Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jeetje Pauline, dat is weer schrikken. Hopelijk komt er vandaag beter nieuws. Sterkte 
Oojee stertke Pauline en Eddie
Hoop dat het gauw weer beter is en ze een oorzaak weten zodat het niet meer voor herhaling vatbar is
sterkte weer vandaag, pauline, dat ze maar snel de oorzaak vinden en duimen draaien voor iets onschuldigs, knufffff
Denk aan jullie, Plien en Eddie

Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Pauline toch... wat een ellende.
Ik duim heel hard dat het inmiddels wat beter gaat met Eddie en dat ze vandaag iets concreets voor hem kunnen doen!
Sterkte

Ik duim heel hard dat het inmiddels wat beter gaat met Eddie en dat ze vandaag iets concreets voor hem kunnen doen!
Sterkte
Heel naar @Pauline.. Je grote sterkte lieverd. Huilend.
Ik duim mee voor goed nieuws.
Sterkte.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik hoop dat het weer wat beter gaat met Eddie.
OT net weer gaan fietsen met Zoë. Het ging weer best goed. Nu ligt ze heerlijk voldaan op de bank.
OT net weer gaan fietsen met Zoë. Het ging weer best goed. Nu ligt ze heerlijk voldaan op de bank.
- Pauline
- 5-sterren

Het lijkt erop dat hij een darmafsluiting/verstopping had, vanochtend klisma's gehad en inmiddels is de lucht weer wat geklaard.... Hoop ik voor zijn kamergenoot.... 
Heb hem al een paar keer besproken (het is zo'n heerlijk kletsei) en hij voelt zich duidelijk beter. Brrrrrr.... wat kun je ziek zijn als je darmen het niet goed doen.
Lief dat jullie zo meeleven.

Heb hem al een paar keer besproken (het is zo'n heerlijk kletsei) en hij voelt zich duidelijk beter. Brrrrrr.... wat kun je ziek zijn als je darmen het niet goed doen.
Lief dat jullie zo meeleven.
Ach Plien toch, wat een ellende voor je grote sterke beer !!! Blij dat ie nu vooruit gaat !!

- -Annemarie-
- 5-sterren

Gelukkig geen rare dingen! Sterkte gewenst voor jullie beiden.Pauline schreef: Het lijkt erop dat hij een darmafsluiting/verstopping had, vanochtend klisma's gehad en inmiddels is de lucht weer wat geklaard.... Hoop ik voor zijn kamergenoot....
Lief dat jullie zo meeleven.![]()
![]()
![]()
Oh dat is (waarschijnlijk vrij letterlijk voor Eddie) een hele opluchting! Niet minder vervelend, maar wel wat minder zorgwekkend.
OT: vanmorgen gesport. Nondejuu, ik moest aan de bak. Daarna met Oscar op stap en zo boodschapjes doen. Alles gaat mega langzaam, want het kruit is wel verschoten tijdens het sporten. Gelukkig heb ik de tijd vandaag.
OT: vanmorgen gesport. Nondejuu, ik moest aan de bak. Daarna met Oscar op stap en zo boodschapjes doen. Alles gaat mega langzaam, want het kruit is wel verschoten tijdens het sporten. Gelukkig heb ik de tijd vandaag.
Ik lees het net
Sterkte voor jou en Eddie, Pauline

Wij zijn eindelijk geland in de 21e eeuw
: van 51 cm dikbiltv naar 102 cm platte tv 8)
Had ik dat maar eerder gedaan...zucht...wat zie je veeeel op zo'n groot scherm
Tis niks te groot, we zitten er 4 m vanaf en meneer pien z'n bril kan nu in het laatje blijven
Wij zijn eindelijk geland in de 21e eeuw
Had ik dat maar eerder gedaan...zucht...wat zie je veeeel op zo'n groot scherm
Tis niks te groot, we zitten er 4 m vanaf en meneer pien z'n bril kan nu in het laatje blijven
Vanochtend uitgeslapen! Er werd een bepaald iemand pas om 9 uur wakker! 
Daarna wassen, aankleden, schone pamper, beetje opruimen, banaan en boterham eten en toen gingen we boodschappen. Toen wilde er een bepaald iemand zowel een hamkaascroissant als een kadetje eten. En toen ging ze aan de tiet, maar niet slapen. Ik ben inmiddels best wel toe aan een middagdutje.
Daarna wassen, aankleden, schone pamper, beetje opruimen, banaan en boterham eten en toen gingen we boodschappen. Toen wilde er een bepaald iemand zowel een hamkaascroissant als een kadetje eten. En toen ging ze aan de tiet, maar niet slapen. Ik ben inmiddels best wel toe aan een middagdutje.