Oww gelukkig, dan is annemarie veiligCharlie's Angel schreef: Nope, ik had een chevrolet Aveo, was ook zo'n fijn autootje, maar een slag groter. Wel blauw ook trouwens. [emoji16]
Wat leuk Anne marie, heel veel rijplezier gewenst! [emoji8]
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: Oww gelukkig, dan is annemarie veilig![]()
Als ze ver genoeg bij jou weg woont wel.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo, klaar met eten en een aantal familietelefoontjes later. 

Kijk, dat klinkt logisch.Angelique schreef: Als ik mij niet vergis had Angel ook ooit een blauwe Matiz...en een auto die van een moderator is geweest = modhok![]()
En dat is dan wel weer een dingetje.Charlie's Angel schreef:![]()
Als ze ver genoeg bij jou weg woont wel.![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
-Annemarie- schreef: Zo, klaar met eten en een aantal familietelefoontjes later.
Kijk, dat klinkt logisch.
En dat is dan wel weer een dingetje.![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb Skik alle beterschap wensen doorgegeven en moest jullie bedanken van hem 
Zoonlief is voor zijn stage een week naar Cordoba. Voor het eerst dat hij heeft gevlogen. Heb net een appje gekregen dat hij in hotel is aangekomen. Pff kinderen en honden erg leuk hoor maar de zorgen
Het is dat je er zoveel voor terug krijgt 
Annemarie gefeliciteerd met de nieuwe blauwe Chevrolet! Dat je er maar veel veilige kilometers in mag maken!
Zoonlief is voor zijn stage een week naar Cordoba. Voor het eerst dat hij heeft gevlogen. Heb net een appje gekregen dat hij in hotel is aangekomen. Pff kinderen en honden erg leuk hoor maar de zorgen
Annemarie gefeliciteerd met de nieuwe blauwe Chevrolet! Dat je er maar veel veilige kilometers in mag maken!
- Angelique
- 5-sterren

*gaat bij rotondes opletten op voordringende blauwe chevies*-Annemarie- schreef: Zo, klaar met eten en een aantal familietelefoontjes later.
Kijk, dat klinkt logisch.
En dat is dan wel weer een dingetje.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat is idd wel spanned ja. Nou, hopelijk komt die ook veilig weer thuisMieke L. schreef: Ik heb Skik alle beterschap wensen doorgegeven en moest jullie bedanken van hem
Zoonlief is voor zijn stage een week naar Cordoba. Voor het eerst dat hij heeft gevlogen. Heb net een appje gekregen dat hij in hotel is aangekomen. Pff kinderen en honden erg leuk hoor maar de zorgenHet is dat je er zoveel voor terug krijgt
Nog beterschap voor Skik.
Hmm vandaag voor het eerst naar mondhygienist. Ik heb er helemaal geen last van als ze mijn tandvlees raken. Ook heb ik nooit jeuk aan mijn neus als ze bezig zijn, en ook heb ik helemaal niet dat ik het gevoel heb dat ik moet slikken en als ik dat nu niet doe dat ik zowat stik
Wordt vast leuk

Hmm vandaag voor het eerst naar mondhygienist. Ik heb er helemaal geen last van als ze mijn tandvlees raken. Ook heb ik nooit jeuk aan mijn neus als ze bezig zijn, en ook heb ik helemaal niet dat ik het gevoel heb dat ik moet slikken en als ik dat nu niet doe dat ik zowat stik
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd Annemarie!
Vorig jaar rond deze tijd was een vriendin aan het dokteren met haar corgi vanwege tumoren op de poot. In januari is de poot geamputeerd. Nu zitten er vier tumoren in de longen. Ze gaan de strijd weer aan, maar wat is het klote zeg. Het teefje is pas 8 jaar oud. Vanavond ga ik op bezoek. Ik zal iets lekker meebrengen voor het arme ding.
Vorig jaar rond deze tijd was een vriendin aan het dokteren met haar corgi vanwege tumoren op de poot. In januari is de poot geamputeerd. Nu zitten er vier tumoren in de longen. Ze gaan de strijd weer aan, maar wat is het klote zeg. Het teefje is pas 8 jaar oud. Vanavond ga ik op bezoek. Ik zal iets lekker meebrengen voor het arme ding.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Angelique schreef: *gaat bij rotondes opletten op voordringende blauwe chevies*![]()
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Sint Maarten = voordeurbeltraining = weer gelukt. Er is een keer of vijf aangebeld en al na de tweede keer lekkers in de mand strooien wilde Moyra al niet eens meer naar de deur. 
En tot onze verbazing werd er niet alleen snoep gekozen maar ook appels en mandarijnen.
*heeft 6 zakken snoep over*
En tot onze verbazing werd er niet alleen snoep gekozen maar ook appels en mandarijnen.
*heeft 6 zakken snoep over*
Hier ook de bel, snel op zoek naar snoep ( ze komen hier normaal nooit langs de deur)... was het een collectant voor de Altzheimerstichting... die zaten niet te wachten op snoeppapiertjes tussen het kleingeld 
Wij hadden de straat vol. Super leuk om te zien, al die enthousiaste kindjes. Hier de boel donker gemaakt en de bel uit. Sorry voor de kindjes, maar ik denk dat ze genoeg op hebben gehaald.
- Angelique
- 5-sterren

Nah, hier niemand gezien ???
Hier was het ook druk met zingende kids . Er waren dit jaar hele leuke liedjes die ik nog niet kende 
Ons jongste buurmeisje van bijna 3 jaar liep voor het eerst , zo lief
En Miss Pretletter was ook weer in haar element .... zijn daar de kinderen weer
De meeste kinderen kennen haar , dus voor de pretletter was het ook feest
Ze heeft weer aaitjes genoeg gehad
Ons jongste buurmeisje van bijna 3 jaar liep voor het eerst , zo lief
En Miss Pretletter was ook weer in haar element .... zijn daar de kinderen weer
De meeste kinderen kennen haar , dus voor de pretletter was het ook feest
Ze heeft weer aaitjes genoeg gehad