Dan moet je even gaan snuiven op een paleokooksite, daar vind je legio recepten met amandelmeel.-Annemarie- schreef: Ik heb redelijk wat amandelmeel in de vriezer liggen, wat over is van zelf amandelmelk maken. Moet ik ook eens iets voor verzinnen.![]()
Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Bakken is ontspanning
Dank jeAngelique schreef: Ping http://www.24kitchen.nl/recepten/klassieke-appeltaart
Ik doe..gewoon omdat het kan, er ook altijd nog wat nootjes doorheen. Gewoon, dat wat er ligt, amandeltje, walnoot, hazelnootje.
Nootje lijkt me lekker, goed idee!
lang leve Rudolph. Ik doe alleen geen water bij het deeg. Als het te droog is maak ik alleen mijn hand een beetje nat en ga dan door met knedenAngelique schreef: Ping http://www.24kitchen.nl/recepten/klassieke-appeltaart
Ik doe..gewoon omdat het kan, er ook altijd nog wat nootjes doorheen. Gewoon, dat wat er ligt, amandeltje, walnoot, hazelnootje.
- Angelique
- 5-sterren

Vulling maken doe ik simpeler hoor. appels op een bord, rietsuiker/kaneel eroverheen, nootjes erdoor en klaar. Rauwe noten hé, anders worden ze zo doorbakken.Lizzy schreef: Dank je
Nootje lijkt me lekker, goed idee!
- Angelique
- 5-sterren

Ik kneed niet 8)Lida. S schreef: lang leve Rudolph. Ik doe alleen geen water bij het deeg. Als het te droog is maak ik alleen mijn hand een beetje nat en ga dan door met kneden
Jij doet ut met de mixer en kneedhaken?Angelique schreef: Ik kneed niet 8)
- Angelique
- 5-sterren

Oww, dat is zoooooo 2005.Lizzy schreef: Jij doet ut met de mixer en kneedhaken?
ik kneed wel even als het deeg uit de machine komt
Appels op een bord? Er gaat bij mij een kilo appels (schoon) in een taart. Zo'n groot bord heb ik nietAngelique schreef: Vulling maken doe ik simpeler hoor. appels op een bord, rietsuiker/kaneel eroverheen, nootjes erdoor en klaar. Rauwe noten hé, anders worden ze zo doorbakken.
Vertel, wat is de 2015 stijl?Angelique schreef: Oww, dat is zoooooo 2005.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ja nee, dat is best een groot bord hoorLida. S schreef: Appels op een bord? Er gaat bij mij een kilo appels (schoon) in een taart. Zo'n groot bord heb ik niet
- Angelique
- 5-sterren

Komt zo, ff wachtwn tot na het etenLizzy schreef: Vertel, wat is de 2015 stijl?![]()
- Angelique
- 5-sterren

Kun je trouwens met stoofperen nog meer doen besides stoofperen maken?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Yep, daar staan er nog wel een stuk of 20 van in mijn bladwijzers. Van toen ik nog tijd over had.Angelique schreef: Dan moet je even gaan snuiven op een paleokooksite, daar vind je legio recepten met amandelmeel.
Denk dat het deze gaat worden: http://gezondlevenvanjacoline.blogspot. ... lt-en.html
Ik gok zoiets?Lizzy schreef: Vertel, wat is de 2015 stijl?![]()

peren ipv appels in de taartAngelique schreef: Kun je trouwens met stoofperen nog meer doen besides stoofperen maken?