Tweedehands bestelwagen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Tweedehands bestelwagen
Mooie tuut
Veel!! fijne kilometers gewenst samen 
Tweedehands bestelwagen
Ja, dat kan nog een heel gepuzzel zijn, ik weet er alles van. Toen wij 3 weken geleden ons bussie inruilde voor een kleinere auto begon het meten ook. Ik had een grote bench achter in het bussie en die paste wel in de nieuwe auto, maar alleen als ik 'm in de auto in elkaar zou zetten.Lizzy schreef: Ik heb nog geeeeeen idee Saskia! We zitten er al de hele dag over te filosoferen.....
Onze auto is een stukje kleiner dan die van jullie, dus met puzzelen en meten moet het gaan lukken voor 4 honden.
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 07 nov 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
judith1967
- 5-sterren

Veel veilige km's 8)
- Angelique
- 5-sterren

Bank plat, rek achter jullie stoelen, rek halfweg ergens., dan heb je 2 ongeveer gelijke delen. Oh ja en zet de hardste schreeuwers helemaal achterinLizzy schreef: Ik heb nog geeeeeen idee Saskia! We zitten er al de hele dag over te filosoferen.....
Oh, een echte grotemensenauto! Feli Liz en Le! 
Oh das een super gave tuut Lizzy! 
Heel veel plezier gewenst daarmee en veel veilige kilometers
Wij waren een aantal dagen in Berlijn van de week, zo maar tussen allerlei Heule
dure winkels zat een etalage met een Tesla er in

Wij naar binnen.....djeezus wat een wagen zeg
Groot, electrisch en een hele consol met een groot scherm................ons navigatie systeempje viel er bij in t niets
We mochten er in zitten
8)
Wat een auto zeg......dorst nergens aan te komen
Heel veel plezier gewenst daarmee en veel veilige kilometers
Wij waren een aantal dagen in Berlijn van de week, zo maar tussen allerlei Heule
dure winkels zat een etalage met een Tesla er in
Wij naar binnen.....djeezus wat een wagen zeg
Groot, electrisch en een hele consol met een groot scherm................ons navigatie systeempje viel er bij in t niets
We mochten er in zitten
Wat een auto zeg......dorst nergens aan te komen
-
Lil
Ik vind mijn oplossing ideaal: achterbank eruit en rek achter voorstoelen.
- Angelique
- 5-sterren

Dat is ook zo, alleen wil Liz volgens mij 2 compartimentjes.Lil schreef: Ik vind mijn oplossing ideaal: achterbank eruit en rek achter voorstoelen.
Maak ff een fotootje voor me LilLil schreef: Ik vind mijn oplossing ideaal: achterbank eruit en rek achter voorstoelen.
En wat voor auto heb jij?
Ik weet niet eens of de achterbank eruit kAn!
Met een slijptol kan alles.Lizzy schreef: Ik weet niet eens of de achterbank eruit kAn!
- Angelique
- 5-sterren

Die is er ooit ingegaan, dus kan die er ook uit.Lizzy schreef: Ik weet niet eens of de achterbank eruit kAn!
Hahahahahaha
Zal ik jullie wat ergs vertellen? Ik heb 'm nog niet eens en ik ben er nu al een krent mee, met die wagen....
Aangezien ik momenteel toch twee om twee loop en Leo er al heel lang heel hard op aandringt om dat te blijven doen (die gasten trekken me met z'n vieren echt uit elkaar en mijn fysio en osteopaat roepen al wat jaartjes "ga nou gewoon niet meer met 4 aangelijnde honden lopen"), zit ik te denken om ze alleen de achterbak te geven en twee om twee te blijven lopen
. Ik ga verder nooit met 4 honden ergens heen.
En nou heb ik mijn oog hier op laten vallen:

Zal ik jullie wat ergs vertellen? Ik heb 'm nog niet eens en ik ben er nu al een krent mee, met die wagen....
Aangezien ik momenteel toch twee om twee loop en Leo er al heel lang heel hard op aandringt om dat te blijven doen (die gasten trekken me met z'n vieren echt uit elkaar en mijn fysio en osteopaat roepen al wat jaartjes "ga nou gewoon niet meer met 4 aangelijnde honden lopen"), zit ik te denken om ze alleen de achterbak te geven en twee om twee te blijven lopen

-
BusKay
Eerlijk?? Lijkt me geen ras voor jou Liz..Lizzy schreef:
![]()
Gefeliciteerd met uw nieuw racemonster.
Het hek BusKay, het hek