Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Met de jongste vandaag maar heen en weer gereden naar Maarten Kappen. Helaas niet zo positief, tuurlijk ga je er niet voor niets heen, maar toch ff slikken.  :(
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Pffff.... Pauline... fijn dat het "maar" een verstopping was. Wat een opluchting!

Dit soort dingen verwacht je bij een hond die een tennisbal of een sok opeet, niet bij een Eddie...  ::)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ronald schreef: Pffff.... Pauline... fijn dat het "maar" een verstopping was. Wat een opluchting!

Dit soort dingen verwacht je bij een hond die een tennisbal of een sok opeet, niet bij een Eddie...  ::)
Wie weet ?  :P :biggrin2:

Nee gelukkig dat het allemaal meevalt!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kaio schreef: Met de jongste vandaag maar heen en weer gereden naar Maarten Kappen. Helaas niet zo positief, tuurlijk ga je er niet voor niets heen, maar toch ff slikken.  :(
Oei sterkte met het kereltje!

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Kaio schreef: Met de jongste vandaag maar heen en weer gereden naar Maarten Kappen. Helaas niet zo positief, tuurlijk ga je er niet voor niets heen, maar toch ff slikken.  :(
Hmm... dat zijn geen leuke berichten. Sterkte met hem...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

:( :(
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Kl*te zeg. :(

Gelukkig Pauline, dat het "maar"een verstopping is. Hebben ze wel een verklaring voor?
Knuffel voor jullie. :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat fijn dat het een stomme verstopping lijkt te zijn geweest Pauline! 
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

@kaio klinkt niet fijn.

Hier had kleine beer gisterenavond weer haar elleboog uit de kom. Na terug in de kom doen een tijdje gezegd dat ze zielig was, nu is ze mank, zal hoop ik bijtrekken. Wederom hard gewerkt en veel gestressed en nu even een vrije avond. Best lekker.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

@Kaio.... sterkte!  :-*

Tja maar een verstopping...., maar hoe en waarom..., dat is niet duidelijk. En ook een verstopping kan dus heel gevaarlijk zijn, ben blij dat ze het toch tijdig door hadden. Hij had sinds vrijdag al niet meer gegeten omdat hij zich toen al helemaal niet lekker voelde en ik heb hem zondag min of meer gedwongen om wat te eten (hij was zo duizelig en licht in zijn hoofd) en waarschijnlijk is dat toch wel een beetje de druppel geweest die een volledige afsluiting heeft veroorzaakt.

Zelf denk ik dat het er zeker mee te maken heeft dat Eddie nu een totaal ander bewegingspatroon heeft dan als hij werkt. Na de nekoperatie moest hij gedwongen heel rustig aan doen en dat betekent voor hem hooguit 2 uur per dag wandelen. Voor menigeen is dat behoorlijk en dat is het natuurlijk ook wel, maar als hij werkt staat hij zeker 9 uur op zijn benen en beweegt en loopt ook nog eens al die tijd.

Aan de andere kant wordt er in het ziekenhuis wel aangegeven dat er nagenoeg nooit een oorzaak/reden wordt gevonden voor een verstopping. Enne... hij had gisterochtend nog ontlasting gehad, want daarna ging hij van zijn stokkie..... Dus.... schiet mij maar lek. Ik ken overloopdiarree, maar dat had hij niet. En ik weet (helaas) veel van darmafsluitingen en verstoppingen doordat mijn moeder dat vaak had en dat maakte dat er wel een bel ging rinkelen. Gelukkig is alles weer in redelijk goede banen op dit moment. En zoals het er nu uitziet komt hij morgen weer thuis. Dat is dus weer eens met een sisser afgelopen.
cj

Bericht door cj »

Mmmmm akelig Pauline, beterschap voor Eddie!
Saskia
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Pauline schreef: @Kaio.... sterkte!  :-*

Tja maar een verstopping...., maar hoe en waarom..., dat is niet duidelijk. En ook een verstopping kan dus heel gevaarlijk zijn, ben blij dat ze het toch tijdig door hadden. Hij had sinds vrijdag al niet meer gegeten omdat hij zich toen al helemaal niet lekker voelde en ik heb hem zondag min of meer gedwongen om wat te eten (hij was zo duizelig en licht in zijn hoofd) en waarschijnlijk is dat toch wel een beetje de druppel geweest die een volledige afsluiting heeft veroorzaakt.

Zelf denk ik dat het er zeker mee te maken heeft dat Eddie nu een totaal ander bewegingspatroon heeft dan als hij werkt. Na de nekoperatie moest hij gedwongen heel rustig aan doen en dat betekent voor hem hooguit 2 uur per dag wandelen. Voor menigeen is dat behoorlijk en dat is het natuurlijk ook wel, maar als hij werkt staat hij zeker 9 uur op zijn benen en beweegt en loopt ook nog eens al die tijd.

Aan de andere kant wordt er in het ziekenhuis wel aangegeven dat er nagenoeg nooit een oorzaak/reden wordt gevonden voor een verstopping. Enne... hij had gisterochtend nog ontlasting gehad, want daarna ging hij van zijn stokkie..... Dus.... schiet mij maar lek. Ik ken overloopdiarree, maar dat had hij niet. En ik weet (helaas) veel van darmafsluitingen en verstoppingen doordat mijn moeder dat vaak had en dat maakte dat er wel een bel ging rinkelen. Gelukkig is alles weer in redelijk goede banen op dit moment. En zoals het er nu uitziet komt hij morgen weer thuis. Dat is dus weer eens met een sisser afgelopen.

Neemt Eddie nog steeds oxicontín/oxycodon? Ik moet van mij HA laxeermiddelen nemen,omdat het verstopping kan veroorzaken :-\
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Enerverend dat MP-kopen. Ik doe een bod...als eerste...binnen 5 minuten wordt ik met 5 euro overboden. Uurtje niks gedaan, dan biedt ik 1 euro meer. Kijk 10 minuten later weer, zijn mijn beide biedingen weggehaald en die andere staat er nog. Duhhh  :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Radja schreef:

Neemt Eddie nog steeds oxicontín/oxycodon? Ik moet van mij HA laxeermiddelen nemen,omdat het verstopping kan veroorzaken :-\
Nee die nam hij al 8 weken niet meer, maar die heeft hij nu dus wel weer gekregen als smelttablet om de eventuele pijn te onderdrukken. Op dit moment gaat het prima hoor, heeft hij ook geen pijnstilling nodig. Hij is dus weer thuis. Moet nog t/m morgen movicolon gebruiken en daar dan ook weer mee ophouden. Vooral voldoende drinken werd er aangegeven.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Fijn dat hij weer thuis is!  :-*

Gesloten