Angelique schreef: Ja tuurlijk, een en al piemelpap wat het putje inspoelde![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik hoor net dat mijn buurvrouw van 93 is overleden. De begrafenis was blijkbaar vanmorgen. Ik heb geen rouwkaart gehad dus ben ook niet geweest. Beetje raar. Normaal krijgt in België heel de straat een kaart. Ik heb de afgelopen jaren al heel wat kaarten gehad van mensen die ik totaal niet ken. Maargoed de familie ken ik niet dus ze zullen me ook niet gemist hebben.
Sterkte voor Skik !Mieke L. schreef: Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
OT: LG
Hoest met Skik enMieke?
Nou hier maar ramen en deuren dicht en hondjes binnen. Just in case.
- Angelique
- 5-sterren

Ik dacht, die is bang dat ze weg waaien. Maar lees net de krantKaio schreef: Nou hier maar ramen en deuren dicht en hondjes binnen. Just in case.
Ja blijkbaar was het ook het luchtalarm in duitsland van onze gemeente die afging (wat slechter hoorbaar als je in een van de gaten woont)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
De operatie is in ieder geval goed verlopen, we gaan hem zo ophalen.koekje schreef: Hoest met Skik enMieke?
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat de operatie goed is verlopen en dat je hem weer op mag halen.Mieke L. schreef: De operatie is in ieder geval goed verlopen, we gaan hem zo ophalen.
Vertroetel hem maar lekker en vooral een voorspoedig herstel.
- Angelique
- 5-sterren

Dat is iig al goed nieuws.Mieke L. schreef: De operatie is in ieder geval goed verlopen, we gaan hem zo ophalen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat is fijn! Op naar herstel!Mieke L. schreef: De operatie is in ieder geval goed verlopen, we gaan hem zo ophalen.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn! Beterschap voor Skik.Mieke L. schreef:Bedankt! Skik begint nu weer een beetje rustig te worden. Hij heeft de hele kliniek bij elkaar geblaft vandaag. Skik en een kap om is geen goede combinatie maar daar zal hij de komende 10 dagen toch aan moeten wennen. Vooralsnog heel blij dat de operatie achter de rug is.
Mieke L. schreef:Bedankt! Skik begint nu weer een beetje rustig te worden. Hij heeft de hele kliniek bij elkaar geblaft vandaag. Skik en een kap om is geen goede combinatie maar daar zal hij de komende 10 dagen toch aan moeten wennen. Vooralsnog heel blij dat de operatie achter de rug is.
Heel veel beterschap met Skik!
Beterschap en sterkte met de kap.