Moe en verdrietig. Life sucks sometimes.
[/quote]
[quote="Kaio"]
Holy sh*t!
@ reanimatiepoging nummer teveel
[/quote]
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oh, ik heb er ook zo een! Die loopt het liefst op asfalt.hannabelgje schreef: Vanwege het extreem mooie weer de wandelschoenen aangetrokken en met Zoë gaan wandelen. Helaas halverwege het pad kwijtgeraakt en toen moesten we door de bushbush. Zoë is daar geen fan van. Dat is echt een paadjeshond. Dus uiteindelijk liep ik door de bushbush terwijl ik een corgi aan het dragen was. [emoji16] Gelukkig daarna weer het pad gevonden. Zoë was helemaal opgelucht. [emoji50] Nouja we hebben genoten van het mooie weer en de dappere prinses ligt nu heerlijk te slapen.

Het kan erger [emoji57] wij worden regelmatig gebeld voor thuiszorg (dan draaien ze 2 cijfers om) hoogbejaarde mensen in het plat Veluws (lijkt op Drents, dus dat kan ik verstaan) dat de zuster nog niet is geweest en we moeten (vul in wat van toepassing is) zie je, dus de zuster moet toch echt zo komen. En dan vervolgens ben ik zo'n 15 minuten bezig dat ze echt niet de icare aan het bellen zijn maar met ons bedrijf. Kan echt hilarisch zijn overigens!Kaela schreef: Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd![]()
Oh dat is ook wel erg ja! Zal soms ook wel vervelend zijn, maar als het af en toe ook heel grappig is, dan blijft het leuk!constance.blokzijl schreef: Het kan erger [emoji57] wij worden regelmatig gebeld voor thuiszorg (dan draaien ze 2 cijfers om) hoogbejaarde mensen in het plat Veluws (lijkt op Drents, dus dat kan ik verstaan) dat de zuster nog niet is geweest en we moeten (vul in wat van toepassing is) zie je, dus de zuster moet toch echt zo komen. En dan vervolgens ben ik zo'n 15 minuten bezig dat ze echt niet de icare aan het bellen zijn maar met ons bedrijf. Kan echt hilarisch zijn overigens!
Ach joh je hebt een paar personen weer goed laten lachen! Onbetaalbaar is dat !Kaela schreef: Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd![]()