of de appels in de port. Dat lijkt me wel wat. Ik kan niet wachten tot de volgende appeloogstPauline schreef: Ik zou ze dan weer weken in port.![]()
Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
- Angelique
- 5-sterren

Is er ook iets wat jij niet eerst in port weekt alvorens het te nuttigenPauline schreef: Ik zou ze dan weer weken in port.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Appels...*check*Lida. S schreef: of de appels in de port. Dat lijkt me wel wat. Ik kan niet wachten tot de volgende appeloogst
Port ...*check*
Ik brwng wel verslag uit...goed
- Pauline
- 5-sterren

Ik lust geen alcohol...... Snap dat niemand dat nu nog ooit gelooft, maar het is wel waar....Angelique schreef: Is er ook iets wat jij niet eerst in port weekt alvorens het te nuttigen![]()
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Hahahahaaaa doe je dan net als Joop Braakhekke?? Lekker uit de fles proeven?Angelique schreef: Appels...*check*
Port ...*check*
Ik brwng wel verslag uit...goed![]()
*hik*
Hier ook uitrollen en zo goed mogelijk in de vorm om daarna als klein kind te vullen tot het egaal lijkt in de vorm. Niemand die het ziet na bakken 8)Angelique schreef: Maar dat ziet er dan wel heel simpel uit, dus ik dacht...ik doe iets niet goed. KLopt ook wel natuurlijk![]()
Kan me ook altijd enorm verwonderen over 15 minute meals van Jamie, ook onmogelijk
- Angelique
- 5-sterren

Die 15minute meals zijn ook echt vette onzin. Net als die zogenaamde budgetmeals van hem. *geenjamiefan*dinky89 schreef: Hier ook uitrollen en zo goed mogelijk in de vorm om daarna als klein kind te vullen tot het egaal lijkt in de vorm. Niemand die het ziet na bakken 8)
Kan me ook altijd enorm verwonderen over 15 minute meals van Jamie, ook onmogelijk![]()
Hij heeft altijd zn juinen al voorgesneden en blikken open of blikopener bij de hand. Ik sta altijd minstens een kwartier de blikopener te zoeken (grote keuken he 8)
) of met de blikopener te vloeken.
Ik ben wel jamie fan, ik vind zijn eten gewoonweg erg lekker, en ja 15 minuten, 15 minuten voorbereiden, 15 minuten koken en 15 minuten opruimen, zo klopt ie weer welAngelique schreef: Die 15minute meals zijn ook echt vette onzin. Net als die zogenaamde budgetmeals van hem. *geenjamiefan*
- -Annemarie-
- 5-sterren

Kaio schreef: Ik ben wel jamie fan, ik vind zijn eten gewoonweg erg lekker, en ja 15 minuten, 15 minuten voorbereiden, 15 minuten koken en 15 minuten opruimen, zo klopt ie weer wel![]()
Ik vind best heel veel gerechten van Jamie lekker. Dat ze nou specifiek snel zijn, neuh. Als ik snel wil eten bak ik een eitje.
Vers uit de oven, een Dudok appeltaart

- Angelique
- 5-sterren

Ach, taart voor alle mensen in dit topic...wat liefDreetje schreef: Vers uit de oven, een Dudok appeltaart
![]()
tjezus, wat ziet die er goed uit zeg
- Charlie Angel
- Moderator
Dat ziet er lekker uit zeg! !
Wow, dat ziet er goed uit 
Vorige week Deutscher Käsekuchen gemaakt. Volgens duits recept. Was errug lekker.