Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Mini-Miesjes. Vraagjes
De FF puppy/kittenmelk is op basis van geitenmelk, volgens mij zijn alle andere merken op basis van koemelk.
Bij ons deden de kittens het stukken beter op FF dan op de andere merken die we gehad hebben en er waren meer pleeggezinnen met die ervaring.
Bij ons deden de kittens het stukken beter op FF dan op de andere merken die we gehad hebben en er waren meer pleeggezinnen met die ervaring.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat bestaat nog steedsBorke schreef: Tuurlijk brokken en water geven, dat is het goedkoopste....
Ik fok al 13 jaar geen katten meer, dus ik kan je niet helpen aan up to date info over kittenmelk.
Ik kocht toen KMR, daar deden ze het het beste op.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bestaat nog wel, maar de samenstelling is compleet veranderd. Wij gebruikten het vroeger om jonge lynxen groot te brengen. Ging perfect tot de samenstelling veranderde. Toen kregen ze allemaal steeds diarree en ellende.ChantalKrijn schreef: Dat bestaat nog steeds![]()
Weten jullie wat echt leuk is? Echt, super, súper leuk?
Het bakje met kattenmelk in de kattenbak gooien, er dan allemaal doorheen rennen en dan samen het héle huis doorsjezen! Lachen man!

Godzijdank heb ik geen robotstofzuiger
Het bakje met kattenmelk in de kattenbak gooien, er dan allemaal doorheen rennen en dan samen het héle huis doorsjezen! Lachen man!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Hope schreef: Weten jullie wat echt leuk is? Echt, super, súper leuk?
Het bakje met kattenmelk in de kattenbak gooien, er dan allemaal doorheen rennen en dan samen het héle huis doorsjezen! Lachen man!![]()
Godzijdank heb ik geen robotstofzuiger![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Misschien moet je er eentje aanschaffen, dan hebben ze iets anders om mee te spelen dan hun kattenmelkbakgrit.Hope schreef: Weten jullie wat echt leuk is? Echt, super, súper leuk?
Het bakje met kattenmelk in de kattenbak gooien, er dan allemaal doorheen rennen en dan samen het héle huis doorsjezen! Lachen man!![]()
Anne in Duitsland schreef: Misschien moet je er eentje aanschaffen, dan hebben ze iets anders om mee te spelen dan hun kattenmelkbakgrit.![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Anne in Duitsland schreef: Misschien moet je er eentje aanschaffen, dan hebben ze iets anders om mee te spelen dan hun kattenmelkbakgrit.![]()
![]()
Ik zie dan gelijk zulke beelden voor me:Anne in Duitsland schreef: Misschien moet je er eentje aanschaffen, dan hebben ze iets anders om mee te spelen dan hun kattenmelkbakgrit.![]()
![]()
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
De kleintjes zijn mooi rustig nu ze weer onverdunde, handwarme kittenmelk krijgen!
Dan klopt het dus wel: gillen omdat ze iets belangrijks misten, dat weet je dan ook weerHope schreef: De kleintjes zijn mooi rustig nu ze weer onverdunde, handwarme kittenmelk krijgen!
-
frodo quin
- 5-sterren

Misschien dat de da het op katten melk van uit de supermarkt had, dat is inderdaad heel ongezond, maar moedervervangende melk hebben ze gewoon nodig. In de natuur zogen katten gemiddeld tot hun zes maand bij de moeder, natuurlijk in verhouding minder als ze ouder worden.
Nee, da zei echt dat ik water moest gaan geven ipv aanmaakmelk. Omdat ze al wel vlees eten, en dus daar hun voedingsstoffen wel uithalen. Ze zijn zelfstandig genoeg en ze drinken toch uit een bakje dus was water prima. Afijn. Niet dus.frodo quin schreef: Misschien dat de da het op katten melk van uit de supermarkt had, dat is inderdaad heel ongezond, maar moedervervangende melk hebben ze gewoon nodig. In de natuur zogen katten gemiddeld tot hun zes maand bij de moeder, natuurlijk in verhouding minder als ze ouder worden.
Kitties krijgen gewoon lekker warme melk!
Je DA is daar op zich niet exemplarisch in. Ook bij mensen is al langer de tendens tot te vroeg afspenen.
Doordat er geen moederpoes meer is, zal jij de natuur soort van moeten nabootsen. Ze krijgen al geen species appropiate melk, dus aan jou de taak om de rest zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen.
Doordat er geen moederpoes meer is, zal jij de natuur soort van moeten nabootsen. Ze krijgen al geen species appropiate melk, dus aan jou de taak om de rest zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen.