Klinkt helemaal goed!-Saskia- schreef: Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe.![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

- Angelique
- 5-sterren

Ahh, niet leuk, arme Skik en Miek
dat is best een pittige ingreep. Ik ga duimen dat alles voorspoedig verloopt 
Aaaah Wodje alweer 14! Wat fantastisch!-Saskia- schreef: Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe.![]()
Van harte met de grand old lady
Ik zal blond zijn maar tabak trainen ???kira schreef: Net mijn scheen enorm gestoten toen ik de tabak van bronwyn ging trainen. Zit een ei op en erg veel au hoop kan zo nog trainen.
Hopelijk trekt het ei snel weer weg.
Dat met de bijen klinkt inderdaad niet leuk
Sterkte met Skik maandag er n het herstel erna!
Gefeliciteerd (met) wodka!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd! Fantastische leeftijd!-Saskia- schreef: Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe.![]()
Jeetje wat een schrik met die bijen. Hoe is je oor nu?
Hier ook Dentasticks. Wat een verspilling van geld. Van wie zouden ze zijn? Een bedrijf die weet dat mensen een hond hebben...
Hier ook Dentasticks. Wat een verspilling van geld. Van wie zouden ze zijn? Een bedrijf die weet dat mensen een hond hebben...
Gefeliciteerd wodka. Je bewijst dat je oud kuntworden met alcohol. Mijn oor begint weer normaal te worden. Hele avond een enorm en rood oor gehad. Deed echt pijn tot in de botten. Sterkte verder voor iedereen, ik zie meer ongeluksvogels vanavond.
Nee hoor niet blond, maar Bronwyn trainen we hobbymatig op tabakszoeken (bij de douane heb je honden die dat als "vak" uitoefenen). Voor haar de perfecte hobby omdat ze het heel rustig kan doen, het solo is en we afhankelijk van haar dag de tabak ook zo kunnen verstoppen dat ze lichamelijk geen gekke acties hoeft uit te halen. Verwijzen doet ze met haar voorpoot dus ook geen zit/af en andere voor haar vervelende dingen. Ze heeft een enorm goede neus, enorme werklust en werkt 100% zelfstandig en na een training is ze heerlijk geestelijk voldaan.dinky89 schreef: Ik zal blond zijn maar tabak trainen ???
Hopelijk trekt het ei snel weer weg.
Dat met de bijen klinkt inderdaad niet leuk
Sterkte met Skik maandag er n het herstel erna!
Gefeliciteerd (met) wodka!
Heerlijk gelopen vanmorgen in een voor mij nieuw gebied met perfect zwemwater (inlopen en na 3 meter al goed diep). 2 blije beren. De retrievers zijn ergens anders wezen rauzen en zullen ook wel moe zijn. Dame mag vandaag naar haar graafveldje toe. Iedereen weer blij.
Ik ga vast duimen voor jouw SkikMieke L. schreef: Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereikt
Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
@Annemarie: ik duim dat koekblikje nog gerepareerd kan worden
Laatst gewijzigd door - pien - op za 07 nov 2015, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
He jakkes, je berichtje gemist; sterkte met Skik - ik duim!Mieke L. schreef: Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
@Mieke: Sterkte met Skik 
@Sas: Yeah! Gefeliciteerd met Wodje!
Gisteren met de schouder bezig geweest. Cortisone heeft niet echt geholpen (joh!), dus nu bezig met acupunctuur. En ik moet zeggen: het voelt al een stuk beter!
@Sas: Yeah! Gefeliciteerd met Wodje!
Gisteren met de schouder bezig geweest. Cortisone heeft niet echt geholpen (joh!), dus nu bezig met acupunctuur. En ik moet zeggen: het voelt al een stuk beter!
Heee wat een positieve en ook spannende minder positieve berichten!
Ik ben zeeeeeeeennnnnnnn. Lekker in het bos gelopen. Net lekker geprult en etiketten voor op mijn bierflesjes ontworpen op de computer. Daarna uitgeprint, geknipt, en geniet. Voelde als een knutsel-middag, lang geleden
Ondertussen staat de pan met stoofvlees op het fornuis te pruttelen, en staat de achterdeur lekker open omdat het echt wel warm is buiten.
Ik ben zeeeeeeeennnnnnnn. Lekker in het bos gelopen. Net lekker geprult en etiketten voor op mijn bierflesjes ontworpen op de computer. Daarna uitgeprint, geknipt, en geniet. Voelde als een knutsel-middag, lang geleden
Ondertussen staat de pan met stoofvlees op het fornuis te pruttelen, en staat de achterdeur lekker open omdat het echt wel warm is buiten.
- Angelique
- 5-sterren

Dat klinkt lekker zen E.!
Hier was het wat minder zen vandaag. Vanmorgen wakker gemaakt door een Ted die aan de diarree was en dus een kamer vol shit. En het regende, dus Heather ging niet meteen naar buiten en piste dus vervolgens de kamer onder. Uiteraard moest iedereen er even doroheen lopen om zo tot een evenredig verspreid zeikje te komen en kon ik dus de hele benedenverdieping dweilen.Dus dacht Angels, gut wat een misère allemaal, laat ik eens een aanval krijgen. Pffffffff. Afijn, na de eerste shitload leek het na de lunch wel beter te gaan, maar had ik in mjn woeste plannen al geen zin meer. Dus maar even naar duitsland gereden om de drankvoorraad op peil te brengen. Nou, dat is uitstekend gelukt en nu ben ik bezig om datzelfde peil weer omlaag te brengen :-)
Hier was het wat minder zen vandaag. Vanmorgen wakker gemaakt door een Ted die aan de diarree was en dus een kamer vol shit. En het regende, dus Heather ging niet meteen naar buiten en piste dus vervolgens de kamer onder. Uiteraard moest iedereen er even doroheen lopen om zo tot een evenredig verspreid zeikje te komen en kon ik dus de hele benedenverdieping dweilen.Dus dacht Angels, gut wat een misère allemaal, laat ik eens een aanval krijgen. Pffffffff. Afijn, na de eerste shitload leek het na de lunch wel beter te gaan, maar had ik in mjn woeste plannen al geen zin meer. Dus maar even naar duitsland gereden om de drankvoorraad op peil te brengen. Nou, dat is uitstekend gelukt en nu ben ik bezig om datzelfde peil weer omlaag te brengen :-)
Het laatste gedeelte klinkt dan wel weer oké.