Tweedehands bestelwagen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Welk merk zou jij kiezen en graag ook waarom

Ford Transit Connect
12
28%
Renault Kangoo
6
14%
Peugeot Partner
7
16%
Citroen Berlingo
14
33%
Opel Combo
4
9%

Totaal aantal stemmen: 43

Re: Tweedehands bestelwagen

AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Gaaf!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Gefeliciteerd! een leuke bak!!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Lizzy schreef: Afbeelding

Taaaadaaaa :smitten:
Zo, dat is hartstikke mooi voor jou en de honden!  :)  Gefeliciteerd, en heel veel plezier gewenst met de nieuwe toet!  :-*

En je kunt hem altijd nog laten wrappen met dalmatiër stippen.  8)
Lil

Bericht door Lil »

Gaaf bakkie!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jaaaa, gaaf is ie he :smitten:

Gestippeld lijkt me wel weer gaaf :biggrin2:

Tis al een oude(re) auto en er staat heul veul op de teller. Maar wij hopen er nog lang plezier van te hebben. Deze auto zat zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig! Mijn rug werd helemaal blij!
Lil

Bericht door Lil »

Zulke tuuts gaan niet stuk, kun je nog een tijdje mee vooruit hoor.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Schat ik heb rugpijn...ik ga even een eindje rijden (koffie bij Lique ofzo  :biggrin2: )
cj

Bericht door cj »

Leuke auto! Wat is het voor een ras Lizzy?
Saskia
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

cj schreef: Leuke auto! Wat is het voor een ras Lizzy?
Saskia
+1
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef: Schat ik heb rugpijn...ik ga even een eindje rijden (koffie bij Lique ofzo  :biggrin2: )
[emoji16] [emoji16] [emoji16]

Maar wat fijn dat hij zo lekker zit ook Lizzy! [emoji8]
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Ziet er goed uit, Lizzy!!
Passen alle stippen wel in, en Japans, dus heel betrouwbaar. :)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Pffft. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Maar dan ook echt niet :-X. Ik hoop zo dat we er goed aan hebben gedaan. Normaal gesproken zou ik bij zo'n kilometerstand echt heel hard zijn weggerend :-X

Het ras ( :biggrin2:) is een Subaru Forester  :)

Het kwam zo. Tot nu toe zit ik in geen enkel bestelwagentje goed met die rug. En ik zat met Lique te beppen en zij vertelde mij dat haar auto zo'n goede stoel had ik en vertelde haar dat ik nog wel eens droom van mijn Subaru Legacy Touringwagen. Die had een stoel............. Als ik door mijn rug was gegaan, was er maar 1 stoel waar ik in kon zitten en dat was de Subaru.

Dus dat was inderdaad zo'n auto waarbij ik zou zeggen "schat, ik heb pijn in mijn rug, ik ga even koffie drinken bij Lique" :biggrin2:

Toen zegt Lique gisteren "waarom ga je niet naar een Subaru Forester kijken? Die zit hoger dan de Legacy en misschien zit die wel goed". Dus ik zeg gisteren heel voorzichtig tegen Leo "Leo? Is het een gek idee om naar een Subaru Forester te gaan kijken?" en voor ik het wist zat ik in de auto op weg naar een Subaru dealer :biggrin2:. Als een kind zo enthousiast!

Ik heb daar ook in een Subaru Legacy Outback gezeten. En die zat nog lekkerder. Die had een lendesteun en die heeft de Forster niet. Echt, een stoel die volledig elektrisch in alle standen te zetten was. Maar de in en uitstap was me te laag. En, die was ver over budget en bovendien vind ik het dan weer zonde om zo'n mooie dure auto uit te laten wonen door die Dalmaten.... Maar toen gingen we toch proefrijden in de Forester.................

En 1 km later was ik verkocht :biggrin2:. Maar, we zijn best een lekker stukje wezen rijden (dat moest van meneer de verkoper, om goed te kunnen beoordelen hoe ik zit). En man man, wat zat ik lekker........... Lekker hoog. Lekkere warme stoel (ik had de stoelverwarming maar eens even aangezet), automaat en ik zeg tegen Leo "ik geloof dat ik wel door kan rijden naar Parijs". Ik voelde mijn rug niet eens! Ik was zo blij! Dus toen hebben we het gedaan :biggrin2:

En terug kwam ik in de file terecht, in m'n Kangoo :-X. Ik vrees dat ik een stap terug in het verleden heb gezet van een week of twee, qua rug :-X. Dus ja, aan de ene kant ben ik dolblij dat over twee weken mijn nieuwe auto komt. Aan de andere kant schijt ik zeven peulen voor het benzineverbruik, het onderhoud en of ie het de komende 7 jaar (minimaal) blijft doen :-X

Hoe we het gaan doen met de honden weet ik nog niet. Ik loop momenteel maar met twee honden tegelijkertijd, omdat ik er geen vier aan de lijn aankan. Mijn rug trekt dat letterlijk nog niet. Dus voorlopig denk ik dat ze maar even gewoon achterin gaan, zoals zoveel honden. Ik heb daar zo'n bloedhekel aan... Ik heb mijn honden het liefst in het midden van de auto, voor de veiligheid.....
cj

Bericht door cj »

Hoe wil je het doen Lizzy, met benches?
Ik vind het een stoere auto om te zien.
Saskia
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

cj schreef: Hoe wil je het doen Lizzy, met benches?
Ik vind het een stoere auto om te zien.
Saskia
Ik heb nog geeeeeen idee Saskia! We zitten er al de hele dag over te filosoferen.....

Plaats reactie