Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Ik heb de afgelopen weken 75 appeltaarten gebakken. Er liggen er nu nog 49 in de vriezer. Bakken is dan wel ontspanning, maar dit was toch wel hard werken
Kelere, waarom zoveel?!?!?!?!
Ik heb ook een appeltaart gebakken van de week. Met havermout-hatseflatsdeeg van Koopmans. Of wat het Honig? Doe mij toch maar ouderwetse.
Maar ik vind 1 taart al veel werk
Maar ik vind 1 taart al veel werk
ik had zoveel appels, en ik kreeg er ook lol in. Ze zijn erg lekkerLizzy schreef: Kelere, waarom zoveel?!?!?!?!
Ga je ze allemaal zelf opeten de komenden 10 jaar?Lida. S schreef: ik had zoveel appels, en ik kreeg er ook lol in. Ze zijn erg lekker
Volgend jaar zijn er weer nieuwe appels. Het moet binnen 10 maanden. tot nu toe lukt 2 per week aardig. Ze zijn niet zo groot (wel dik, maar dat valt niet zo op).Lizzy schreef: Ga je ze allemaal zelf opeten de komenden 10 jaar?![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jemig, dat zijn er wel heel veel!Lida. S schreef: Ik heb de afgelopen weken 75 appeltaarten gebakken. Er liggen er nu nog 49 in de vriezer. Bakken is dan wel ontspanning, maar dit was toch wel hard werken
Ik voorzie een combi vlees/appeltaart lijntje.
- Angelique
- 5-sterren

Hahahhahahahahahhahahaa. Nou, ik heb wel appeltaarten gebakken, maar zoveel...nee, kom niet eens in de buurt.Lida. S schreef: ik had zoveel appels, en ik kreeg er ook lol in. Ze zijn erg lekker
- Angelique
- 5-sterren

Who gives a shit. Draai toch gewoon zelf even een beslagje, die van Rudof b.v. perfect taartje krijg je daarvan. Fuck honig.Lizzy schreef: Ik heb ook een appeltaart gebakken van de week. Met havermout-hatseflatsdeeg van Koopmans. Of wat het Honig? Doe mij toch maar ouderwetse.
Maar ik vind 1 taart al veel werk![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik heb redelijk wat amandelmeel in de vriezer liggen, wat over is van zelf amandelmelk maken. Moet ik ook eens iets voor verzinnen. 
Doet die even in niet fluistermodus doormailenAngelique schreef: Who gives a shit. Draai toch gewoon zelf even een beslagje, die van Rudof b.v. perfect taartje krijg je daarvan. Fuck honig.
En fuck Koopmans!
Ik maak daar vega burgers van en ik bak daar bananencake van. OK OK, van hazelnotenmeel maar same difference.-Annemarie- schreef: Ik heb redelijk wat amandelmeel in de vriezer liggen, wat over is van zelf amandelmelk maken. Moet ik ook eens iets voor verzinnen.![]()
het is zo simpel, een beslag van bloem. Geen honig of dr oetker of andere onzin. Echt een fluitje van een cent.
Receptjes receptjes, dit is te vaag, ik ben van de Koopmans-generatie 
- Angelique
- 5-sterren

Ping http://www.24kitchen.nl/recepten/klassieke-appeltaartLizzy schreef: Doet die even in niet fluistermodus doormailen
En fuck Koopmans!
Ik doe..gewoon omdat het kan, er ook altijd nog wat nootjes doorheen. Gewoon, dat wat er ligt, amandeltje, walnoot, hazelnootje.