Hoort erbij he, op de boerderieLizzy schreef: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Ga je aan de kat?? ?? ??
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

- Angelique
- 5-sterren

Niet van het stoel vallen, straks bezeer je jeCharlie's Angel schreef: ik val bijna van mijn stoel hier!!![]()
Maar minstens 2 is wel zo gezellig ja, ze hebben een hoop grond te bewaken ook natuurlijk!
- Angelique
- 5-sterren

Jaaa daaag, wie aan het jongen is kan niet aan het werk. Dus het plan was om iets uit het asiel te laten overkomen *werkt aan karmapunten*Kim_S schreef: Ow leuk Lique!
Minstens 2 ja. En als je een poes en een kater neemt worden het er vanzelf meer
Ontzettend gezellig![]()
+1- pien - schreef: Veel veilige kilometers met je blauwe doppie Annemarie![]()
OT: LG. Nog steeds.
Link: http://dogsadoptionsnederland.nl/index.php?p=show_dog&id=3209&prev%5Bp%5D=visited_dogs
Zo hee, waren je karmapunten op dan?Angelique schreef: Jaaa daaag, wie aan het jongen is kan niet aan het werk. Dus het plan was om iets uit het asiel te laten overkomen *werkt aan karmapunten*
Leuk leuk leuk!
- Charlie Angel
- Moderator
Te laat, ben al gevallen.Angelique schreef: Niet van het stoel vallen, straks bezeer je jemaar voor meneer Lique had ik altijd katten, dus Lique aan de kat is niet zo heel gek. Maar dit zijn wel buitenblijvers, aangezien meneer Lique allergisch is. Dus echt muizenvangers. De buurman schijnt er 17 te hebben, dus dan is 2 best bescheiden.
Maar succes met karmapunten verzamelen.
2 is dan wel netjes hoor, ik hoop dat je een stel lieverds en goede muizenvangers gaat vinden!
Zou inderdaad voor minstens 2 gaan ;-)Angelique schreef: Ben aan het zoeken naar muizenvangers. Van die miauwdingen dushoeveel zou gezellig zijn? Minstens 2 denk ik?
Valt mij op dat er weinig katten in asiel lijken te zitten op moment? Zag wel deze advertentie http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... /kat/68677
- Angelique
- 5-sterren

Daar kun je er nooit genoeg van hebbenKim_S schreef: Zo hee, waren je karmapunten op dan?
Leuk leuk leuk!![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ik hou 'm in gedachte. Zo te zien zitten er bij kattenopvang drenthe ook nog wel een aantal.dinky89 schreef: Zou inderdaad voor minstens 2 gaan ;-)
Valt mij op dat er weinig katten in asiel lijken te zitten op moment? Zag wel deze advertentie http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... /kat/68677
Leuk Lique!
Had je ook al kleurtjes in gedachte?
Bij mijn weten zitten er in bijna alle asielen meestal wel niet-herplaatsbare buitenkatten.
Bij mijn weten zitten er in bijna alle asielen meestal wel niet-herplaatsbare buitenkatten.
- Angelique
- 5-sterren

'koekje schreef: Leuk Lique!
Kleurtjes vind ik niet zo boeien. Ik zie hier in Beilen 2 setjes van 4 zitten. dat is misschien wel handig. Ook wilde kittens, maar dat lijkt me weer minder handig. Je ziet her en der wel eenlingen die ze als muizenvanger aanbieden, maar vaak bliefen die dan geen andere katten erbij. En eentje lijkt me ongezellig en te weinig.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

MannenNynke schreef:
OT: LG. Nog steeds.![]()
Ben stikgelukkig met Mayla en Yesco
![]()
Er zit nog een hondje daar waar mijn hartje groot genoeg voor is, maar mansomsnietheellief vindt 2 honden genoeg.
![]()
![]()
Link: http://dogsadoptionsnederland.nl/index.php?p=show_dog&id=3209&prev%5Bp%5D=visited_dogs
Bluh, griep 
Dan maar lekker BP-en en een beetje op Marktplaats neuzen
Dan maar lekker BP-en en een beetje op Marktplaats neuzen
- Angelique
- 5-sterren

Is het weer weekendKim_S schreef: Bluh, griep
Dan maar lekker BP-en en een beetje op Marktplaats neuzen![]()
Valt het opAngelique schreef: Is het weer weekendBeterschap
![]()
Als het morgen nog zo is dan moet ik me toch echt ziek melden
*krijgt afkickverschijnselen*