winni schreef:
Ha ha dat is even een gelukkie dan
Als ik 's morgens niet anderhalf uur tegen een warmtekussen op de heetste stand ga aanzitten kan ik de hele dag niets vanwege mijn rug.(slijtage tussenwervelschijven) Misschien is dat ook iets voor jou.
Maar krijg je daardoor geen last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?
Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
Als ik mezelf weer eens overbelast, of het schiet in mijn rug en ik kan door de rugpijn niet meer lopen trek ik hem aan. De pijn verminderd dan met 80%
Laatst gewijzigd door Hope op ma 02 nov 2015, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik goed last van mijn rug heb, wat gelukkig niet vaak voorkomt, dan zweer ik bij een warmtekussentje en dan in een goede stoel gaan zitten er mee - ideaal! Gewoon zo'n dingetje van de Blokker. Het heet een kussentje maar is eigenlijk meer een dun kleedje in het formaat van een kussentje.
Lizzy schreef:
Maar krijg je daardoor geen last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?
Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
Nee, het helpt echt! Lidl heeft ze ook wel eens in de aanbieding. Die kun je om je taille doen (onder je trui)met klitteband. Daar zit een heel lang snoer aan.
winni schreef:
Nee, het helpt echt! Lidl heeft ze ook wel eens in de aanbieding. Die kun je om je taille doen (onder je trui)met klitteband. Daar zit een heel lang snoer aan.
Als het zo goed helpt dan zou je er haast een op een oplaadbare accu willen hebben, dus zonder snoer :-)