Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
cj
Re: Philips airfryer
Aubergine in langwerpig dunne plakken snijden (ongeveer 10 mm). In airfryer met druppeltje olijfolie, hoe maakt niet uit
Geiten- kaas, feta of schapenkaas mengen met vers gehakte peterselie peper, zout en beetje knoflook.
Rolletjes maken dat alle kaas bedekt is.
Airfryer 5 minuten 200 graden.
Saskia
Geiten- kaas, feta of schapenkaas mengen met vers gehakte peterselie peper, zout en beetje knoflook.
Saskia
Vroeger lustte hij zelfs geen pindaKAASAnne in Duitsland schreef: Helemaal geen? De mijne ook niet, maar gerechten met min of meer gesmolten kaas, of grillkaas, of feta oid lust hij wel. Hij zal ook wel moeten, als ie eten voor z'n neus gezet wil krijgen.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Doranto schreef: Vroeger lustte hij zelfs geen pindaKAAS![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Doranto schreef: Vroeger lustte hij zelfs geen pindaKAAS![]()
Hardnekkig geval dus.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dank je! Klinkt mjam!cj schreef: Aubergine in langwerpig dunne plakken snijden (ongeveer 10 mm). In airfryer met druppeltje olijfolie, hoe maakt niet uit
Saskia
Ach er zit vooruitgang in, inmiddels lust ie pizza én pindakaasMaxi's 3-tal schreef:![]()
Hardnekkig geval dus.![]()
Ja hoor ik heb de Princess digitale aerofryer xl in huis
kaas soufflés en frikandel gingen erg goed.
kaas soufflés en frikandel gingen erg goed.
-
Summerditches
- 5-sterren

Kijk die klinkt goed...Naar deze ben ik dan toch wel erg nieuwsgierig..de Philips Airfryer XL die al een tijdje op mijn verlanglijstje staat is 2 x zo duur en ik ben toch een beetje bang dat het ook voor mijzelf misschien een hype-ding is en dan vind ik dit een betere prijs om te proberen..Zie en hoor toch best veel mensen die een gekochte Airfryer (ongeacht merk) toch te groot vinden om op te bergen..hem te weinig gebruiken etc.*Marga* schreef: Ja hoor ik heb de Princess digitale aerofryer xl in huis
kaas soufflés en frikandel gingen erg goed.![]()
Wil hem dolgraag toch proberen..mijn oven wordt slechter dus mooie gelegenheid..zijn er mensen die de Princess en Philips XL vergeleken hebben en onoverkomelijke verschillen tegengekomen zijn..ik wil sowieso wel graag een XL variant en ik wil zeker ook andere dingen kunnen bakken...
Een vergelijking heb ik niet, maar de XL staat standaard op de aanrecht, omdat hij iedere dag gebruikt wordt.
Ik heb ook geen vergelijking want ik heb ook de Phillips. Maar ik denk dat het voor weinigen een 'hype-ding' zal zijn omdat hij zo veel mogelijkheden heeft. Hier wordt hij uiteraard voor frites gebruikt, maar dat eten wij niet zo vaak. Daarnaast gebruiken wij hem voortaan altijd i.p.v. een pan, als er vlees of vis moet worden (aan)gebraden. Het wordt veel mooier rondom bruin, blijft veel sappiger en het is veel gemakkelijker als in een pan. Ook gebruiken wij hem voor als er bv. onverwacht visite komt, om snel even wat muffins te maken. Maar ik zet hem wel steeds weg als ik hem niet nodig heb, want ik vind hem te groot om steeds in het zicht te laten staan. Bovendien moet ik hem sowieso oppakken en verplaatsen, want ik gebruik hem op de kookplaat onder de afzuigkap, dus heb ik hem net zo gemakkelijk even in de kast gezet.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Hier ook geen vergelijking met andere dan de Philips. Ja, mijn zus heeft de oude actifry, maar dat is niet te vergelijken.
Hier staat hij ook standaard op het aanrecht, want ook hier wordt hij bijna dagelijks gebruikt.
Hier staat hij ook standaard op het aanrecht, want ook hier wordt hij bijna dagelijks gebruikt.
Yep hier ook de Airfryer XL, en ook ik gebruik hem bijna dagelijks.
Vlees, vis, aardappeltjes, groente gerechtjes, lasagne, "gekookt" eitje.
Maar ook appeltaart, cake of muffins...
Ik heb recensies gelezen van allebei en van allebei waren ze goed, toch maar de keus op deze, ik vond 200 euro ook wel veel geld..Summerditches schreef: Kijk die klinkt goed...Naar deze ben ik dan toch wel erg nieuwsgierig..de Philips Airfryer XL die al een tijdje op mijn verlanglijstje staat is 2 x zo duur en ik ben toch een beetje bang dat het ook voor mijzelf misschien een hype-ding is en dan vind ik dit een betere prijs om te proberen..Zie en hoor toch best veel mensen die een gekochte Airfryer (ongeacht merk) toch te groot vinden om op te bergen..hem te weinig gebruiken etc.
Wil hem dolgraag toch proberen..mijn oven wordt slechter dus mooie gelegenheid..zijn er mensen die de Princess en Philips XL vergeleken hebben en onoverkomelijke verschillen tegengekomen zijn..ik wil sowieso wel graag een XL variant en ik wil zeker ook andere dingen kunnen bakken...
Zo ver ben ik nog nietDanny schreef: Yep hier ook de Airfryer XL, en ook ik gebruik hem bijna dagelijks.
wat ik vooral lees over air fryers dat jullie er dingen in stoppen die je ook in een goede hete luchtoven kunt bereiden in korte tijd. Wat ik zie dat de meesten hier in dit topic kant en klaar frituurspullen er in doen. Hiermee ben ik dus nog steeds sceptisch over de airfryer van welk merk maar ook. Want wie kan mij op de volgende vragen antwoord geven? Verse vis die ik in bak gewoon sec in de olie of in de wok .. en dan heb ik het over hele makreel, sardienen hele schol helemaal in tact dus met de huid er om heen ed die ik verder moet verwerken in Indische gerechten. Daar heb ik echt deep fried fish voor nodig. en hoe zit het met eigen gemaakte kibbeling, lekkerbek.. dus visfilet in een mooi beslagjasje....hoe gaat het met oliebollen, pisang goreng en appelflappen. en ander frituurdeegproducten? dus allemaal zelf bereid beslag en geen diepvries kant en klaar producten. Ook een vraag hoe het met verse kroepoek gaat verschillende varieteiten die dus zelf moet bakken.? wie o wie heeft hier dan ervaring mee?