voetbal telt even niet

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: voetbal telt even niet

Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Pfff deze documentaire keken wij vandaag bij engels. Iemand heeft een tijdje een IS strijder gevolgd en gefilmd, ik snap echt niet hoe ze zo trots kunnen zijn op wat ze doen.  :-X

https://news.vice.com/video/the-islamic-state-full-length
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Thessa en Shanti schreef: Pfff deze documentaire keken wij vandaag bij engels. Iemand heeft een tijdje een IS strijder gevolgd en gefilmd, ik snap echt niet hoe ze zo trots kunnen zijn op wat ze doen.  :-X

https://news.vice.com/video/the-islamic-state-full-length
Ik denk niet dat ik hier naar wil kijken
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Lida. S schreef: Ik denk niet dat ik hier naar wil kijken
+1
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Doranto schreef: +1
poging gedaan maar al in de eerste minuut afgehaakt toen een knulletje van 7 ofzo al verkondigde bij de IS te zitten en voor ze te vechten omdat ze de enige ware gelovigen zijn (iets in die strekking), ik ben iemand die veel begrijpen kan en wil, maar dit hoort er geloof ik niet bij...
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Martine-Tom schreef: poging gedaan maar al in de eerste minuut afgehaakt toen een knulletje van 7 ofzo al verkondigde bij de IS te zitten en voor ze te vechten omdat ze de enige ware gelovigen zijn (iets in die strekking), ik ben iemand die veel begrijpen kan en wil, maar dit hoort er geloof ik niet bij...
Niet gekeken. Maar zo'n jochie, och wat vind ik zulke dingen erg. 7 jaar en nu al slachtoffer voor het leven. Ik vind dit niets meer dan een kindsoldaat in een ander jasje.  :'(
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

De indoctrinatie is inderdaad heel erg (eng), er zijn blijkbaar ook speciale kampen voor kinderen om over 'het ware geloof' te leren.
De docu gaat vooral over de mensen, hoe ze (met IS erbij) over IS denken en wat IS al berijkt heeft. Van de gevechten en moorden zie je bijna niks, alleen een stuk van nadat ze de laatste legerbasis bij Raqqa hadden verslagen met de lijken.
Laatst gewijzigd door Shanti en co op di 17 nov 2015, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

en dan word er nog gezegd dat t niks met geloof te maken heeft
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ik heb wel ff gekeken...van moorden zelf zie je niks...maar de rest wel...
dit heeft niks met t westen te maken, wat t westen volgens sommige ook hebben gedaan..
deze mensen zijn het kwaad in de meest vreselijkste  vorm ooit..... alles draait om t geloof....
knettergek en die veranderen nooit, de kinderen dat is triest maar die zijn niet meer te redden die worden opgevoed met t kwaad in alle vormen...die weten niet beter hoe verschrikkelijk ook...
geweld met geweld bestrijden valt id te betwisten maar met deze mensen, nee daar is niet mee te praten daar kan je geen rozen aan uitdelen en hopen dat ze t accepteren inc dat er andere geloven zijn en niet alleen die van hun...
het levende kwaad loopt daar, geen heil meer bij te halen.... in en in slecht, heel beangstigend.....
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou, de titel is weer meer dan relevant...  :-\ verdorie zeg!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

:-\
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik zou net zeggen idd.......
Gerucht is nu dat ambulance vol explosieven is aangetroffen  :-X Dreiging voor heel Hannover, duel Duitsland-Oranje afgelast - http://nos.nl/l/2069741

Duel dat in teken zou staan van demonstratie tegen de terreur wordt afgelast door diezelfde terreur
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

dinky89 schreef: Ik zou net zeggen idd.......
Gerucht is nu dat ambulance vol explosieven is aangetroffen  :-X Dreiging voor heel Hannover, duel Duitsland-Oranje afgelast - http://nos.nl/l/2069741

Duel dat in teken zou staan van demonstratie tegen de terreur wordt afgelast door diezelfde terreur
Hoe dan ook is dit dus echt erg. Of de dreiging wel of niet terecht is. Ik zou bijna hopen dat het terecht was...dan is het tenminste onderschept, hebben ze hun kans niet geslagen, en staan we niet zo te kakken vanwege onterechte paniek...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik denk dat ze beter te kakken kunnen staan voor onterecht, dan eventueel negeren en het wel fout gaat.  :(  als het soorgaat en het gaat fout dan heb je het als organisatie ook weer gedaan.
Lastig hoor, want je kan enkel het risico vermijden als je vanaf nu in huis blijft zitten  :(
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

Op het live blog van NU.nl lees ik dat de aanslagplegers IN het stadion gezeten zouden hebben?

Hier lees ik "nep ambulance"....

Ik denk dat ik ga onderduiken ofzo...we leven in een gekke wereld... ;-(

Suzanne
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

eelke schreef: Hoe dan ook is dit dus echt erg. Of de dreiging wel of niet terecht is. Ik zou bijna hopen dat het terecht was...dan is het tenminste onderschept, hebben ze hun kans niet geslagen, en staan we niet zo te kakken vanwege onterechte paniek...
Hoop inderdaad dat ze de dader(s) 'gewoon' op weten te pakken. Met de recente gebeurtenissen verwacht ik niet dat de verdenkingen onterecht zijn geweest. Het kan immers zomaar dat Parijs anderen net over de drempel trekt. Zo hier en daar lees je ook dat verschillende dreigingen zijn aangepakt. De wereld lijkt wat dat betreft wel een kruidvat met al die spanningen.

Plaats reactie