Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Ach Pauline wat een narigheid weer
Veel sterkte daar en beterschap voor je grote sterke man. 
Paulien heel erg veel sterkte en beterschap voor Eddie! Wat een narigheid 
Jullie raad en steun was heel fijn en ik vond het ook heel gezellig!
De eerste blik erop belooft veel goeds!kira schreef: Leuke foto sessie gehad. Tja de roedel is toch wat verandert, dus dan is t daar weer tijd voor. Bronwyn en Foppe waren, door de ervaring van de vorige keer al echte modellen geworden.
Nu weer heel nieuwsgierig of de lieve fotojournalistiek iets heeft kunnen fabrieken van onze woefjes.
Jullie raad en steun was heel fijn en ik vond het ook heel gezellig!
Duimen draaien Pauline.
Wij wachten het resultaat rustig af Karin, en ja het was gezellig. Nou ja kleine beer vond het allemaal behoorlijk stress vol en was blij dat de inboedel weer op zijn plek stond. Bronwyn gaat er van uit dat ze beroemd wordt, ze geniet echt van camera werk gek ding.
Weer hard gewerkt vandaag em dat zal de hele week gelijk zijn. Tja ook dat hoort bij het leven. Dame had het geluk in het donker nog een graaf wandeling te krijgen, nou ja wandelen.
Wij wachten het resultaat rustig af Karin, en ja het was gezellig. Nou ja kleine beer vond het allemaal behoorlijk stress vol en was blij dat de inboedel weer op zijn plek stond. Bronwyn gaat er van uit dat ze beroemd wordt, ze geniet echt van camera werk gek ding.
Weer hard gewerkt vandaag em dat zal de hele week gelijk zijn. Tja ook dat hoort bij het leven. Dame had het geluk in het donker nog een graaf wandeling te krijgen, nou ja wandelen.
Beterschap voor Eddie, Plien!
Heftig Paulin, hoop dat het niets ernstigs is!
Getverderrie, Pauline 
Sterkte met Eddie (en neem zelf een
)
Sterkte met Eddie (en neem zelf een
- Pauline
- 5-sterren

Acute blindedarm heeft hij een aantal jaren geleden al gehad..., ook niets te zien in de bloedspiegel, maar wel een fiks ontstoken blindedarm.
Inmiddels ligt hij aan de morfinepomp, maar de pijn komt er gewoon doorheen..... Ik weet het niet.., hoop eigenlijk dat ze hem inderdaad maar gewoon gaan open maken en kijken of er iets aan de hand is. Ze geven daar ook echt aan dat er op een scan niet altijd alles te zien is.... En na 3 jaar buikpijnklachten wordt het toch weleens tijd dat het blijvend opgelost wordt.
Bedankt voor jullie lieve woorden!

Had het vandaag erg zwaar, hoef ik niets omheen te draaien. Vorig jaar zat ik met mijn moeder op de SEH, ook zo'n vreselijke buikpijn en zij is er uiteindelijk aan overleden....., dat spookt best wel door je hoofd. Niet eens dat ik bang ben dat Eddie het niet redt, dat dan weer niet, maar je beleeft wel alles opnieuw..... En dan..., dan ineens besef je ook weer hoe erg je je moeder missen kunt.....

Hoop echt dat ze morgen wat concreets voor hem kunnen betekenen, maar aan de andere kant ben ik ook nog bang dat dat ijdele hoop is.....
Inmiddels ligt hij aan de morfinepomp, maar de pijn komt er gewoon doorheen..... Ik weet het niet.., hoop eigenlijk dat ze hem inderdaad maar gewoon gaan open maken en kijken of er iets aan de hand is. Ze geven daar ook echt aan dat er op een scan niet altijd alles te zien is.... En na 3 jaar buikpijnklachten wordt het toch weleens tijd dat het blijvend opgelost wordt.
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Had het vandaag erg zwaar, hoef ik niets omheen te draaien. Vorig jaar zat ik met mijn moeder op de SEH, ook zo'n vreselijke buikpijn en zij is er uiteindelijk aan overleden....., dat spookt best wel door je hoofd. Niet eens dat ik bang ben dat Eddie het niet redt, dat dan weer niet, maar je beleeft wel alles opnieuw..... En dan..., dan ineens besef je ook weer hoe erg je je moeder missen kunt.....
Hoop echt dat ze morgen wat concreets voor hem kunnen betekenen, maar aan de andere kant ben ik ook nog bang dat dat ijdele hoop is.....
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 16 nov 2015, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan komt het even keihard binnen, Pauline. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jeetje Pauline wat erg. Heel veel sterkte en beterschap met en voor Eddie.
Pfff dan is het gewoon even allemaal zwaar kl*te Plien...
Knuf!!!

Knuf!!!
Jeetje Paulien wat ruk dit! 
Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden, knuffel voor nu!

Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden, knuffel voor nu!
Dan is het inderdaad even extra zwaar Pauline 
Jeetje Pauline, ik hoop dat ze snel vinden wat er loos is en er iets aan kunnen doen. Sterkte voor jullie beiden. 
Wat een ellende Pauline. Als je eerst maar eens weet wat het nu precies is, dan kan er gehandeld worden. Sterkte.
Jeetje Pauline! Sterkte!!
Hier ook echt een topdag. Nou ja, niets vergeleken bij... maar goed, Gijs heeft een plek op zijn poot (huid rood, vies en pusserig) dus een kap op. Maar Joep kan er niet vanaf blijven. Dus twee lampekappen hier nu. Want vannacht kunnen we heus wel iets verzinnen met een oplossing oid, maar morgenmiddag moet ik toch echt gewoon werken. Zucht.
Hier ook echt een topdag. Nou ja, niets vergeleken bij... maar goed, Gijs heeft een plek op zijn poot (huid rood, vies en pusserig) dus een kap op. Maar Joep kan er niet vanaf blijven. Dus twee lampekappen hier nu. Want vannacht kunnen we heus wel iets verzinnen met een oplossing oid, maar morgenmiddag moet ik toch echt gewoon werken. Zucht.