Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lekker waardeloos zeg  :-X Kan me voorstellen dat je wel goed gaar was  :-X Maar het concert was wel leuk  :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja ik heb echt het gevoel een grandioze kater te hebben  :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

koekje schreef: Ik deed de oven al aan om hem voor te verwarmen om meneer zn broodje af te bakken. De oven was al halverwege totdat meneer eens in de keuken kwam en vroeg wat er dan in de oven stond. Mn schaal met bonen in de week voor vanavond  :crying:
Gelukkig wel een glazen schaal, maar toch  :crying:
Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsen  ;)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

dinky89 schreef: Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsen  ;)
Zo eentje had ik ook, dus nou heb ik nog steeds de gewoonte even de deur open en dicht te klappen en dan natuurlijk meteen stiekem kijken of die echt wel leeg was.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Net tijdens de wandeling werden Lodi en ik aangevallen door 1 of meer bijen. Ik had de imker wel bezig gezien, maar dit was heel eng. We werden honderden meters lang aangevallen. Gestoken in mijn oorlel. Nu heb ik een gigantisch oor. De angel zat er nog in toen ik thuiskwam. Lodi helemaal geschrokken. En dat in de schemer, doodeng.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef: Gatvwrdamme...dentasticks in mijn brievenbus  :-X
Dat is vast voor je schaap  :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

M..O..E..
Met hoofdletters  :-X

Gelukkig moeten we zo nog boodschappen doen, met 2 jengelige kinderen die ook moe zijn  ::)

Koek, hoe zat het ook weer met die roeping?  ??? :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

monster schreef: Net tijdens de wandeling werden Lodi en ik aangevallen door 1 of meer bijen. Ik had de imker wel bezig gezien, maar dit was heel eng. We werden honderden meters lang aangevallen. Gestoken in mijn oorlel. Nu heb ik een gigantisch oor. De angel zat er nog in toen ik thuiskwam. Lodi helemaal geschrokken. En dat in de schemer, doodeng.
Wat vreselijk eng  :o Sterkte met je oor!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Kim_S schreef: M..O..E..

Gelukkig moeten we zo nog boodschappen doen, met 2 jengelige kinderen die ook moe zijn  ::)

Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereikt  :biggrin2:

Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)  :-[ Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt. 
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Net mijn scheen enorm gestoten toen ik de tabak van bronwyn ging trainen. Zit een ei op en erg veel au hoop kan zo nog trainen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef: M..O..E..

Je krijgt er zoveel voor terug  :biggrin2:

Sterkte  ::) :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Mieke L. schreef: Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereikt  :biggrin2:

Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)  :-[ Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
Oh bah, niet leuk. Heel veel sterkte maandag, mijn duimen zullen draaien voor Skik. [emoji8]

Hier vandaag weer een lekker dagje gewerkt en tussendoor met Charlie op pad.

Morgen het feest van het 40 jarige bestaan van de  huurdersvereniging waar ik mee heb helpen organiseren, hopelijk wordt het een succes.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

dinky89 schreef: Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsen  ;)
mijn oven ook, tot ik er achter kwam dat 1cm openen genoeg was...diverse keren plasticbakken enzo omgesmolten tot moderne kunst ::)
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe. :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Mijn koekblikje heeft gezoend met een andere auto, hoorde ik vanmiddag toen ik aan het werk was. Nu even afwachten of we laten repareren of dat er een ander koekblikje moet komen.

Gesloten