Terug introduceren bench of niet?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Terug introduceren bench of niet?

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Borke heeft totdat hij 3 jaar was in zijn bench geslapen, vond dat ook fijn.

Sofi is ruim 1 jaar en slaapt nog in haar bench, ze is dol op haar mand, maar als ze heel moe is dan trekt ze zich het liefsye terug in haar bench. De onze is ook deels dichtgemaakt met een houten blad en kunststof wand aan de binnenzijde.
Sofi heeft heel lang de bekleding gesloopt en daar kocht ik hele grote dekens voor in de kringloopwinkel.
Die knipte ik dan in vieren en na een paar weken gooide ik zo'n verscheurd kwart weer weg en kreeg ze een nieuwe.

Ik meen dat 'Hope' op de bodem van de bench van Nelson iets van een rubber bodem had die niet te slopen is. Misschien is dat iets?
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Bericht door AnoukFrodo »

Kreeg jouw hond ook wat binnen van de deken die hij sloopte? Dat is waar ik dan bang voor ben, maar misschien ben ik overbezorgd
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Die zou bij mij ook de bench in gaan, en dan jammer de bammer gewoon een kale bench, privileges verdien je, en als je niet van je bed af kan blijven krijg je geen bed.
(En moet gelijk wel melden dat ik me gelukkig mag prijzen met het feit dat Tom nog nooit ook maar iets gesloopt heeft en ik dat dus nooit heb hoeven doen  :-[)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Bench!

Ik heb op de bodem een dikke, onverwoestbare rubber mat. Later ging daar een laken overheen en nu heeft meneer een dekbed. En hij laat het heel.

Dat rubber is ideaal, je zaagt het zelf met gemak op maat, het is mooi dik (geen kale plekken van het liggen) wn ze liggen niet op de koude plaat. Het is perfect antislip dus ook geen schuifpartijen meer als ze er eens onbesuisd uitkomen.

Mooi is het wellicht niet echt, maar veiligheid gaat voor alles. Ik ging echt zonder enige twijfel terug naar de bench.

Ik heb deze mat:
http://rubbermatten24.nl/stalmat-90120.html
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

AnoukFrodo schreef: Kreeg jouw hond ook wat binnen van de deken die hij sloopte? Dat is waar ik dan bang voor ben, maar misschien ben ik overbezorgd
Nee, Sofi liet de stukken deken liggen.
Ik heb met deken restanten gepuzzled om dat te checken en ik miste nooit een stukje.
Overigens slaapt ze nu op een biabed in de bench met een vetbed er op.
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Een vetbed,  er gaat een wereld voor me open  :) hoe sloopbestendig zijn die dingen? Op een kale bodem vind ik echt te ver gaan, die rubber mat is nog wel een optie
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Een slopende hond sloopt een vetbed binnen no time vrees ik. Dat nam ik eerder een rubber mat, dat is ook zacht
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

pluk schreef: Een slopende hond sloopt een vetbed binnen no time vrees ik. Dat nam ik eerder een rubber mat, dat is ook zacht
+1
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Maar als ze rubber opeten ben je ook niet blij... Dus dat moet dan wel mega goed vastgemaakt worden, en dan nog.....

Eet je hond hetgeen ie sloopt ook altijd op? De reden dat ik het vraag, Frou Frou hier bijt ieder kussentje of dekentje of vetbedje stuk. Maar ze plukt het stuk en ze tuft hetgeen ze geplukt heeft weer uit. Dus het kind krijgt gewoon iedere zoveel tijd een nieuw kleedje :biggrin2:
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Frodo eet niet alles op maar vergeet wel geregeld iets uit te tuffen. Ik noem een afstandsbediening, een legoblokje, stukken wolle deken...hij krijgt dus wel iets binnen. Tot nu toe komt dat er ook weer uit gelukkig
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Ik probeer foto te plaatsen van frodo met bench maar krijg het niet voor elkaar. Heb gedrukt op icoontje naast YouTube maar snap niet hoe ik daarna de foto plaats. Foto is opgeslagen in google drive. Kan iemand mij zeggen hoe dit te doen? Zou graag weten of bench nog groot genoeg is
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Nou kan beter, frodo denkt ga zelf maar op de foto en de foto zelf is niet direct zichtbaar maar goed
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Onze eerste hond heeft totdat hij een jaar of 2 was diverse dekens ´opgegeten´. Hij heeft rode, groene, blauwe, gele, gestreepte en geruite poep gehad in die tijd. Maar ook wel eens een meter tuinslang versnipperd en opgegeten. Gelukkig is het altijd goed gegaan en is alles er aan de achterkant weer uitgekomen.

Onze Raul was in zijn eerste jaar ook zo´n sloper (o.a. een heel koffiezetapparaat :o), die ging met de kong en een deken in de bench als ik weg moest. Nu eet hij nog steeds wel eens textiel, maar dan wat hij buiten vindt: handschoenen, mutsen, soms een sok. Hij heeft 2 weken geleden nog 8 dagen met een handschoen in zijn maag rondgelopen. Dan zie je dat hij ziek is, maar hij blijft eten en poepen, dus dan weet ik dat dat ding nog in zijn maag zit. Je kan niks doen behalve wachten totdat hij dat ding uitkotst. (en zodra hij verschijnselen van verstopping krijgt opereren - maar dat is gelukkig nog niet gebeurd). Heeft ooit wel eens 2 maanden geduurd met een pluche konijn.....
Maar die hou je niet tegen hoor. Dan kan je hem in de bench doen als je er niet bij bent, maar buiten slikt ie het gauw door terwijl hij je aankijkt met zo'n "ik doe het lekker toch" blik. Honden? Leuk hoor!
AnoukFrodo
3-sterren
3-sterren

Een koffiezetapparaat  ;D ;D ok jij wint. Ik ga zo even een kong halen en bewaar die dan enkel voor in de bench. Kan jij zeggen of deze nog groot genoeg is? Ben bang dat ik toch voor een maatje groter moet gaan kijken, als hij rechtop zit, zit ie met zijn kop tegen de bovenkant

Plaats reactie