pup ophalen en op kvv zetten
Moderator: eelke
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

pup ophalen en op kvv zetten
wij gaan straks onze pup ophalen, maar daar krijgt ie welkoop puppybrok. nu ben ik al niet zo van de brokken maar deze helemaal niet. wat is nu verstandig om te doen gelijk overzetten op kvv of geleidelijk dus dan zou ik alsnog de brokken moeten halen.
ik heb eerrder een pup gehad maar die stond al op kvv , nu raak ik ff in de war...
ik heb eerrder een pup gehad maar die stond al op kvv , nu raak ik ff in de war...
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: pup ophalen en op kvv zetten
Ik zou hem gelijk op kvv zetten.
Eens, gelijk overzetten 
-
fransbulletje
Onze pup stond op RC brokken en heb hem ook gelijk overgezet.
Hij kreeg bij de fokker Rodi pensschijven naast de brokken en ben toen begonnen met Farmfood Fresh hart/rund/pens.
Na een paar dagen toen hij het daar goed op deed, geen problemen gehad met de overstap, ook andere kvv gaan geven.
Succes en veel plezier met je pup.
Hij kreeg bij de fokker Rodi pensschijven naast de brokken en ben toen begonnen met Farmfood Fresh hart/rund/pens.
Na een paar dagen toen hij het daar goed op deed, geen problemen gehad met de overstap, ook andere kvv gaan geven.
Succes en veel plezier met je pup.
Toevallig zaterdag onze pup opgehaald en die Is 1 dag later overgegaan op kvv (ook ivm wormen, ander verhaal) kreeg trouwens ook welkoop pupbrok.
Pup doet het goed op kvv en de poep ook, ook zijn vacht Is veel zachter geworden.
Pup doet het goed op kvv en de poep ook, ook zijn vacht Is veel zachter geworden.
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

Owww lief....wat voor pup hebben jullie?
Welke kvv gebruik je?
Welke kvv gebruik je?
In eerste instantie barfmenu want dat verkochten ze bij de pets place. We hebben een stabijna. Foto's in subforum over parasieten en wormen, topic even voorstellen en vraagjes.
Wil eigenlijk binnen afzienbare tijd volledig gaan barfen. Volgens mij doet pupje het erg goed op de kvv maar geef hem even een paar daagjes om overal aan te wennen
Wil eigenlijk binnen afzienbare tijd volledig gaan barfen. Volgens mij doet pupje het erg goed op de kvv maar geef hem even een paar daagjes om overal aan te wennen