Larfjes
Moderator: Lizzy
Re: Larfjes
Ah, das hartstikke mooi dan! Iig een opluchting dat het niet van je honden komt 
Doet me denken... Gebruik je een spons om de bak te wassen? Zou daar niks in kunnen zitten?Angelique schreef: Ach, als mijn theedoek valt, valt die ook altijd in de waterbak. Zegt niks over de capaciteiten van mijn theedoek, maar enkel dat de waterbak altijd op dezelfde plek staat.
Maar ondertussen blijft het dus een raadsel dat uren na het eten en na het afwassen van de bak er ineens larfjes in rondkruipen. En larfjes groeien niet van de lucht, als er eitjes gelegd worden, moeten die op iets eetbaars liggen wil zich een larf van dit formaat kunnen ontwikkelen.
ellenned schreef: Ik zie idd gaatjes[emoji40]
hihi,oef..... opgelost
Gelukkig!
Nou ik schaam me gewoon nog kapot hoor ::)Die kastanjes waren gewoon totaal beschimmeld hoor....gek he dat daar maden uitkomen en gewoon daar niet aan denken wel met mn hond naar de da......hoezo BLONDT
Is toch niks om je voor te schamen? Heel begrijpelijk en goed dat je eerste prioriteit is uitsluiten dat het van je hond afkomt. Zou pas raar zijn als het andersom was (als je eerst eens je kastanjes ging inspecteren
) 
Hahahahaha nee niet echt hoor
Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
ellenned schreef:![]()
![]()
ik was lichtelijk in paniek maar daar hebben jullie niets van gemerkt he 8)
In paniek als je maden ziet in de buurt van je hond................
Geeft wel weer een leuk verhaal op een verjaardag 
- Angelique
- 5-sterren

Je begrijpt hopelijk wel dat je deze over tien jaar nog hoort hé 
Angelique schreef: Je begrijpt hopelijk wel dat je deze over tien jaar nog hoort hé![]()
Zeker te weten
Wel balen, zulke dure kastanjes
Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker te weten
Wel balen, zulke dure kastanjes![]()
![]()
Ojee, moet ik meebetalen? Ik begon met griezelverhalen....