Dat is vast Meat and Bones?

Ik bestel daar altijd en probeer zoveel mogelijk merken af te wisselen. Met Kivo ben ik gestopt, omdat de samenstelling me niet geheel duidelijk was en het voelde ook niet lekker aan.
Verder heb ik ervaringen met:
Alaska: Opzich goed vlees, maar errug fijn gemalen. Er zit dan wel weer groente in! Nadeel vond ik vooral de 800g verpakking, niet handig als je normaal tweederde vn een 1kg rol voert.
Daily Meat: mooi vlees, groffer dan Alaska en veel variatie. Ik geef nu de wildmix.
Darf: helaas duurder geworden, maar mooi vlees en het is biologisch. De blokken zijn, afhankelijk van de hoeveelheid die je voert, ook erg handig.
Haaksbarf: duur, maar goed, ook wel interessant dat er groente in zit.
Kivo: zie eerdere ervaring!
Kiezebrink: deze mixen zijn vaak niet volledig d.w.z. het botpercentage is vaak erg hoog, dus je zult er spiervlees bij moeten geven (dit is niet bij alle mixen zo)
Natuur en dier: Opzich prima vlees, heb nu voor de tweede keer een mixdoos besteld.
Shaweca: Zelfde als haaksbarf, maar dan zitten er twee dieren in een rol. Heb ik geen problemen mee, want zo is het goedkoper.

Tamro: mooi vlees, voelt lekker 'compact'. Botpercentage is wel 25%, maar voor mijn hond is dit geen probleem.