 de zon verdwenen en is het daarna alleen maar mistiger geworden.
Ben die mist ondertussen meer dan zat, is volgens mij inmiddels al een week mistig in Groningen  :-X :-\

Zicht vanmiddag rond half 3:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door dinky89 op zo 01 nov 2015, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Vandaag heerlijk naar het strand bij Ouddorp geweest met de hondjes. Geen mist gezien. :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

dinky89 schreef: Vanmorgen stapte ik vol goede moed naar buiten in de zon om de auto op te halen.
Helaas was rond een uur of 11 de zon verdwenen en is het daarna alleen maar mistiger geworden.
Ben die mist ondertussen meer dan zat, is volgens mij inmiddels al een week mistig in Groningen  :-X :-\

Zicht vanmiddag rond half 3:
Afbeelding
Nou, het is echt niet meer leuk. Alleen vrijdag heb ik even zon gezien.
Stond vanmiddag om een uur of twee op de Grote Markt en d'Olle Grieze was weer mooi uit het zicht.  :-X  Heb wel gezellig gewinkeld.  ;D
Terug naar Drenthe was het flink mistig, en zojuist heen en weer naar Assen om dochter op de trein te zetten zag je helemaal geen hand voor ogen. Ben het ook wel zat.  :(

Doranto schreef: Vandaag heerlijk naar het strand bij Ouddorp geweest met de hondjes. Geen mist gezien. :)
Ohhhhh, Ouddorp!  :groenvanjaloeziesmiley:  Daar hebben wij heel wat voetstappen (en hondenpootjes) liggen!
Fijn hoor, dat het zo mooi was!  :)
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Wat vervelend voor jullie...  Hier al de hele werk veel zon en vandaag de middagwandeling ook weer zonder jas kunnen lopen. Prachtig in het bos.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

-Annemarie- schreef: Nou, het is echt niet meer leuk. Alleen vrijdag heb ik even zon gezien.
Stond vanmiddag om een uur of twee op de Grote Markt en d'Olle Grieze was weer mooi uit het zicht.  :-X  Heb wel gezellig gewinkeld.  ;D
Terug naar Drenthe was het flink mistig, en zojuist heen en weer naar Assen om dochter op de trein te zetten zag je helemaal geen hand voor ogen. Ben het ook wel zat. 
Stuk op de foto tot gebouw is volgens mij iets van 50, maximaal 100 meter......
Ben van Groningen naar Heerenveen gereden (en weer terug) maar in Friesland bleek het niets beter  ::)

Plaats reactie