Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Lekker waardeloos zeg
Kan me voorstellen dat je wel goed gaar was
Maar het concert was wel leuk 
Ja ik heb echt het gevoel een grandioze kater te hebben 
Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsenkoekje schreef: Ik deed de oven al aan om hem voor te verwarmen om meneer zn broodje af te bakken. De oven was al halverwege totdat meneer eens in de keuken kwam en vroeg wat er dan in de oven stond. Mn schaal met bonen in de week voor vanavond
Gelukkig wel een glazen schaal, maar toch![]()
- Angelique
- 5-sterren

Zo eentje had ik ook, dus nou heb ik nog steeds de gewoonte even de deur open en dicht te klappen en dan natuurlijk meteen stiekem kijken of die echt wel leeg was.dinky89 schreef: Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsen![]()
Net tijdens de wandeling werden Lodi en ik aangevallen door 1 of meer bijen. Ik had de imker wel bezig gezien, maar dit was heel eng. We werden honderden meters lang aangevallen. Gestoken in mijn oorlel. Nu heb ik een gigantisch oor. De angel zat er nog in toen ik thuiskwam. Lodi helemaal geschrokken. En dat in de schemer, doodeng.
Dat is vast voor je schaapAngelique schreef: Gatvwrdamme...dentasticks in mijn brievenbus![]()
M..O..E..
Met hoofdletters
Gelukkig moeten we zo nog boodschappen doen, met 2 jengelige kinderen die ook moe zijn
Koek, hoe zat het ook weer met die roeping? ???
Met hoofdletters
Gelukkig moeten we zo nog boodschappen doen, met 2 jengelige kinderen die ook moe zijn
Koek, hoe zat het ook weer met die roeping? ???
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat vreselijk engmonster schreef: Net tijdens de wandeling werden Lodi en ik aangevallen door 1 of meer bijen. Ik had de imker wel bezig gezien, maar dit was heel eng. We werden honderden meters lang aangevallen. Gestoken in mijn oorlel. Nu heb ik een gigantisch oor. De angel zat er nog in toen ik thuiskwam. Lodi helemaal geschrokken. En dat in de schemer, doodeng.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereiktKim_S schreef: M..O..E..
Met hoofdletters
Koek, hoe zat het ook weer met die roeping? ???![]()
Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)
Net mijn scheen enorm gestoten toen ik de tabak van bronwyn ging trainen. Zit een ei op en erg veel au hoop kan zo nog trainen.
- Angelique
- 5-sterren

Je krijgt er zoveel voor terugKim_S schreef: M..O..E..
Met hoofdletters
Koek, hoe zat het ook weer met die roeping? ???![]()
Sterkte
- Charlie Angel
- Moderator
Oh bah, niet leuk. Heel veel sterkte maandag, mijn duimen zullen draaien voor Skik. [emoji8]Mieke L. schreef: Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereikt
Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
Hier vandaag weer een lekker dagje gewerkt en tussendoor met Charlie op pad.
Morgen het feest van het 40 jarige bestaan van de huurdersvereniging waar ik mee heb helpen organiseren, hopelijk wordt het een succes.
-
Martine-Tom
mijn oven ook, tot ik er achter kwam dat 1cm openen genoeg was...diverse keren plasticbakken enzo omgesmolten tot moderne kunstdinky89 schreef: Hier moet je bij de oven altijd eerst de deur open doen (en weer dicht) voordat hij gaat voorverwarmen. Best handig voor zulke fratsen![]()
Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Mijn koekblikje heeft gezoend met een andere auto, hoorde ik vanmiddag toen ik aan het werk was. Nu even afwachten of we laten repareren of dat er een ander koekblikje moet komen.