Bijna nog lekkerder dan gebakken......Angelique schreef: Zo doe ik het ongeveer ook, leg barbapappa in de vorm, snij de overhangende stukken eraf en plak die daar waar barbapappa zijn taiile zat(en de rest vreten we zo op
)
Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Bakken is ontspanning
Rudolph smokkelt niet. Hij kan echt rollen.Angelique schreef: Oke, als dat de teuuk is, dan kan ik ook rollenzie rudolf altijd van die mooie rondjes rollen, dus ik dacht.lique kan gewoon niet rollen.
![]()
Ik heb laatst een recept gevonden van de appeltaart van Dudok. En al 2x gebakken. Zooooo lekker!
http://staceyconnor.blogspot.nl/2009/05/dudok.html
De truc is: veel appels (1 1/2 kilo), appelcompote (die ik zelf vlug maak van 2 appels) en het bakken van de appels voordat ze in de vorm gaan. Echt heerlijk!
De truc is: veel appels (1 1/2 kilo), appelcompote (die ik zelf vlug maak van 2 appels) en het bakken van de appels voordat ze in de vorm gaan. Echt heerlijk!
- Angelique
- 5-sterren

Ow gelukkig, i'm not alonePauline schreef: Bijna nog lekkerder dan gebakken......![]()
- Angelique
- 5-sterren

Maar dat ziet er dan wel heel simpel uit, dus ik dacht...ik doe iets niet goed. KLopt ook wel natuurlijkLida. S schreef: Rudolph smokkelt niet. Hij kan echt rollen.
Heeft niks met bakken te maken maar toch: Als Epke aan zijn rekstok zwiert ziet het er ook heel eenvoudig uit...Angelique schreef: Maar dat ziet er dan wel heel simpel uit, dus ik dacht...ik doe iets niet goed. KLopt ook wel natuurlijk![]()
- Angelique
- 5-sterren

Mwah, dat ziet er goed uit. Maar...rozijnen/boerenjongens...denk dat er tussen die 2 noal verschil zitten, toch? Boerenjongens zijn toch die op sterk water?Elf schreef: Ik heb laatst een recept gevonden van de appeltaart van Dudok. En al 2x gebakken. Zooooo lekker!
- Angelique
- 5-sterren

Elf schreef: Heeft niks met bakken te maken maar toch: Als Epke aan zijn rekstok zwiert ziet het er ook heel eenvoudig uit...![]()
Ik had geen boerenjongens maar heb rozijnen in warm water geweekt met een scheutje rum. Was ook lekker. Ik denk nu ineens dat Calvados ook wel zou kunnen.Angelique schreef: Mwah, dat ziet er goed uit. Maar...rozijnen/boerenjongens...denk dat er tussen die 2 noal verschil zitten, toch? Boerenjongens zijn toch die op sterk water?
Angelique schreef:![]()
![]()
![]()
WhahahahahaElf schreef: Heeft niks met bakken te maken maar toch: Als Epke aan zijn rekstok zwiert ziet het er ook heel eenvoudig uit...![]()
- Angelique
- 5-sterren

Oh ja, zelf op sterk water zetten....had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenkenElf schreef: Ik had geen boerenjongens maar heb rozijnen in warm water geweekt met een scheutje rum. Was ook lekker. Ik denk nu ineens dat Calvados ook wel zou kunnen.
Nope, hier nog een. HeerlijkAngelique schreef: Ow gelukkig, i'm not alone![]()
Ik eeek de rozijnen altijd in rum. Er komt geen water bij. I de 75 taarten ging totaal 5 flessen rumAngelique schreef: Oh ja, zelf op sterk water zetten....had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken![]()
- Pauline
- 5-sterren

Ik zou ze dan weer weken in port.