Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Beterschap voor Skik 
Beterschap voor skik
O.T.
Ik heb net een duif een naam gegeven
Een hele mooie bruinen duif met witte streepjes bij haar ogen, precies zo als Cleopatra altijd heeft dus nu heet ze ook zo 8)
Ze is niet van mij hoor, maar hoord bij de verwenden wilde dieren hier op de admieralengracht
Toen we bijna tuis waren gebeurden er iets heel verschrikkelijks ( in haiku's zijn ogen dan
)
Hij werd bijna verpletterd door................ Een bolletje handschoenen
Als ontaarde honden moeder heb ik hem heel hard uit gelachen na dat hij een meter omhoog en een halve meter naar links sprong om het gevaar te onwijken
Door de blik die ik van hem kreeg ging ik enkel harden lachen, hij vond het niet grappig
Arm kind, bijna dood en dan staat je moeder je knetter hard uit te lachen
O.T.
Ik heb net een duif een naam gegeven
Een hele mooie bruinen duif met witte streepjes bij haar ogen, precies zo als Cleopatra altijd heeft dus nu heet ze ook zo 8)
Ze is niet van mij hoor, maar hoord bij de verwenden wilde dieren hier op de admieralengracht
Toen we bijna tuis waren gebeurden er iets heel verschrikkelijks ( in haiku's zijn ogen dan
Hij werd bijna verpletterd door................ Een bolletje handschoenen
Als ontaarde honden moeder heb ik hem heel hard uit gelachen na dat hij een meter omhoog en een halve meter naar links sprong om het gevaar te onwijken
Door de blik die ik van hem kreeg ging ik enkel harden lachen, hij vond het niet grappig
Arm kind, bijna dood en dan staat je moeder je knetter hard uit te lachen
Prince komt weer naar Nederland

5 december 2 optredens op 1 dag in Carré. Speculatie over wanneer de verkoop start, of het wel online kan en wat de kaartjes gaan kosten rijzen de pan uit.
Bluh zenuwen gieren nu al door mijn lijf..... gaat het wel lukken om aan een kaartje te komen, zal het nog enigszins betaalbaar zijn. Man, man, man hier ben ik toch niet voor gemaakt
Zie de Paradiso frustratie alweer aan me voorbij gaan.
5 december 2 optredens op 1 dag in Carré. Speculatie over wanneer de verkoop start, of het wel online kan en wat de kaartjes gaan kosten rijzen de pan uit.
Bluh zenuwen gieren nu al door mijn lijf..... gaat het wel lukken om aan een kaartje te komen, zal het nog enigszins betaalbaar zijn. Man, man, man hier ben ik toch niet voor gemaakt
Zie de Paradiso frustratie alweer aan me voorbij gaan.
Beterschap voor Skik 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Mieke, beterschap voor Skik! 
- Pauline
- 5-sterren

Op naar een voorspoedig herstel voor Skik. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik heb een nieuw- tweedehands doppie!
Ben er superblij mee, en drie keer raden wat voor kleur het autootje heeft......... 8)
Vanmiddag proef gereden en dat was ok. Er moet nog het een en ander aan gebeuren dus volgende week halen we hem/haar/het op.
Vanmiddag proef gereden en dat was ok. Er moet nog het een en ander aan gebeuren dus volgende week halen we hem/haar/het op.
- Angelique
- 5-sterren

ABS...toch-Annemarie- schreef: Ik heb een nieuw- tweedehands doppie!Ben er superblij mee, en drie keer raden wat voor kleur het autootje heeft......... 8)
Gefeliciteerd met de nieuwe dop!
- -Annemarie-
- 5-sterren

NEE!Angelique schreef: ABS...toch![]()
![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe dop!
Een blauwe!
Het is zo'n (leuk) gekleurd damesdopje geworden, een Chevrolet Matiz.
Ik ging even googelen, want meneer rijdt ook Chevy (Astro Van), maar hij is cute!
- Angelique
- 5-sterren

Owww, dat is wel met risico dat het een voormalig modhok is-Annemarie- schreef: NEE!
Een blauwe!Ik had niet heel erg specifieke eisen (behalve de ABS), maar waarschijnlijk waren ze helderziend. Goeie garage!
Het is zo'n (leuk) gekleurd damesdopje geworden, een Chevrolet Matiz.![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

???Angelique schreef: Owww, dat is wel met risico dat het een voormalig modhok is![]()
Ik ga eerst even eten, vraag straks wel weer om een vertaling.
- Angelique
- 5-sterren

Als ik mij niet vergis had Angel ook ooit een blauwe Matiz...en een auto die van een moderator is geweest = modhok-Annemarie- schreef: ???
Ik ga eerst even eten, vraag straks wel weer om een vertaling.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Nope, ik had een chevrolet Aveo, was ook zo'n fijn autootje, maar een slag groter. Wel blauw ook trouwens. [emoji16]Angelique schreef: Als ik mij niet vergis had Angel ook ooit een blauwe Matiz...en een auto die van een moderator is geweest = modhok![]()
Wat leuk Anne marie, heel veel rijplezier gewenst! [emoji8]
Veel veilige kilometers met je blauwe doppie Annemarie