Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Boerenkool met worst. Uit de vriezen, door mijn hubbie opgediend.
Erwtensoep, part II
Stokbrood met salades
Taart als toetje
Heerlijk de dag na een verjaardag, je eet hetzelfde maar het is niet zo'n drukte
Stokbrood met salades
Taart als toetje
Heerlijk de dag na een verjaardag, je eet hetzelfde maar het is niet zo'n drukte
Pizza met diavolo. Ik kreeg de salami van Vera er ook bij.
Morgen tagliatelle (wit) met champs, courgette, spekjes, pitjes etc in kruidemroomsaus.
Overmorgen en de dag daarna gegratineerde wraps met xhili con carne erin (Voor Vera zonder wrap). Zaterdag bami en zondag voor Vera en mij misschien weer, afhankelijk van hoe groot het restje is.
Morgen tagliatelle (wit) met champs, courgette, spekjes, pitjes etc in kruidemroomsaus.
Overmorgen en de dag daarna gegratineerde wraps met xhili con carne erin (Voor Vera zonder wrap). Zaterdag bami en zondag voor Vera en mij misschien weer, afhankelijk van hoe groot het restje is.
Da's nog eens lange termijn planning Koekje!
Gisteren rijst (bruin) met pot saus, opgeleukt met paprika, tauge en bleekselderij.
Vanavond boerenkool met worst.
Gisteren rijst (bruin) met pot saus, opgeleukt met paprika, tauge en bleekselderij.
Iemand nog een leuk bietjes recept? Ik heb verse liggen en ze moeten echt op!
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Tjap Tjoy (veel verschillende kleuren) en rijst (wit)
Dat doe ik ook enigszins vaak en graag, scheelt weggooien en naar de winkel moetenJantina schreef: Da's nog eens lange termijn planning Koekje!
Echter vandaag door change of pans vanavond maar iets voor mezelf maken, kijk wel wat voor overgebleven dingetjes er liggen en gooi dat maar samen
-
BusKay
Rode bietensalademarina schreef: Iemand nog een leuk bietjes recept? Ik heb verse liggen en ze moeten echt op!
Ingrediënten
500 gram gekookte bietjes
zout en peper
2 eetl . balsamicoazijn
1 eetl . citroensap
4 eetl . olijfolie
4 eetl. fijngehakte peterselie
½ van een pakje fetakaas
Bereiding
Bieten raspen op een grove rasp en op smaak brengen met zout, peper, balsamico azijn, citroensap, gehakte peterselie en olijfolie.
Schep de bietensalade in een schaal en verkruimel er de feta kaas overheen.
Besprenkel de het geheel eventueel nog met nog wat olijfolie en klaar is de salade.
Tnx! Lekker bijgerechtjeBusKay schreef: Rode bietensalade
Ingrediënten
500 gram gekookte bietjes
zout en peper
2 eetl . balsamicoazijn
1 eetl . citroensap
4 eetl . olijfolie
4 eetl. fijngehakte peterselie
½ van een pakje fetakaas
Bereiding
Bieten raspen op een grove rasp en op smaak brengen met zout, peper, balsamico azijn, citroensap, gehakte peterselie en olijfolie.
Schep de bietensalade in een schaal en verkruimel er de feta kaas overheen.
Besprenkel de het geheel eventueel nog met nog wat olijfolie en klaar is de salade.
Kip kokos uit de oven met snijboontjes en zilvervlies rijs.
Preistamp